20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805294 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5520 på: 02. Sep. 2008, 01:00 »
Faen tenk hvis det ikke var mer papir i fax-maskinen???
Ja heia gutta!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5521 på: 02. Sep. 2008, 01:02 »
Ja, da starter den uutholdelige ventinga på at klubben kan presentere våre to nye spillere.
Så må vi vel vente på januar, og håpe at vi greier å hente et par spillere også da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5522 på: 02. Sep. 2008, 01:03 »
Olivier Bernard klar for 6 nye år.

den slår aldri feil. heaehahehae
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #5523 på: 02. Sep. 2008, 01:03 »
Føler det er en del som ikke trekker helt på smilebåndet as we speak!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5524 på: 02. Sep. 2008, 01:03 »
Ja, da starter den uutholdelige ventinga på at klubben kan presentere våre to nye spillere.
Så må vi vel vente på januar, og håpe at vi greier å hente et par spillere også da.

Da blir det nok mest syting om at januar vinduet er svært vanskelig, og at den og den klubben heller ikke har hentet forsterkninger. Same old shit every fuc**ng year.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5525 på: 02. Sep. 2008, 01:04 »
Det kan godt gå en time før noe lekker.. Det er, hvis en har klart å holde en signing skjult frem til nå, så kan det fortsatt drøye litt med å offentliggjort det. It ain't over until the Fat Lady sings. Men vi har hatt et OK vindu. Ikke sammenlignbart med City, Villa eller ManU kan det virke som, men helt OK. Topp 10ish :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5526 på: 02. Sep. 2008, 01:04 »
Så det no, Joakim. Begynner å gå i surr her etter at jeg døgnet an i går også. Trodde du hadde troen på en tredjemann som ingen visste noe om.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5527 på: 02. Sep. 2008, 01:04 »
Sa på SSN nå: City hadde bud inne på forskjellige spillere for tilsammen ?300mill..

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #5528 på: 02. Sep. 2008, 01:05 »
Det kan godt gå en time før noe lekker.. Det er, hvis en har klart å holde en signing skjult frem til nå, så kan det fortsatt drøye litt med å offentliggjort det. It ain't over until the Fat Lady sings. Men vi har hatt et OK vindu. Ikke sammenlignbart med City, Villa eller ManU kan det virke som, men helt OK. Topp 10ish :)

Du må ikke glemme Tottenham hottspuds!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5529 på: 02. Sep. 2008, 01:06 »
Velvel, da ble det en usedvanlig tam kveld for Newcastle-supporterne. Jeg er ihvertfall tverr i trynet og sitter igjen med en småsur smak i kjeften etter sommerens vindu. Der er mange lag vi burde kjempet med og hatt som mål å passere som i utgangspunktet har dratt ifra oss denne sommeren.
Signerer Owen ny kontrakt, blir jeg litt mer fornøyd dog!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5530 på: 02. Sep. 2008, 01:06 »
Kunne ikke Ashley ha solgt oss til ABU DABI, di har jo så mye penger at di får Roman til¨å ligne en smågutt....

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #5531 på: 02. Sep. 2008, 01:07 »
Jeg er übertrøtt, men må få med meg alt.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5532 på: 02. Sep. 2008, 01:07 »
kan vi ha hatt noen ringerever som kan ha signert, eller er det veeeldig lite sannsynlig? :(
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #5533 på: 02. Sep. 2008, 01:08 »
Kunne ikke Ashley ha solgt oss til ABU DABI, di har jo så mye penger at di får Roman til¨å ligne en smågutt....

Føler at det blir så teit å si. Hvis de skulle tatt over så hadde Newcastle mistet litt av sjelen sin føler jeg!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5534 på: 02. Sep. 2008, 01:09 »
kan vi ha hatt noen ringerever som kan ha signert, eller er det veeeldig lite sannsynlig? :(

Kan alltids dukke opp en Rossi eller Sibierski, men tviler på at det blir noe særlig bedre enn det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."