20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5640 på: 02. Sep. 2008, 12:44 »
Jeg går og grin

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5641 på: 02. Sep. 2008, 12:46 »
Skal vi samle diskusjonen på Keegan-tråden?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5642 på: 02. Sep. 2008, 12:47 »
Jeg tror ikke det skjer noe, føler meg faktisk ganske sikker på at dette er overdrevet av media.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5643 på: 02. Sep. 2008, 12:47 »
trist dag om alt dette kommer te å skje...men håper keegan blir sittende og ashley selger fort som faen..

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5644 på: 02. Sep. 2008, 12:52 »
Sett fra KK sin side:

Han blir lovet masse penger til nye spillere, men nesten ingen nye spillere dukker opp (ihvertfall ikke der han vil ha dem).
Dette gjør jo så klart at planen hans går i vasken og han ser vel for seg at det kan bli maange tap fremover, også får han sparken som en konsekvens av nettopp tapene. MEN, dette ville jo ikke hvert hannes feil, men styret.. Men han vil jo bli stempla som "problemet" og få sparken, så hvorfor henge rundt og vente på å få sparken?

Fra Styret sin side:
Å få gode spillere til Newcastle viser seg å IKKE være lett, drit dårlig vær, ikke noe å spille for bortsett fra PL.
Om KK klarer å få til noe av det laget som er no, så får han sikkert mere penger og støtte til å kjøpe flere spillere i januar.....

Men men.. Håper bare at KK blir! Om han får bestemme spillerkjøp osv ILAG med resten av gjengen kan dette bli VELDIG bra om noen år.

Men å la han bestemme helt alene hadde jeg ikke turt, det er jo tross alt en mann som peket på fire stykker og bedde de spille fremme og resten bake..

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5645 på: 02. Sep. 2008, 12:52 »
Jaja, han har åpenbart blitt rævkjørt til den grad at det ikke går an å fortsette et samarbeid. Kan forstå det, skulle ønske han kunne bite det i seg frem til vi har en eller annen erstatning(om det i det hele tatt er mulig å få tak i).

Det skal vi ha dog, det er faen meg et konstant sirkus rundt denne klubben

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5646 på: 02. Sep. 2008, 13:11 »
nei dette ble en trist dag:'(

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5647 på: 02. Sep. 2008, 14:44 »
Fy helvette mike ashley, håper på et suporter opprør ! så selger ashley keegan blir så kommer et selskap som virklig  vil at newcastle skal  bli en stor klubbigjen!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #5648 på: 02. Sep. 2008, 14:47 »
Nå ble jeg jaggu oppgitt. Hva er det som skjer i klubben vår? Hva har vi gjort for å fortjene et enda mer håpløst styre enn FFS sitt? :'( :'( :'(

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=13498_4085825&id=55
« Siste redigering: 02. Sep. 2008, 14:49 av bjørni »

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5649 på: 02. Sep. 2008, 14:52 »
HVIS dette er sant, så går min sympati med Keegan, og ikke fat Mike og styret. Jeg sjonglerer litt med hva jeg skal gjøre nå. Nok engang kan vi rase utfor ett stup som klubb, og jeg tror ikke jeg orker en ny periode. Det første som legges ned hjemme er Canal +.

Det eneste som kan rette opp en evt King Kev avgang er Big Al. Hvis ikke er det fotballpause for min del til alle sår er leget. OG at NUFC viser at vi satser MINIMUM topp 5-6 i PL. Det må gjøres med masse mer økonomi inn til forsterkninger. Jeg er, i likhet med de fleste (også Kev) skuffet i overgangsmarkedet denne sommeren. Hvor ble det av den Milliarden (+/-) vi ble lovet i vår??? Vi har vel bare brukt lommepenger?

Arghhh
Who else...... Alan Shearer

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5650 på: 02. Sep. 2008, 14:53 »
Ah. orker ikke dennis wise! keegan var vell med på å få inn wise i klubben, så plutselig prøvern med resten av styret å få ut keegen nærmest. :-[ :'(
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5651 på: 02. Sep. 2008, 14:54 »
Vi har ikke brukt noe i sommer, vi har tjent penger i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5652 på: 02. Sep. 2008, 14:54 »
Jeg håper hvertfall vi får inn en utenlandsk trener!!!!! 8)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5653 på: 02. Sep. 2008, 14:55 »
Huff og huff... Håper han ombestemmer seg.. eller at det ikke er sant.

Men det er ikke klubbens undergang heller.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5654 på: 02. Sep. 2008, 14:56 »
Ah. orker ikke dennis wise! keegan var vell med på å få inn wise i klubben, så plutselig prøvern med resten av styret å få ut keegen nærmest. :-[ :'(

Keegan hadde ingenting med Wises ansettelse og gjøre. Det var Ashleys som ansatte han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]