20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801786 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5565 på: 02. Sep. 2008, 01:45 »
Ehm. Hvis vi vet hvordan ManU opptrodte i denne signeringen, vet ikke stort sett alle det da? Og hvorfor skulle dette være en del av budet? For om det var en del av budet, så tror jeg ikke at Tottenham godtok det, for så å gå ut av kontoret å "lekke" dette ut til pressen etter 2 minutter.

Pisspreik spør du meg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5566 på: 02. Sep. 2008, 01:46 »
Jaja.Da gjelder det å svelge denna skuffelsen å håpe på at vi er så heldige i år og kanskje ender på 10 plass...detta smaker værre en katta i kebaben hos mustafa

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5567 på: 02. Sep. 2008, 01:47 »
Ehm. Hvis vi vet hvordan ManU opptrodte i denne signeringen, vet ikke stort sett alle det da? Og hvorfor skulle dette være en del av budet? For om det var en del av budet, så tror jeg ikke at Tottenham godtok det, for så å gå ut av kontoret å "lekke" dette ut til pressen etter 2 minutter.

Pisspreik spør du meg.

Woot ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5568 på: 02. Sep. 2008, 01:51 »
Var ment  til Human, ikke deg. ;) Husker egentlig ikke hva jeg skrev engang, er så jævlig trøtt. Natta folkens. Drøm søtt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5569 på: 02. Sep. 2008, 02:05 »
Skjönner egentlig ikke hvorfor folk klager så inni helvete her...Syns vi har gjort en bedre transfervindu enn på mange, mange år...Blitt kvitt daukjött som Carr, Ramage, Rozenhal, en Emre som nesten aldri spilte og Milner solgt for 12 mill £...Fått inn bra forsvarere i Colo og Bassong, en entertainer i Jonas, en passningsikker grovarbeider i Guthrie som kommer til å ta over etter Butt og spennende spillere i Xisco og Nachos som bare kan overraske positivt..

Så jeg er positiv og gleder meg til neste helg når Hull skal få smake på ekte PL-kvalitet...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5570 på: 02. Sep. 2008, 02:06 »
Egentlig ganske godt fornøyd med dette jeg, er spent på Xisco og Ignacio
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5571 på: 02. Sep. 2008, 02:16 »
Robinho til City... jeg har faen ikke ord. Må være den største transfer-skrellen noensinne. Er veldig fornøyd med Xisco. Som nevnt før her, er han et meget stort talent.
Oscillons From The Anti-Sun

mlie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5572 på: 02. Sep. 2008, 02:25 »
Robinho til City er en STOR overgang, gruer meg nesten til og se januar vinduet, når man leser hvordan spillere de prøvde og hente nå. og hva nufc klarte, men syntes alle de nye signeringene til nufc virker spennende, er egentlig godt fornøyd...

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5573 på: 02. Sep. 2008, 05:12 »
Litt sånn typisk rar drøm jeg kunne hatt dette. Så jævlig mye rart som har skjedd.

Xisco og Gonzales. Pluss at City fikk Robinho.

Forsåvidt fornøyd nok, bortsett fra at Keegan har uttalt mye rart, og mye av det var bare piss.

Det at Butt fortsatt ikke har konkuranse i sin posisjon er jo meget urovekkende, da han er god i en av tre kamper.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5574 på: 02. Sep. 2008, 07:17 »
gikk te helvete dette....og jæææævla skuffa..
og vi lander lenger ned enn opp...
og ashley kan selge....eneste han er her for er å tjene så å selge....fuck han:(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5575 på: 02. Sep. 2008, 07:21 »
Vi har hentet inn 3 nye spillere vi VET er gode. Xisco er et kjempetalent og akkurat den spisstypen vi trenger. I tillegg har vi fått en playmaker på midten, og et stoppertalent i Bassong. Altså 6 nye signeringer i løpet av sommeren.

Vi kan da ikke være "jæææææævla skuffa" ? Greit nok, jeg håpet også vi skulle få inn en eller to nye for å styrke troppen. Men 11eren vår ser betraktlig bedre ut kontra det den var i fjor.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5576 på: 02. Sep. 2008, 07:22 »
for helvette`?`vi har jo bare forsterket utom salget av milner, hvem vet om denne gonzales er super god ?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5577 på: 02. Sep. 2008, 07:25 »
Ashley ut ! ! Fy faen for en feit gnier han er. . Ja, vi har sikkert mer kvalitet i laget, men stallen er jo ALT for liten. . Får vi 3-4 skader, eller 9 skader (!) som vi har nå sliter vi. . Hele dette tranfer vinduet har vi sittet å tenkt, tenk om Newcastle plutselig presanterer 2 stjerner i siste sekund osv. Nå vet vi at Ashley kun er ute etter profitt. . Hev alt, håper Flere av Newcastle fansen boikotter Ashley. .  >:(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5578 på: 02. Sep. 2008, 07:27 »
Hva faen vet du om at ashely er en gnier? Har du ringt og snakket med Keegan elns? er ikke alttid lett og signere en stjerne ..

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5579 på: 02. Sep. 2008, 07:29 »
vi har tjent penger på dette overgangsvinduet..og dermed ikke brukt en kr..

og da virker det ikke akurat som ashley vil bruke penger på klubben.....

og håper det som va faktum forrige hjemme kamp forsetter enda mere