20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben  (Lest 16540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben
« Svar #30 på: 03. Feb. 2008, 19:31 »
Viduka nevnte på fredag at ting absolutt ikke var som de skal være i Newcastle for tiden men det har vært en stor forandring siden KK kom. Han regnet også med at det kom til å ta noen uker før KK's overtakelse kom til å merkes for det var ganske mange ting han ville endre på. Så at det er kaos stemmer, men at det er krise....vel... Jeg så gode tendenser i laget i dag.

Akkurat dette føler eg eg høyrer minst 1 gang i sesongen. Dvs når me skifter manager. Alle skal bygge noke nytt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Feb. 2008, 19:45 »
Det er jo et faktum også.
Sam Allardyce har en helt annen fotballfilosofi og metode enn det King Kev har. Det blir selvsagt store omstillinger ut av dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Feb. 2008, 19:47 »
Noe som skjer ved hvert managerbytte. Så derfor trenger en manager tid og tålmodighet fra styre og fans.

folesvert

• Gjest
« Svar #33 på: 03. Feb. 2008, 19:59 »
... men som jeg skrev tidligere her - Big Sam skulle fått tid og penger (samt støtte fra de høye herrer). Er jo 10-15 spillere som også har noe å si ... og det er faen meg ikke mange som har stått fram som Newcastle-krigere de siste månedene. Zoggy og Given trår til litt ekstra. Barton håper jeg skal få en positiv virkning (sammen med Keegans angrep-er-det-best-forsvar-filosofi). Vet egentlig ikke om Keegan har spesiell filosofi. Virker som en litt gammeldags trener egentlig. Full fart framover - alle mann i angrep. Husker dere romjulskampen i 94-95 når vi ledet 3-0 mot Liverpool og Keegan sto på sidelinja og "pisket" spillerne framover. En fantastik kamp ... men fantastisk kjedelig når vi til slutt tapte 4-3.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Feb. 2008, 21:50 »
I dag når jeg så kampen så jeg et Newcastle lag som prøvde å spille fotball igjen, et lag som var bedre enn på flere måneder under Sam. Ja, det er kjipt at dommeren motarbeidetet oss og vi slapp Boro inn i kampen igjen, men det er sånn som skjer når klubben er under utviklig!

Jeg er så JÆVELIG lei alle disse 15åringene her inne som syter dag etter dag om alt mulig!! Butt suger, Keegan har ikke fulgt med på 3år, Wiise kommer, vi kjøper ingen spillere osv osv osv... DRITT LEI!

Når jeg kom hjem fra kampen i dag hadde jeg faktisk en god følelse, men etter å lest gjennom noen tråder her er jeg nede på bånn igjen... Jeg gidder ikke å pine meg gjennom dette dag etter dag og har derfor bestemt meg for å "pensjonere" meg fra dette hylekoret enn så lenge. Kanskje jeg dukker opp engang på dette forumet igjen engang i fremtiden... Uansett! Har vært en glede å være her så langt :)

Måtte Newcastle lykkes, måtte vi supportere få det vi fortjener og måtte Keegan nok engang ta oss dit vi engang var !!

Howay the lads!!!

Så sees vi kanskje om et år eller to !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Feb. 2008, 22:20 »
Jeg forstår deg utrolig godt, kesse. Og har mange ganger hatt lyst til det samme selv.
Men dette forumet trenger nå, mer enn noen gang, de positive, optimistiske røstene som finnes.
Forumet trenger deg, forumet trenger Abel. Forumet trenger Kristoffer og meg. Forumet trenger alle som er "modige" nok til å se lyst på livet, og som er så fullstendig åndsfraværende at de ikke i det hele tatt tror at Newcastle rykker ned.

Det forumet trenger, og det klubben trenger, er ikke at folesvert, bråkebøtta, Asbjørn og alle negative sjeler skal bli en majoritet og rope høyest. Det vil til syvende og sist bare gjøre vondt verre. Spillerne trenger STØTTE nå. De trenger overhodet ikke å få slengt dritt i ansiktet etter en relativt god kamp. Ihvertfall sammenlignet med hva vi presterte for noen ytterst få dager siden, på Emirates Stadium i London. Og ganske forskjellig fra det vi presterte borte mot Stoke, hjemme mot Portsmouth, hjemme mot Pool, borte mot ManU og hjemme og borte mot Derby.

I dag ville vi virkelig vinne. Spillerne gikk 100% inn for oppgaven, men dommeren bidro sterkt til at det lugget noe veldig. Skiene gled ikke så godt som vi hadde planlagt. Det gjorde sitt til at den siste halvtimen av førsteomgang ble noe helt annet enn de første 15. Mot slutten ble vi slitne. Forståelig, med tanke på at vi har spilt tre kamper på åtte dager, og ble løpt i senk i to kamper mot Arsenal.

Nå får vi tilbake Beye, Faye og Martins på treningsfeltet i neste uke. Jeg tror vi er langt bedre forberedt til Villa-kampen, og jeg har tro på ett poeng. Men på dette forumet, så vil vel selv ett poeng borte mot et meget godt Villa være langt, langt, langt, langt under det som forventes.

Jeg skjønner de som vil bort fra denne ensidige negativismen veldig godt, men jeg er ganske sikker på at det IKKE er løsningen å gi folesvert og bråkebøtta rom til å hyle enda høyere. Hvis deres stemmer blir de dominerende går dennen klubben nedenom og hjem på ett, to, tre. DA hjelper det ikke med verken Mike Ashley, Kevin Keegan, Dennis Wise eller Alan Shearer for den del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Feb. 2008, 23:04 »
AMEN!

Har forsøkt å slå slaget for positivitet her i det siste jeg også. Big Sam viste spillmessig framgang før han måtte forlate. King Kev har begynt å få mønster i spillet sitt. Dette vil ta lang lang tid å snu. Jeg har vært optimistisk til Newcastle etter alle kampene jeg har sett med King Kev. Bolton gjorde vi det greit imot med tanke på utgangspunktet. Arsenal er nesten umulig å slå omdagen. Boro vant vi mot spillemessig og målmessig teknisk sett.

Vi er en klubb som nå satser på å bygge framtid, vi har mistet posisjonen blandt de 4 siste pga hysteri og unaturlige forventninger. Vi er heldig nok til å ha et fundament i Newcastle som gir oss en raskere vei tilbake til toppen en mange andre gamle storheter, og jeg tror vi vil lykkes. jeg tror Souness, Roeder og Big Sam kunne klart å holde oss oppe i toppen om de hadde fått muligheten til å fullføre det de startet på. Ingen gjorde seg bort som Newcastle manger. Souness er kanskje den som har gjort det dårligst, men de 2 andre fikk aldri etablert et lag som spillte deres fotball. Nå har vi en manager vi "ikke kan sparke." Dette kommer klubben til å tjene enormt på!

Synes vi skal ta kamp for kamp framover, og være positiv. Se etter framgangen. For jeg har sett mer framgang i det siste, en jeg har sett dårlige tegn. Har det ikke vært for rykte børsen på Transfer delen av forumet, har jeg gjort det samme som Kesse for lenge lenge siden... Jeg ønsker å legge Fredrik sitt navn på Joakims liste over folk jeg ønsker litt mer positivitet ifra.

10 Poeng til Kesse og Joakim 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Feb. 2008, 23:25 »
Sitter med dei samme følelsene som Kesse, men quiter ikke ;) For mange SUPPORTERE her inne. Desverre noen som bare prøver å svartmale... >:(
Til sist:
Det er ikke Krise! Hvet ikke hva som sjer på styrerommet, og det hvet ingen andreher inne heller... Muligens Radar har noen insides, men ellers hvet vi bare det dei som styrer NUFC sier. Om begrunnelsen for at det er krise, er det vi presterer på banen, så er det reinspikka bullshit. Det er blant det bedre vi har sett siden Bobby. Det er bare resultatene som uteblir.
Sitter med en følelse av at disse EMO-supporterne som Kristoffer så fint kaller di, ikke ser kamper. Dei sitter hjemme i stua og følger kampene på Vg LIVE eller noe sånt...

Møkka lei all den pesimismen. Og om folk tror at det er styret eller manageren som er den største faktoren til at suksessen uteblir, så tar dei helt feil. Det er disseemo-supporterne som drar klubben ned. Det finnst plenty av dem her inne, selv om dei ikke har så stor innflytelse som dei der borte, så er det i alle fall ekstremt frustrerende og sjipt :-\

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 04. Feb. 2008, 00:20 »
I forhold til forventningene vi hadde før sesongen, så kan man jo si at det er krise?

Vi har fire vanskelige kamper foran oss, og hvis vi ikke tar en del poeng i disse er vi faktisk i nedrykksstriden!! Det vil jeg kalle en krise.

Dere sier vi trenger positivitet? Åssen er det mulig å i det hele tatt være positiv etter en sesong som dette, med den fotballen vi har sett? Sier ikke at vi skal henge noen ut, eller noe sånt, men det er faen meg lov å være skuffet og negativ!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #39 på: 04. Feb. 2008, 00:33 »
Jeg kan jo forstå at folk blir frustrerte men vi viser trossalt mye bra i dag å har heva oss noe.Noen dommer tabber ødlegget for oss i dag også..men er utrolig surt å ikke få med oss 3 poeng i dag for vi virkelig hadde trengt det!.Men sammtidig er det også viktig å se på det posetive vi gjør i dag og ikke bare svartmale hele laget og allt å alle

Men sammtidig så må vi face at neddrykks spøkelset er IKKE langt unna oss og begynner vi virkelig å ikke plukke mere poeng snart så vill vi faktisk havne der nede selv...
« Siste redigering: 04. Feb. 2008, 00:41 av BallaJazz »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 04. Feb. 2008, 01:10 »
Litt rart krisen kommer nå liksom. Etter 3 kamper under Keegan.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 04. Feb. 2008, 01:24 »
I forhold til forventningene vi hadde før sesongen, så kan man jo si at det er krise?

Vi har fire vanskelige kamper foran oss, og hvis vi ikke tar en del poeng i disse er vi faktisk i nedrykksstriden!! Det vil jeg kalle en krise.

Dere sier vi trenger positivitet? Åssen er det mulig å i det hele tatt være positiv etter en sesong som dette, med den fotballen vi har sett? Sier ikke at vi skal henge noen ut, eller noe sånt, men det er faen meg lov å være skuffet og negativ!

Det er vel ingen her som er overdrevent positive heller da, men jeg skjønner ikke hva som skal bli bedre med å slagge våre egne spillere?
Kanskje du kan forklare meg logikken?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 04. Feb. 2008, 03:18 »
Jeg syns det er på tide med en reality check og se hvor Newcastle har vært noen sesonger nå, og hvordan tilstander er just nu. Samt det faktum at klubben aldri gav Big Sam nødvendig støtte og resurser i sommer, og dermed kunne vi i realiteten aldri konkurrere med de vi egentlig ville konkurrere med i sommerens transfervindu.
Nå har vi derimot Ashleys mann, og etter denne sesongen begynner King Kev på sitt eget lag. La oss håpe han da får tiden og støtten som trengs, og la oss kvele denne fæle dommedagsstemninga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #43 på: 04. Feb. 2008, 06:52 »
Syns det er forferdelig at det finnes folk her inne som mener det at Big Sam burde fått mere tid. Alle så jo hva han holdt på med. Han prøvde jo å bygge sitt eget lag med Butt og Faye og Barton på midten. Selv om han er en deffensiv manager med lang baller til filosofi så må jo også han skjønne det at man alltid til enhver tid MÅ ha noen spillere som har et kreativt fiber i kroppen. Ble alltid like irritert da jeg så navnet til Butt i startoppstillingen uansett hvor dårlig han spilte og det samme med Barton også. Og Sam prøvde jo ikke å bygge opp et lag fra bunnen av, for hvor ofte satset han på de unge spillerne som jeg er helt sikker på kunne gjort en minst like god jobb som mange av spillerne utpå? Han ga de kanskje ti minutter i hver kamp. Hater slike managere som Sam Allardyce. Spiller en elendig fotball og er fornøyd hvis vi vinner 1-0. Hvis han hadde lykkes så hadde jeg nok hoppet i taket som alle andre, men etter en stund så hadde folk begynt å klage igjen fordi vi spiller for deffensivt, og slik vil det gå. Det er så utrolig mange her inne som kun snakker piss om klubben og sier det at det var så veldig mye bedre før. Nå er jeg sjukt lei av dere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 04. Feb. 2008, 09:47 »
Problemet er fortsatt i klubben, og her er jeg helt sikker på at han har rett.

?All the managers say the same that I?ve spoken to. Not just Graeme Souness, but Bobby Robson, Kenny Dalglish, even Ruud Gullit. They said it was a particular problem and it?s still there.??

Les mer i linken under

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/02/04/it-wasn-t-my-fault-says-sam-61634-20431310/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."