20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 2008  (Lest 15130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Premier League 2008
« Svar #60 på: 22. Mai 2008, 04:52 »
Champions league finalen var helt sinnsyk!.FOR EN KAMP!!!!.Helt rått.Den hadde allt en topp topp fotball kamp kunne ha :).Fantastisk rett å slett.Sånne kamper skulle man ønske kunne holdt på i 24 timer i et strekk å man enda hadde ikke gått lei av å se på den..

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 22. Mai 2008, 07:51 »
Glimrende kamp. Hadde faktisk sett for meg et scenario på forhånd der C. Ronaldo skulle være den eneste som bomma på straffe, men så glir Terry på det forferdelige underlaget. Ubeskrivelig ekkel følelse.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 22. Mai 2008, 09:46 »
Enormt digg at det var Terry som dreit på draget da det gjaldt som mest. Ufyselig type!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 22. Mai 2008, 11:50 »
Enormt fælt syns jeg, ettersom Terry er en rå type! Hadde sett for meg det perfekte scenarioet der Kristine ble synderen. Synd, ekstremt synd. Terry hadde fortjent den!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 22. Mai 2008, 20:05 »
Enormt fælt syns jeg, ettersom Terry er en rå type! Hadde sett for meg det perfekte scenarioet der Kristine ble synderen. Synd, ekstremt synd. Terry hadde fortjent den!

Hadde Drogba ikke blitt utvist, og bommet i stedet for Terry, hadde jeg ledd mye høyere.
Hadde Kristine blitt syndebukken, hadde jeg ledd meg halvt ihjel.

John Terry er i mine øyne en gjennomført profesjonell fotballspiller, som jeg har veldig stor respekt for.  Dessuten var han banens gigant i 120 minutter.

Når det skal sies, veldig underholdende finale! En sjeldent god fotballkamp til CL-finale å være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #65 på: 22. Mai 2008, 20:30 »
Veldig tydelig at Terry legger snørr i nakken til Tevez:
http://i30.tinypic.com/aylrn6.gif

Kan ikke si at jeg hadde vært noe bedre selv, men mister litt respekt av folk som spytter snørr i nakken på andre spillere.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 22. Mai 2008, 20:36 »

Kan ikke si at jeg hadde vært noe bedre selv, men mister litt respekt av folk som spytter snørr i nakken på andre spillere.

Mulig jeg ser veldig dårlig, men klarer ikke se dette tydelig.

Det hører også med til saken at Terry holdt Vidic unna konfrontasjonen så han ikke skulle få enda et gult kort og dermed rødt. Er ikke det fair play så vet ikke jeg.

Synes utrolig synd på Terry, for det første er det en god straffe, men gressmatta som alle hadde snakket om på forhånd ble skyld i at Terry gled og bommet.

Det aller verste er likevel at scenarioet jeg hadde drømt om ikke skjedde. Tenk om bare C. Ronaldo hadde bommet på straffe. Jeg hadde festet en uke i strekk, selv i denne eksamensperioden.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #67 på: 22. Mai 2008, 20:39 »
Må si jeg jublet så blodårene stod ut av hodet når han bommet på den straffen, ja!

Så forresten ikke noe spesielt på den snutten der jeg heller.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 22. Mai 2008, 20:45 »
Hvorfor kaller du Ronaldo for Kristine, Joakim?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 22. Mai 2008, 20:54 »

Mulig jeg ser veldig dårlig, men klarer ikke se dette tydelig.

Ser ik no snørr eg heller. Ser ut som Han går opp og seie noke t Tevez og snyter seg på drakta
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 22. Mai 2008, 20:57 »
Er det inntrykket jeg fikk også.

Kampen i går endret faktisk mitt syn på Terry betraktelig i positiv retning. Virket som en veldig sympatisk fyr.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 22. Mai 2008, 21:06 »
Hvorfor kaller du Ronaldo for Kristine, Joakim?
Jeg er ikke alene om dette, men Kristine blir av meg brukt som en rereranse til det jeg vil kalle en feminitet i hans utseende og væremåte. Dessuten kan det brukes for å påpeke at Ronaldo er en jente som legger seg ned og griner hvis verden går henne imot. Dessuten er det for å markere en avsky mot Christiano Ronaldo. En jævlig god fotballspiller, men en jævlig usportslig type, som tror han er så mye bedre enn alle andre.

Dessuten, hvis vi skal gjøre Christiano om til en norsk jentenavn, så må det jo bli Kristine.

Dessuten kan det være greit å skille mellom Kristine og den virkelige Ronaldo.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #72 på: 22. Mai 2008, 21:09 »
Ganske kult å hate C. Ronaldo. Da er man liksom litt bedre enn fjortisene :) Eller?

Man ser det man vil se på det bildet. Kan ikke se noe snørr, jeg heller. Men snørr blir ganske blankt etterhvert som det blir tilsatt salt, så jeg ville ikke brukt det som et altfor sterkt argument. Det er vel kanskje ikke tilfeldig heller at Tevez tar seg til nakken og ser dum ut mot kamera rett etterpå.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 22. Mai 2008, 21:12 »
Det er bare det at det er så voldsomt lett å mislike/ekstremt vanskelig å like C. Ronaldo. Fyren virker som en overlegen drittsekk som ser på seg selv som bedre enn alle andre. Mange gode spillere som ikke gjør dette. Gerrard, Messi og lignende er også verdensklassespillere men har en helt annen attitude.

plebbster

• Gjest
« Svar #74 på: 22. Mai 2008, 21:23 »
Da ser vi nok litt forskjellig på ting når vi skal plukke ut hatspillere. :)
Jeg vil si at jeg hater spillere som er ekle drittsekker på banen, og driter egentlig i hva de sier i media. Spillere som Vidar Riseth og Steffen Iversen prøver å gjøre seg forhatt på banen, noe jeg misliker. Hvilken attitude de har bryr jeg meg ikke noe om.

C. Ronaldos herlige spill på banen (verdens beste fotballspiller etter min mening) har for meg større verdi enn at han går ut i media og er en drittsekk. Akkurat det klarer jeg å se igjennom fingrene på når han er såpass god. Men ja, jeg vet han filmer (men hvem gjør ikke det en gang i blant..?).

Med andre ord tydelig at vi ser på forskjellige ting når vi skal hate fotballspillere. Du velger å se på avisoverskriftene mens jeg velger å se på stygge albuer og usympatisme ute på selve banen. :)