20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5190 på: 01. Sep. 2008, 21:43 »
Barton to Spurs and Diarra to newcastle according to Talksport

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5191 på: 01. Sep. 2008, 21:44 »
ser på guthrie og barton på omtrent samme spillertyper der guthrie er meir sikrere mens barton er meir aggresiv. på dei første toucha er guthrie ganske så rå, men mangler litt fart noke som han bruker pasningen sine til å veie opp mot. Han har potensialet til å bli en box to box opp mot lampard gerrard. Og sett ka som har skjedd med barton dei siste åra så har han ikkje det..
- carry on!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #5192 på: 01. Sep. 2008, 21:44 »
Quater to 9 - Talksport

'Huge' Transfer Triangle rumour involving Pompey - Toon - Spuds.

hmm. Spennende. Noe mer ang Malouda?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5193 på: 01. Sep. 2008, 21:44 »
syns egentlig det ser bra ut. Må gjerne selge barton i mine øyne. klubben er ikke tjent med han. ikke er han noe god heller. bedre få han ut men seff på den betingelsen at vi får inn en ny midtbane spiller. i mine øyne er en ny midtbane spiller,en v,back og xisco inn en drøm.

Ser at du er positiv, men har du sett stallen vår??
Og vet du at vi skal spille mer enn 20 kamper i år???

Tipper du ikke er så positiv ut på høsten når Jonas spiller høyre back, og Ameobi er kreativ midtbane....

Mange som glemmer utrolig fort virker det som. Er slik vi har spilt de siste 4 sesongen når sesongen har nærmet seg slutten. KK har snakket om å hente en venstreback i hele år, og det er ufattelig svakt om klubben ikke engang har klart å hente en backup på den plassen etter flere måneders leting.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5194 på: 01. Sep. 2008, 21:45 »
og nok en gang. Gutrie har spilt 3 kamper i PL. En god, en ok, og en ikke fullt så god.
Greit med følelser og synsing, men de må dere legge hjemme når dere skal gi en faglig vurdering av spillerne.

Guthrie har da spilt flere enn 3 PL-kamper. Følger du ikke med?

For NUFC som jeg skrev lengre opp.
hva har det med saken å gjøre? dere er jo hekta på barton for det han gjorde i city for i newcastle har han ikke gjort annet enn dritt.

Er langt fra hekta på Barton.
Får vi inn gode erstattere er jeg ikke mot å selge han.

Men derfra til å vurdere han opp mot Gutrie som har 3 PL-kamper for oss, eller dene nye fyren som ingen har hørt om før
blir litt latterlig for meg. Bytter gjerne Barton mot f.eks Palacios, men mener fortsatt at han er bedre enn Gutrie pr IDAG.

Bramble hadde jo flere kanonkamper for oss til å begynne med, men jheg tipper at de som sa at han var en stjernestopper etter de
første 3 kampene har endret oppfattning noe etter det....??

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5195 på: 01. Sep. 2008, 21:45 »

våt drøm

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #5196 på: 01. Sep. 2008, 21:45 »

Ja takk
sunt pueri pueri puerilia tractant

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5197 på: 01. Sep. 2008, 21:45 »
spudz kom vel på 11 i fjord?
- carry on!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #5198 på: 01. Sep. 2008, 21:45 »
Diarra hadde vært veldig bra! Han var veldig god i helga, og viste at han kunne holde på ballen og spre ut fine passninger fra sin dype midtbaneposisjon! Dét ville jeg vært fornøyd med  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5199 på: 01. Sep. 2008, 21:47 »

Hehehe

It is probably

Spurs - Diarra

Pompey - Barton

Us- one player down
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5200 på: 01. Sep. 2008, 21:48 »
og nok en gang. Gutrie har spilt 3 kamper i PL. En god, en ok, og en ikke fullt så god.
Greit med følelser og synsing, men de må dere legge hjemme når dere skal gi en faglig vurdering av spillerne.

hva har det med saken å gjøre? dere er jo hekta på barton for det han gjorde i city for i newcastle har han ikke gjort annet enn dritt.

Men derfra til å vurdere han opp mot Gutrie som har 3 PL-kamper for oss, eller dene nye fyren som ingen har hørt om før
blir litt latterlig for meg. Bytter gjerne Barton mot f.eks Palacios, men mener fortsatt at han er bedre enn Gutrie pr IDAG.

Bramble hadde jo flere kanonkamper for oss til å begynne med, men jheg tipper at de som sa at han var en stjernestopper etter de

gutty hadde da en meget god sesong i fjor i bolton. Å sammenligne han med bramble er vel å ta litt hardt i.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5201 på: 01. Sep. 2008, 21:48 »
Pompey Diarra eller Real Diarra ???  :D 8)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #5202 på: 01. Sep. 2008, 21:49 »

Hehehe

It is probably

Spurs - Diarra

Pompey - Barton

Us- one player down

Always look on the bright side
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5203 på: 01. Sep. 2008, 21:52 »

gutty hadde da en meget god sesong i fjor i bolton. Å sammenligne han med bramble er vel å ta litt hardt i.

Ja jeg vet ikke.
Gutrie hadde en veldig variabel sesong med Bolton i fjor (noe som er helt normalt med en så ung spiller), og selv om vi skal ha det til at han var strålende, så var han ikke bedre enn at Bolton skulle ha det opp til vurdering om de skulle prøve å gjøre overgangen permanent.

Og det var jo ikke u-hjelp at Liverpool solgte han for bare 2,5 mill pund ??
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 21:54 av Kristian G »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5204 på: 01. Sep. 2008, 21:52 »
Quater to 9 - Talksport

'Huge' Transfer Triangle rumour involving Pompey - Toon - Spuds.

hmm. Spennende. Noe mer ang Malouda?

Owen til Spuds, garantert! Faen heller..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...