20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 2008  (Lest 15092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 2008
« Svar #75 på: 22. Mai 2008, 21:25 »
Hvorfor kaller du Ronaldo for Kristine, Joakim?
Jeg er ikke alene om dette, men Kristine blir av meg brukt som en rereranse til det jeg vil kalle en feminitet i hans utseende og væremåte. Dessuten kan det brukes for å påpeke at Ronaldo er en jente som legger seg ned og griner hvis verden går henne imot. Dessuten er det for å markere en avsky mot Christiano Ronaldo. En jævlig god fotballspiller, men en jævlig usportslig type, som tror han er så mye bedre enn alle andre.

Dessuten, hvis vi skal gjøre Christiano om til en norsk jentenavn, så må det jo bli Kristine.

Dessuten kan det være greit å skille mellom Kristine og den virkelige Ronaldo.

Helt ærlig så synes jeg dette bare er utrolig teit. Han tror han er bedre enn alle andre ja, men det stemmer jo og. Tror litt av grunnen til at han er så god er fordi han er arrogant.

Femi utseende? Regner med du har et super barskt utseende da, hvis ikke må vi kalle deg Janne.

Gleder meg til å følge han som kaptein for Portugal om 2 uker!

Edit: Helt enig med deg plebbster!
« Siste redigering: 22. Mai 2008, 21:28 av aDDis »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 22. Mai 2008, 21:37 »
Da ser vi nok litt forskjellig på ting når vi skal plukke ut hatspillere. :)
Jeg vil si at jeg hater spillere som er ekle drittsekker på banen, og driter egentlig i hva de sier i media. Spillere som Vidar Riseth og Steffen Iversen prøver å gjøre seg forhatt på banen, noe jeg misliker. Hvilken attitude de har bryr jeg meg ikke noe om.

C. Ronaldos herlige spill på banen (verdens beste fotballspiller etter min mening) har for meg større verdi enn at han går ut i media og er en drittsekk. Akkurat det klarer jeg å se igjennom fingrene på når han er såpass god. Men ja, jeg vet han filmer (men hvem gjør ikke det en gang i blant..?).

Med andre ord tydelig at vi ser på forskjellige ting når vi skal hate fotballspillere. Du velger å se på avisoverskriftene mens jeg velger å se på stygge albuer og usympatisme ute på selve banen. :)

Mange gode argumenter her synes jeg. Liker selvfølgelig ikke spillere som ikke oppfører seg på banen heller. Men synes det er noe med hele vesenet og utsrålingen til C. Ronaldo som byr meg i mot.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 22. Mai 2008, 21:48 »
Herre fred, er det virkelig mulig?

Jeg kalte David Beckham "dametrusa" i mange år, mye av samme grunn som jeg kaller Ronaldo for Kristine.
Først og fremst er det jo bare en fin måte å markere avstand fra en spiller jeg ikke liker på, og en minst like fin måte å markere avstand mellom en spiller jeg alltid har hatt STOR respekt for (brasilianske Ronaldo) og tullingen Christiano Ronaldo.

Jeg vektlegger BÅDE det spillerne gjør på banen, og det de sier og gjør utenfor banen, når jeg avgjør hvorvidt jeg skal like eller hate en spiller. Marco Materazzi er en hardtspillende type som mer enn gjerne går inn for å knuse bein, tenner og nese på motspillerne, og hvis han kan irritere motspilleren med noen slengkommentarer på banen også, som fører til at motstanderen blir utvist og ikke ham selv, så gjør han det også. Det liker jeg IKKE. Merkelig nok er det noen som liker det. Jeg vet ikke hvordan han er utenfor banen, men han virker ikke videre snill og hyggelig.

Christiano Ronaldo er først i år virkelig blitt en ekstraordinært god fotballspiller. I tidligere år har han fremstått som en egoistisk, langbeint tulling med stor forskjærlighet for å drible seg selv trill rundt, heller enn å drible rundt motstanderen. Da kunne man le av ham. Når han i tillegg ser ut som han gjør, det ser jo faktisk ut som han bruker 10 timer på badet hver morgen for å ha 10 kilo sminke i ansiktet og brylkrem i håret (og nå overdriver jeg selvsagt mye), og har en sånn "kom og se på meg, jeg er så vanvittig mye bedre enn deg"-holdning som Messi (som på sitt beste er like god som Ronaldo) ikke har, så blir det veldig lett å "hate" ham.

Hva angår EM, håper jeg Portugal driter seg noe så jævlig. Jeg jublet stort begge gangene Hellas slo dem i forrige EM, selv om jeg ikke nødvendigvis ønsket å se Hellas som europamester. Men jeg klarer ikke de portugisiske jentene som hiver seg ned for hvert et godt ord, og når en spiller som Nuno Gomes ser ut til å være i troppen til enda et mesterskap, så MÅ jeg hate dem. Og anbefaler absolutt alle andre å gjøre det samme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 22. Mai 2008, 21:50 »
Ser ikke at dette er teit overhodet. Helt enig i Jokkes oppsummering av Kristine.
Fins flusst av store fotballspillere som ikke går rundt på banen med en like stor grad av ekkelhet og arroganse.
Ser heller overhodet ikke at Terry snyter noe i nakken på Tevez. Jeg ser at han antakeligvis forteller noen vel fortjente ord til Tevez.
Terry var virkelig ekte kaptein i den situasjonen der. Holdt unna med- og motspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 23. Mai 2008, 15:04 »
Terry er jo også en utrolig ekkel type. Hater måten han alltid er oppi trynet på dommeren. Etter nesten hver eneste dommeravgjørelse, uansett hvor på banen den blir tatt, og uansett hvor langt unna den Terry er, så kan du banne på at Terry er den første spilleren som er helt oppi trynet til dommeren for å påvirke avgjørelsen hans. Føsj.

"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 23. Mai 2008, 17:35 »
Ikke ulik Vidar Riseth, med andre ord. Bare mer profesjonell, og litt mer likandes.
Det virker som han har hørt om ordet lojalitet også. Selv om jeg er aldri så lite Chelsea-supporter. Terry har jeg sansen for. Elsker innstillingen hans.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 24. Mai 2008, 00:31 »
Var ikke Shearer noen ganger oppi trynet på dommeren også?
Digger Terry jeg. Drømmestopper og drømmekaptein. Ble faen meg trist inni meg av scenene i Moskva.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 04. Juni 2008, 02:56 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 05. Juni 2008, 18:55 »
Håper gjerne at vi en gang kan gjøre det samme.

Nils Skutle har, som en av sine mange vidløftige planer, snakket om å fjerne alle småsponsorene på drakta, og la Røde Kors, eller noe sånt, pryde RBK-drakta fra 2010. Jeg tror det dog ikke før jeg ser det. Nils Skutle og Robinson-SPZ er ikke de jeg har størst tiltro til.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #84 på: 05. Juni 2008, 22:12 »
Kanskje det er håp om at jeg får et snev av respekt for RBK i framtiden da.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.