20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Topp 3 hat  (Lest 9966 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Topp 3 hat
« Svar #45 på: 07. Feb. 2008, 23:50 »
Alle som nedverdiger Zinedine Zidane på den måten og på en så opplagt måte går inn for å takle i knehøyde, og være direkte usportslig, vil aldri kunne få min sympati. Materazzi har vært nøyaktig samme spiller i flere år nå. Jeg har ALDRI likt ham. Av den enkle grunn at han ikke bare er en bad boy, han går bevisst inn for å ødelegge for andre, han går bevisst inn for å skade motspillere, og han går bevisst inn for å være helt usannsynlig stygg på fotballbanen.

Jeg liker spillere som spiller på grensa. Som spiller tøft, men reint.
Jeg antar at det er mange som liker slike spillere.

Roy Keane, på sitt beste, var en slik spiller. Roy Keane, på sitt verste, var bare en brøkdel av det Marco Materazzi har vært i alle år.

Marco Materazzi er IKKE en spiller som spiller tøft, men reint. Han er direkte usportslig og har aldri hatt en rein takling i sin karriere!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 08. Feb. 2008, 00:06 »
Materazzi er dritkul da :D
men over til lista

1. C. Ronaldo
2. Chimbonda
3. Riseth (æsj)
Toon till I die.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Feb. 2008, 00:10 »
Har heller ikkje noke særlig imot Materazzi. At ZZ driter på karrieras siste kamp er hans egen feil.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 08. Feb. 2008, 10:59 »
Har heller ikkje noke særlig imot Materazzi. At ZZ driter på karrieras siste kamp er hans egen feil.

Det er VM-finale, tenningsnivået er på topp og Materazzi slenger en slik kommentar fordi han håper noe slikt skal skje. Da er det vel ikke Zidanes feil. Greit nok, han burde gjort noe annet, men det er jo akkurat dette Materazzi håper på. Og forresten, søk opp Materazzi på youtube, der alle andre har skrytevideoer er hans full av stygge og livsfarlige taklinger. Jeg liker Inter, men jeg kan ikke fordra Materazzi.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 08. Feb. 2008, 11:44 »

Det er VM-finale, tenningsnivået er på topp og Materazzi slenger en slik kommentar fordi han håper noe slikt skal skje. Da er det vel ikke Zidanes feil. Greit nok, han burde gjort noe annet, men det er jo akkurat dette Materazzi håper på.

Kor mange sånne kommentarar har ikkje ZZ fått i tryne før ? Ganske naivt om ein tror det er første gang slik drittslenging er vanlig skjer nok oftere i 6-7 div og når det som regel klarer og unngå vold så bør stjerner klare det samme. Ialfall i den kampen som kanskje er størst i heile verden. I stedet for og ta avskjed med vm gull så skallet han heller ned Materazzi og ødela frankrikes sjangser for Gull. Haha utrolig. Har sett taklingene på youtube det er ille ja tipper Sjeva er lite lysten på og møte han igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 08. Feb. 2008, 13:36 »

Det er VM-finale, tenningsnivået er på topp og Materazzi slenger en slik kommentar fordi han håper noe slikt skal skje. Da er det vel ikke Zidanes feil. Greit nok, han burde gjort noe annet, men det er jo akkurat dette Materazzi håper på.

Kor mange sånne kommentarar har ikkje ZZ fått i tryne før ? Ganske naivt om ein tror det er første gang slik drittslenging er vanlig skjer nok oftere i 6-7 div og når det som regel klarer og unngå vold så bør stjerner klare det samme. Ialfall i den kampen som kanskje er størst i heile verden. I stedet for og ta avskjed med vm gull så skallet han heller ned Materazzi og ødela frankrikes sjangser for Gull. Haha utrolig. Har sett taklingene på youtube det er ille ja tipper Sjeva er lite lysten på og møte han igjen.

Selvfølgelig skal ikke Zidane gjøre det han gjør. Jeg holder selv på som dommer og nede i divisjonene er det noe drittslenging, det skal jeg være enig med deg, men det blir da ofte reaksjoner på det med mindre man er oppe i situasjonen nesten umiddelbart og får roet det ned. Dette er tross alt kamper uten betydning, så du kan jo tenke deg hvordan tenningsnivået er i VM-finalen. Jeg mener uansett at poenget er ikke at Zidane ikke bør gjøre dette (noe han selvfølgelig ikke bør), men det at Materazzi prøver på akkurat dette. Er jo det som er så forbanna plagsomt, han prøver å fremprovosere en slik reaksjon. Mannen går jo beint i mot alle Fair Play- og holdningskampanjer som har preget fotballen de siste årene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 08. Feb. 2008, 15:34 »
Jeg liker harde tøffe spillere, men jeg kan ikke fordra ondsinna drittsekker som konstant er ute etter å provosere og også skade motspillere. Han er kvalmende. Jeg har mislikt han hele tiden, og har et jævla dårlig minne fra en viss CL-sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 08. Feb. 2008, 16:47 »
Jeg liker harde tøffe spillere, men jeg kan ikke fordra ondsinna drittsekker som konstant er ute etter å provosere og også skade motspillere. Han er kvalmende. Jeg har mislikt han hele tiden, og har et jævla dårlig minne fra en viss CL-sesong.

Her treffer du spikeren på hodet Kristoffer!