20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5535 på: 02. Sep. 2008, 01:10 »
Norwich har jo signa Sibierski!

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5536 på: 02. Sep. 2008, 01:10 »
Det er ingenting å være forbanna over.. Vi har (med Xisco, ny Barton og Nachos) ENDA et par fete forsterkninger i tillegg te de vi allerede har kjøpt denne sommeren, et knippe FETE forsterkninger.. Jeg ønsker ikke at Newcastle skulle kjøpe en helt ny start-11'er, sånt noe funker svært svært sjeldent! Sakte men sikkert, så byttes en og en ut og vi ser på en knall-11'er om 1-2 års tid. Når du er på butikken, så kjøper du ikke ALLE møblene til det nye huset før du har sett hva som matcher.

Ny Barton? Han står fortsatt i fare for å bli utestengt i x antall måneder av FA fortsatt såvidt jeg kan forstå. Kan si meg enig i hva du sier, men transferaktiviteten/salgene våre/svakhetene i laget skulle ikke tilsi at dette burde være utfallet. Jeg vet ikke med deg, men jeg har aldri hørt om Nacho, kanskje knapt hørt om Xisco. Vi unnlot også tilsynelatende å forsterke på venstreback hvor vi mangler dekning, ingen defensiv midtbanespiller. Nacho har tilsynelatende kommet på et 1 års lån, uten opsjon, noe som vil tilsi at vi fungerer som et farmerlag for Valencia.

Når det gjelder økonomiske hensyn så har vi vel solgt for ca 20 mill pund i sommer og om summer stemmer har vi handlet for ca 16-17. TV penger og liknende er selvsagt ikke tatt hensyn til. Uansett, man kan få lov til å være noe skuffet over hva som har skjedd i sommer, spesielt når man ser på kommentarene blant annet Keegan har kommet med iløpet av perioden.

Tar klart forbehold om at vi plutselig har klart å holde signinger under radaren

mlie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5537 på: 02. Sep. 2008, 01:11 »
sibierski gikk til norwitch eller hva de kaller seg... city snappet robinho forran chelski

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5538 på: 02. Sep. 2008, 01:11 »
Vi får bare to stk nå. Så det må vi pent finne oss i.
Dessverre.
Men da må vi prøve å få det beste ut av Colo, Jonas, Guthrie, Bassong, Gonzalez og Xisco. Hvis de to sistnevnte kom.

EDIT: Gonzalez er jo bekreftet da. Så Xisco jeg er spent på.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5539 på: 02. Sep. 2008, 01:12 »
Kansje det, men fansen hadde godt av hengslene når Little mickey hadde løftet Permier Leauge pokalen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5540 på: 02. Sep. 2008, 01:12 »
Det er skuffende at vi får inn to spillere vi aldri har hørt om før, og that's it.
Vi har hele sommeren lett etter venstreback. Vi trenger helt klart en DM, selv om det har vært lite rykter om det.
Men de kjøpene vi har gjort hittil har vært lovende. Og jeg tror derfor at vi vil finne ut at også disse spillerne har kvaliteter.

Vi hadde helt klart trengt flere. Og det hadde gjort seg med større navn. Men det viktigste er at vi har fått inn en midtbanespiller og en spiss. Og det viktigste er at de faktisk har kvaliteter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5541 på: 02. Sep. 2008, 01:14 »
Kunne ikke Ashley ha solgt oss til ABU DABI, di har jo så mye penger at di får Roman til¨å ligne en smågutt....

Hadde det virkelig vært gøy? JEg synes noe av sjarmen med Newcastle er at ting går ikke som en dans på arabiskeide dollarsedler. Newcastle har en sjel som er spennende, og det er engasjerende å følge med på.

Jeg er ikke så sikker på om det er så gøy å følge med på Newcastle om en over natten (evt. sommeren) bytter ut hele laget, kjøper for mangfoldige millioner, endrer alt, for så å gjøre det samme neste sommer. Hadde vært kult med en storspiller inn, ikke misforstå. Men husk hvilken klubb vi snakker om. Vi er ikke Chelsea, Liverpool eller Man United, og jeg er glad for det! Robinho kan ryke å reise for min del, så lenge jeg har spenningen med å se om Owen blir eller ikke blir. Hvor hadde bekymringene vært om vi hadde hatt følgende situasjon:

- Owen går til Everton!!!!!!
 - Ingen fare, vi henter Villa, Aguero og Rooney.

Hadde det virkelig vært moro?

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #5542 på: 02. Sep. 2008, 01:14 »
Trodde det var mer i vente enn dette. Jaja, god natt folkens.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5543 på: 02. Sep. 2008, 01:15 »
xisco er bekreftet på hjemmesida til nuca
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5544 på: 02. Sep. 2008, 01:15 »
nufc oppdatert nå
ble ikke noe mer en de 2. faen. jeg er litt skuffa over bredden i laget, men vi har en god stamme. Det viktigste nå er overtale owen til å signere.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5545 på: 02. Sep. 2008, 01:16 »
Ble kun to fattige signinger. SKUFFA SOM FAEN, hvordan kan man stole på KK og resten av gutteklubben etter dagens handling??? Fat Fred lovte i det minste det han snakket om.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsIndex/0,,10278,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5546 på: 02. Sep. 2008, 01:16 »
Kunne ikke Ashley ha solgt oss til ABU DABI, di har jo så mye penger at di får Roman til¨å ligne en smågutt....

Hadde det virkelig vært gøy? JEg synes noe av sjarmen med Newcastle er at ting går ikke som en dans på arabiskeide dollarsedler. Newcastle har en sjel som er spennende, og det er engasjerende å følge med på.

Jeg er ikke så sikker på om det er så gøy å følge med på Newcastle om en over natten (evt. sommeren) bytter ut hele laget, kjøper for mangfoldige millioner, endrer alt, for så å gjøre det samme neste sommer. Hadde vært kult med en storspiller inn, ikke misforstå. Men husk hvilken klubb vi snakker om. Vi er ikke Chelsea, Liverpool eller Man United, og jeg er glad for det! Robinho kan ryke å reise for min del, så lenge jeg har spenningen med å se om Owen blir eller ikke blir. Hvor hadde bekymringene vært om vi hadde hatt følgende situasjon:

- Owen går til Everton!!!!!!
 - Ingen fare, vi henter Villa, Aguero og Rooney.

Hadde det virkelig vært moro?

Newcastle fekk vel mesteparten av fansen under keegan sist da me var det laget i pl som brukte desidert mest penger. trenger eg sei meir ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5547 på: 02. Sep. 2008, 01:16 »
Xisco og Nacho bekreftet!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5548 på: 02. Sep. 2008, 01:17 »
Det hadde vært helt ok for min del, jeg vil ikke ende opp som tottenham, sesongen over i januar for da har vi ingenting å kjempe for.... Synes det va drittgøy når Owen signerte, og før det, når vi var i CL. Der kommer mann bare om mann har penger MASSE PENGER.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5549 på: 02. Sep. 2008, 01:17 »
hva er det med pannebåndet hans egentlig?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /