20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben  (Lest 16545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben
« på: 03. Feb. 2008, 13:02 »
Er Newcastle i ferd med å rakne? Blir det nedrykkstrid? Er det kaos på kammerset? Vil ingen spille for oss? Motarbeider styret trener og støtteapparat?
Jeg frykter mitt Newcastle er inne i en større krise enn vi aner. Mange tanker rundt dette i artikkelen fra Times ...

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/rod_liddle/article3295249.ece

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben
« Svar #1 på: 03. Feb. 2008, 13:07 »
Jeg er nok redd for at det er rimelig mye rart i Newcastle om dagen ja. Desverre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Feb. 2008, 13:08 »
Ting er ihvertfall langt i fra slik det bør være, og det er liten tvil om at vi supportere av en cirkusklubb som journalistene liker å skrive om.

http://football.guardian.co.uk/Columnists/Column/0,,2251653,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Feb. 2008, 13:11 »
Dette irriterer meg voldsomt. Såvidt jeg greier å lese (etter å ha skummet gjennom dritten) så er det bare The Times som spinner og spinner og spinner og spinner og som er ene og alene ute etter å ødelegge klubbens gode navn og rykte. The Times har vært ute etter oss hele sesongen. De var vel gjerne blant de første som begynte å spørre om hvor lenge Sam Allardyce skulle overleve. Dette er tabloidjournalistikk til tusen. Skribenten må jo helt klart være Boro-fan. Han vil jo helt tydelig at vi skal tape, sparke Keegan og sette Dennis Wise inn som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Feb. 2008, 13:16 »
Dette irriterer meg voldsomt. Såvidt jeg greier å lese (etter å ha skummet gjennom dritten) så er det bare The Times som spinner og spinner og spinner og spinner og som er ene og alene ute etter å ødelegge klubbens gode navn og rykte. The Times har vært ute etter oss hele sesongen. De var vel gjerne blant de første som begynte å spørre om hvor lenge Sam Allardyce skulle overleve. Dette er tabloidjournalistikk til tusen. Skribenten må jo helt klart være Boro-fan. Han vil jo helt tydelig at vi skal tape, sparke Keegan og sette Dennis Wise inn som manager.

Nå er vel neppe The Times alene om dette. Stort sett alle avisene skriver om "latterlige" Newcastle. Nå fikk de jo rett angående Big Sam, og jeg blir ikke  overrasket om de får rett angående KK og Wise heller. Vi snakker tross alt om Cirkus United her.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 03. Feb. 2008, 13:55 »
Morsomt med denne halve milliarden, eller hva det var for noe, som Keegan skulle handle for. Vi fikk godt bruk for den pengesummen i løpet av januarvinduet. Tipper vi henter tre-fire middelmådige spillere i sommer.

Jeg gidder ikke være optimistisk lenger. Keegan er ikke lenger den han var, det vet vi jo. Gidder ikke rose Keegan opp i skyene fra starten av før jeg innser at alt går til helvete selv under han også. Jeg håper bare at han klarer å få tilbake angrepsfotballen, det er det viktigste nå.

Håper vi spiller en underholdende kamp mot Middlesbrough.

Savner faktisk dagene under Souness. Vi var jo faktisk MYE bedre på den tiden enn det vi er nå.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Feb. 2008, 14:07 »
Savner tiden med Souness!!?? Nå får du ta å gi deg da...Under Souness var det jo bare kjedelige fotballkamper og ingen gadd å skrive noenting om oss engang. Selv om vi får mye dritt slengt på oss om dagen, så får vi ihvertfall mediaomtale og det er bedre enn ingenting. Heller att det stormer rundt oss og att folk bryr seg enn att vi ikke blir lagt merke til i det hele tatt. Tenk å være Wigan, Reading, Fulham eller Sunderland-supporter da...Nesten ingen som bryr seg.
Nei, vi kommer alltid til å være en intressant klubb og sånn vil jeg ha det. På godt og vondt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Feb. 2008, 14:10 »
Hver gang jeg tenker Souness tenker jeg alltid på Olympiakos-kampen.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Feb. 2008, 14:26 »
Morsomt med denne halve milliarden, eller hva det var for noe, som Keegan skulle handle for. Vi fikk godt bruk for den pengesummen i løpet av januarvinduet. Tipper vi henter tre-fire middelmådige spillere i sommer.

Jeg gidder ikke være optimistisk lenger. Keegan er ikke lenger den han var, det vet vi jo. Gidder ikke rose Keegan opp i skyene fra starten av før jeg innser at alt går til helvete selv under han også. Jeg håper bare at han klarer å få tilbake angrepsfotballen, det er det viktigste nå.

Håper vi spiller en underholdende kamp mot Middlesbrough.

Savner faktisk dagene under Souness. Vi var jo faktisk MYE bedre på den tiden enn det vi er nå.

Nok et gullkorn. Vi har tapt 2 kamper borte mot Arsenal og du syter som aldri før.
an sparker ikke Bobby Robson??

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Feb. 2008, 14:34 »
Jeg vet at du hater meg, Abel. Jeg hater også deg, forresten.

Jeg syter ikke pga at vi ikke har scoret enda, eller at vi tapte borte mot ArsenalX2. Det eneste jeg sier er at jeg ikke gidder å være super-optimistisk nok en gang, for så å bli skuffet nok en gang. Vi er ikke det laget vi en gang var, så det er ingen nødvendighet å tro at vi vil bli det med det første heller. Er ikke mot Keegan overhodet, sier bare at jeg ikke vil ha for høye forventninger til ham. Samtidig sier jeg at jeg håper at Keegan får tilbake angrepsfotballen og at vi får tilbake underholdningen. Noe galt i det?

Og så er jeg drittlei av falske forhåpninger som hele tiden kommer fra klubben. Den halve milliarden var nok enda en hvit løgn, som vi er blitt så vant med. Jeg savner Souness, ikke fordi vi var så jævla gode under han, men fordi vi var bedre under han enn det vi er nå.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Feb. 2008, 15:27 »
Jeg hater deg ikke geordie-olav, har ingen grunn til å hate noen her inne. Men jeg irriterer meg over at enkelte klager over alt, Keegan har styrt oss i 3 og en halv kamp og han kom inn alt for sent til å gjøre noe i overgangsvinduet. Går jo an å prøve å være positive, vi har fått ett mål feilaktig annulert, vi er snytt for straffe og vi kjører kampen. Men beklager geordie-olav hvis du tok deg nær av kommentaren min.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Feb. 2008, 15:32 »
Jeg tok meg ikke nær av noenting. Det er bare det at du alltid er den første til å slakte innleggene mine.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03. Feb. 2008, 15:35 »
Jeg er ikke ute etter å slakte innleggene dine, men enkelte ganger synes jeg du er alt for negativ. Det er ikke lenge siden alle hyllet Ashley og Keegan, laget trenger tid og litt flaks. Olav du har mange gode innlegg her inne, men enkelte ganger er vi uenige.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. Feb. 2008, 15:37 »
Men da sier vi det.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. Feb. 2008, 16:23 »
Vi har akkurat de samme spillerne i klubben nå som før Keegan tok over...
Dessverre er han ingen trollmann som kan trylle med den ELENDIGE spillestallen har rår over...

Vi fikk ingen forsterkninger nå i januar og jeg gidder ikke en gang håpe på at det kommer noen i
sommervinduet heller...

Det er trist å se laget RAKNE fullstendig...