20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Topp 3 hat  (Lest 9998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Topp 3 hat
« Svar #15 på: 04. Feb. 2008, 18:25 »
Har jeg rett hvis jeg antar at du hater Maradonna pga hans politiske synspunkter?
Walking in a Keegan wonderland!

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Feb. 2008, 18:44 »
den idiotiske hånden er grunn nok til å mislike Maradona!

Velger å lage topp 1 hat: C.Ronaldo. Å skrive opp og ned her er unødvendig. Syting, filming. I say no more. Flere over her som har skrevet diverse grunner til å mislike han.  :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #17 på: 04. Feb. 2008, 19:28 »
Har jeg rett hvis jeg antar at du hater Maradonna pga hans politiske synspunkter?

Tenkte ikke akkurat det, men jeg har fått inntrykket av at han er rene kommunisten, ja.

Jeg hater Maradonna først og fremst fordi han er så uutholdelig selvdiggende. Ingen er større fan av Maradonna enn Maradonna selv.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Feb. 2008, 19:34 »

Tenkte ikke akkurat det, men jeg har fått inntrykket av at han er rene kommunisten, ja.

Jeg hater Maradonna først og fremst fordi han er så uutholdelig selvdiggende. Ingen er større fan av Maradonna enn Maradonna selv.

Blir litt dobbeltmoralistisk i forhold til kommunisme i så fall.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Feb. 2008, 19:34 »
den idiotiske hånden er grunn nok til å mislike Maradona!

Velger å lage topp 1 hat: C.Ronaldo. Å skrive opp og ned her er unødvendig. Syting, filming. I say no more. Flere over her som har skrevet diverse grunner til å mislike han.  :)

Husker også den detaljerte sex-historien om C. Ronaldo med prostituerte. Satt ikke igjen med et bedre inntrykk av han da, for å si det slik.

Utenom det som er nevnt, kan jeg si at han virker så sykt selvgod, så kvalmende egosentrisk. Dessuten liker jeg ikke personligheten hans ellers heller (utseendet, klestil osv). Alt ved personligheten hans og hans væremåte får meg til å føle meg dårlig.

Men den beste grunnen til å hate Christiano Ronaldo er jo selvfølgelig at han spiller for Manutd, utenom at han er verdens største juksepave og at de som elsker han enten må være:

1. Fjortiss-supporterne til Manutd (dvs 100% av alle Manu-fans)
2. Fjortiss-jenters (Christiano Ronaldo er nok deres våte drøm)
3. Moren hans. KANSKJE. Jeg tror ikke det, men bare KANSKJE.

Stort sett elsket av fjortisser, med andre ord.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Feb. 2008, 19:35 »

Blir litt dobbeltmoralistisk i forhold til kommunisme i så fall.

Ikke nødvendigvis. Kan være selvdigger og samtidig kommunist vel?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Feb. 2008, 19:45 »
Tror det blir følgende tre for meg:

1. Marco Materazzi
Verdens største rasshøl! Gjennom tidene! Og da har jeg ikke glemt Vinny Jones eller Roy Keane. En hoven, arrogant drittsekk, på en måte som bare italienere kan være. Spytter, dytter, slår, sparker og slenger med leppa. Min sympati ligger hos Zinedine Zidane, og det kommer aldri til å endre seg. Oksestangingen til Zidane var bare en mildere versjon av hva jeg selv kunne tenkt meg å gjort mange tusen ganger mot denne mannen. Hater ALT han står for.

2. El-Hadji Diouf
Veldig usympatisk spiller. Og jeg kan heller ikke si at jeg synes han er nevneverdig god. Spillet hans har alltid bestått av dytting, spytting og generell ufinhet. Kan ikke si at jeg er særlig lei meg for at det aldri ble noe av pressespekulasjonene om at han var på vei hit.

3. Magne Hoset
Denne kommer nok som en overraskelse på mange. Men ettersom Knut Anders Fostervold har lagt opp for lenge siden, så må det bli Magnhild. Mye samme type som Diouf. Filmer, syter mye, spytter og er jævlig arrogant. Har aldri anerkjent ham som fotballspiller. Kanskje fordi han har spilt for Molde FK i mange år, noe som jeg egentlig synes er en veldig god grunn.

Så spør du kanskje: Hvor har du gjort av C. Ronaldo, du som alltid hakker på han når du har muligheten? Vel, sannheten er at C.Ronaldo har utviklet seg til å bli en altfor god fotballspiller til å være på denne lista. Det irriterer meg voldsomt. Men sånn er det bare.

Jeg kan forstå hvorfor Olav føler at han vil plassere Maradona på hatlista. Men her støter jeg på mye av det samme problemet som for Ronaldo, selv om det egentlig ikke kan sammenlignes. Ja, Maradona ble dopingtatt under VM94, han har vært kokainavhengig i ørten år. Han er nok ingen Einstein, men jeg synes ikke Maradona er noe mindre sympatisk enn andre spillere som ble superstjerner i ung alder, rundt samme tid som Maradona, Gazza har vært borti mye de samme problemene. 70- og 80-tallet var nok ikke den beste tida for lettpåvirkelige, nyrike ungdommer å vokse opp i. Jeg synes forøvrig det var stort av Maradona å i det hele tatt ta seg bryet med å stikke innom Newcastles garderobe forleden. At han alltid har stått hardnakket på at "Guds hånd" faktisk var "Guds hånd", inntil nylig, er av underordnet betydning for meg. Det Maradona gjorde på fotballbanen overgår noen andre jeg har sett i senere tid. Jeg er dessverre født altfor sent til å ha fått med meg Maradonas glansalder. Skulle gitt mye for å ha kunne fulgt den mannens karriere på TV. Jeg har sett såpass mange videoklipp av Maradona, at jeg bare ikke kan unngå å forsvare ham. Han var altfor, altfor, altfor god til at noen kan hate han. Og særskilt meg.

Jeg har nettopp trekt C. Ronaldo ut av hatlista mi, fordi han er for god. Likevel, frk. Ronaldo er en langt, langt mer usympatisk spiller enn det Maradona var i sin tid. Og det er kul umulig å ikke bli imponert av målet mot England.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Feb. 2008, 19:50 »
Kommunismen kjennetegnes av et homogent samfunn, dvs. alle skal være tilnærmet like (dette er selvfølgelig forenklet, så ikke skyt meg). Så egentlig vil det gå ganske imot denne ideen og tro du er mye bedre enn andre.

Men for å følge temaet litt. Christiano Ronaldo er ei skikkelig klyse, jeg tenker mye det samme som det kø1 skrev og vil også trekke fram episoden som Olav snakker om som en medvirkende faktor til at det for meg er umulig å ikke mislike fyren. Det er sinnsykt plagsomt at han er en så god fotballspiller.

Når det er sagt når han selvfølgelig ikke spillere som Magne Hoset, Petter Rudi og Bernt Hulsker til anklene.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #23 på: 05. Feb. 2008, 10:07 »
Skjønner verken hatet mot Maradona eller Adebayor? Skal vi hate Adebayor fordi han er ein klasse spelar som skårar mot Newcastle?

Har aldri sett noko av han som det går an å hate ved han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 05. Feb. 2008, 10:27 »
Adebayor finner jeg også vanskelig å forstå at kan hates. Jævla god spiss på et jævla bra lag som spiller jævla bra fotball.
Om jeg skal hate noen fra det laget må det bli Eboue.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Feb. 2008, 12:32 »
Tre verste spillere:

1. Roy Keane. ( Syns så lite om han at jeg måtte ha han med selv om han har lagt opp)

2. Cristiano Ronaldo. (Kanskje verdens beste, men klysete og rekrutterer alt for mange man utd fans  :-\ )

3. Vidar Riseth /  Magne Hoseth. ( Verste som har vært i norsk fotball. )
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05. Feb. 2008, 15:11 »

1. Marco Materazzi
Verdens største rasshøl! Gjennom tidene! Og da har jeg ikke glemt Vinny Jones eller Roy Keane. En hoven, arrogant drittsekk, på en måte som bare italienere kan være. Spytter, dytter, slår, sparker og slenger med leppa. Min sympati ligger hos Zinedine Zidane, og det kommer aldri til å endre seg. Oksestangingen til Zidane var bare en mildere versjon av hva jeg selv kunne tenkt meg å gjort mange tusen ganger mot denne mannen. Hater ALT han står for..

Materazzi er vel for god til å være her?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Feb. 2008, 15:49 »
Adebayor finner jeg også vanskelig å forstå at kan hates. Jævla god spiss på et jævla bra lag som spiller jævla bra fotball.
Om jeg skal hate noen fra det laget må det bli Eboue.

Det samme kan vel også sies om Ronaldo. Jævla god ving som spiller på et bra lag og som også som oftest spiller veldig bra fotball. Jeg forstår godt at mange ikke liker Adebayor (og Ronaldo). Syntes f.eks. episoden med Bendtner er god nok grunn for å ikke like han. Han sier også ofte mye dumt og holdt på å dra hjem fra VM pga. en krangel med treneren. Liker ikke typen.
« Siste redigering: 05. Feb. 2008, 15:54 av fredd »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Feb. 2008, 15:52 »
Skjønner godt at mange kan hate C.Ronaldo, selv om jeg personlig liker han godt! Grunner til å hate han er filming, "jeg er best" opptredner osv. Mannen er vel så godt som best i klassen når det gjelder filming.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Feb. 2008, 18:22 »

1. Marco Materazzi
Verdens største rasshøl! Gjennom tidene! Og da har jeg ikke glemt Vinny Jones eller Roy Keane. En hoven, arrogant drittsekk, på en måte som bare italienere kan være. Spytter, dytter, slår, sparker og slenger med leppa. Min sympati ligger hos Zinedine Zidane, og det kommer aldri til å endre seg. Oksestangingen til Zidane var bare en mildere versjon av hva jeg selv kunne tenkt meg å gjort mange tusen ganger mot denne mannen. Hater ALT han står for..

Materazzi er vel for god til å være her?
Selvfølgelig er han ikke det. Alt den mannen kan er å slå, sparke, dytte, spytte, rive i trøya og håne motspillere. Han kan knapt nok kalles en fotballspiller.
Det er ikke mulig å være mer usportslig og mer rasshøl enn det Materazzi er. Han er ingen fotballspiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon