20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Topp 3 hat  (Lest 9981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Topp 3 hat
« på: 02. Feb. 2008, 16:03 »
Hvilke 3 fotballspillere misliker du mest?

1. C. Ronaldo - Trengs nesten ikke noen begrunnelse for valget av Ronaldo som hatobjekt nr 1. Fantastisk motbydelig type, med et helt enormt ego. Jeg har aldri følt et så stort hat mot et menneske jeg aldri har snakket med eller møtt før. Blæææ, så kvalm han er!

2. Cesc Fabregas - Et klassisk eksempel på et undervurdert rasshøl. Fremstår som en uskyldig og lojal, men jeg har gjennomskuet den lille rotta Fabregas. Det går ikke en eneste kamp uten at han slenger med leppa og melder seg inn i krangler, før han med et uskyldig blikk jogger unna. En større klyse enn Fabregas finnes knapt.

3. Djibril Cisse - Ikke nok med at han er en elendig fotballspiller med verdens latterligste hårsveiser, men han er også en egoistisk idiot. En av de få målene han hadde i PL valgte han å markere med å hysje på Toon Army. Jeg var en lykkelig mann når styggen brakk beinet.
Walking in a Keegan wonderland!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Topp 3 hat
« Svar #1 på: 02. Feb. 2008, 16:08 »
diouf, drogba, adebayor!

jeg hater ikke ronaldo (nå blir jeg vel drept her inne)

edit: når jeg tenker meg om er det nok en viss ginger kid som skulle vært med på lista mi
« Siste redigering: 02. Feb. 2008, 16:11 av aDDis »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Feb. 2008, 16:19 »
1. C. Ronaldo

2. F. Torres

3. S. Gerrard

Først og fremst fansen som må ta skulda for dette.

EDIT: Korleis kunne eg gløyme Riise??

1. C. Ronaldo

2. J.A. Riise

3. Torres
« Siste redigering: 02. Feb. 2008, 16:25 av Øyvinden »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Feb. 2008, 20:06 »
Tja, hva med Gerrard, Crouch og Riise. Gerrard er verdens mest oppskrytte spiller.

Topp 3 hatlag:
Liverpool
-
-
-
-
Blackburn
-
-
-
-
Wigan/Everton/Bolton
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Feb. 2008, 20:26 »
1. Cristiano Ronaldo - Denne er så udiskutabel. Mannen/kjerringa er en arrogant jævel som "feirer" scoringer med et blikk som sier "fy faen så god jeg er"...Usympatisk og unfair spiller ute på banen i form av filming, grining, surving, kroppspråk osv. Det meste er sagt, men jeg får ikke poengert mange nok ganger at jeg misliker han...kraftig!

2. Dijibril Cisse - Måten han feiret scoringen sin foran Gallowgate glemmer jeg aldri.

3. El-Hadji Diouf - Lamaen Diouf er også en usympatisk jævel av en fotballspiller.

Det er ikke så veldig mange spillere jeg virkelig misliker og hater, men disse tre har jeg nada av respekt for. De to siste har gått fra å være supertalenter til å bli mer ordinære spillere, måtte bare han øverste idioten gjøre det samme.....Jeg skal ihvertfall sørge for at Ronaldo får en dårlig mottagelse på SJP om tre uker ;D(akkurat som han kommer til å bry seg veldig mye om det ;))

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Feb. 2008, 21:10 »
Bah. Mange.
Skal vi se, om jeg skal klare velge ut noen må det bli Rushfeldt, Materazzi og kanskje Gerrard.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Feb. 2008, 21:13 »
Materazzi er jo konge da Eilertsen!!!

Materazzi hadde vært bankers på min topp10 liste over de kuleste fotballspillerne i verden ;D, han er helt sjef!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Feb. 2008, 21:16 »
Skal innrømme at jeg på banen ville vært veldig drittsekkaktig lik han, men jeg klarer ikke han etter diverse kamper i CL for noen år siden, samt hans nasjonalitet osv. Dessverre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Feb. 2008, 21:47 »
Akkurat nå.
1 ROONEY

ellers så varierer det jo mellom spillerne på Manu og Liverpool.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Feb. 2008, 02:30 »
Hvilke 3 fotballspillere misliker du mest?

1. C. Ronaldo - Trengs nesten ikke noen begrunnelse for valget av Ronaldo som hatobjekt nr 1. Fantastisk motbydelig type, med et helt enormt ego. Jeg har aldri følt et så stort hat mot et menneske jeg aldri har snakket med eller møtt før. Blæææ, så kvalm han er!

2. Cesc Fabregas - Et klassisk eksempel på et undervurdert rasshøl. Fremstår som en uskyldig og lojal, men jeg har gjennomskuet den lille rotta Fabregas. Det går ikke en eneste kamp uten at han slenger med leppa og melder seg inn i krangler, før han med et uskyldig blikk jogger unna. En større klyse enn Fabregas finnes knapt.

3. Djibril Cisse - Ikke nok med at han er en elendig fotballspiller med verdens latterligste hårsveiser, men han er også en egoistisk idiot. En av de få målene han hadde i PL valgte han å markere med å hysje på Toon Army. Jeg var en lykkelig mann når styggen brakk beinet.

Nesten min topp 3 liste over favorittspillere :P

Selv om Ronaldo og Fabregas kan virke klysete og overlegne, elsker jeg å se de spille fotball.
Teknikken og alt. Komplette spillere..

Hatliste:
- Djibril Cisse. Liker han bare ikke!
- El Hadji Diouf. Ikke han heller!
- Khalid Bouhlarouz og Materazzi. Usympatiske spillere, som ikke vil takle. De vil drepe!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Feb. 2008, 07:11 »
Top 3 hat:

Materazzi: Bra i fotball men tidenes største klyse. Bare jeg ser på at han spiller fotball så blir jeg irritert. Han har hatt sykt mange stygge knottetaklinger gjennom tidene også som fort kunne ha ødelagt karrierene til mange spillere

C. Ronaldo: Søk på Ronaldo best dives så får man se hva han egentlig driver med. Konge i fotball og kunne kanskje hvert verdens beste, men setter Kaka forran pga fair play. Den beste følelsen jeg får er når Ronaldo står og sutrer etter at han ikke har fått viljen sin.

Diouf: Var på Newcastle-Bolton og da hauset han opp supporterne noe så sykt. Etter scoringen sin så sprang han forran geordiene og viste tunga og gjorde masse drit. Resten av kampen ble han buet ut. Er det mulig og ikke hate en slik klyse?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 04. Feb. 2008, 16:48 »
1. Christiano Ronaldo
2. Adebayor
3. Rooney
4. Chimbonda
5. Kuyt
6. Nani
7. Ferdinand
8. Crouch

Hater også Maradonna.

Av hatelag har vi jo:
1. manu
2. tottenham
3. barcelona
4. real madrid
5. liverpool
6. juve

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Feb. 2008, 17:20 »
Rangerer Spurs over Manu faktisk jeg. Men skjønner ikke helt hvordan du kan hate Maradona? Du har vel aldri sett han spille annet enn "guds hånd" på youtube tenker jeg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 04. Feb. 2008, 17:24 »
På banen har jeg ikke sett så mye av han, nei. Men jeg har sett intervjuer med han, lest nyheter om han osv. Det jeg er kommet frem til er at han er den mest arrogante og gale jævelen noensinne.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Feb. 2008, 17:34 »
Noen andre som har sett Maradona spille ? Er vel bare aggresiviteten han har igjen etter glandsdagene  :P
Maradona sier og gjør mykje rart. Men for ein spiller han var.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]