20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807825 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5175 på: 01. Sep. 2008, 21:29 »
Barton er mye mye bedre enn butt og gutty..

og er smith verdig en plass i stallen vår da toon??

Er jeg ikke enig i. syns gytty er faktisk den beste vi har på midten. Han er trygg med ball, gjør skjelden feil. gode døballer og er sulten i stilen. arbeidsjevn. butt er god på taklinger men altfor mye feil og mannen begynner dra på årene. barton er bare en tosk, han kunne hatt håp om han hadde hatt litt større iq. mannen er jo stokk dum. smith er faktisk på lik linje som barton på midtbane. samme typer, men vil helst se de begge ut av klubben jeg.. vår beste midtbane pr,dags dato er zoggi-gutty-gonz-jonas.. for smith,barton,butt ser jeg helst vi bytter ut.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5176 på: 01. Sep. 2008, 21:31 »
Men kan Berbatov ta medical med manu uten tillatelse fra spurs ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5177 på: 01. Sep. 2008, 21:32 »
Du snakker jo tøv her. Om vi skal se på Smudge som en midtbanespiller er det for meg ingen tvil om at det er bare en plass han kan gjøre en grei jobb, og det er i Butt sitt sted som anker. Der gjorde han det bra mot Mackems i fjor.
Joey Barton er derimot en box-to-box-player med en særdeles god pasningsfot og bedre teknikk og overblikk enn både Smudge og Guthrie.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5178 på: 01. Sep. 2008, 21:33 »
Hvordan kan du egentli si at gonz er med i den "beste" midtbane fireren? Trodde ingen viste noe serlig om denne gutten jeg?
Var vel bare landsmannen hans som la ut om at han var en typisk "nr 10".?
Newcastle United Football Club<3

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5179 på: 01. Sep. 2008, 21:33 »
hva med bartons flotte innhopp mot gunners. første han gjør er å takle nasri på en utrolig stygg måte ,men var heldig traff ballen denne gang ellers er det rødt kort. og når folk piper på idioten og nasri sier ro deg ned. så smiler han utrolig kvalmt. blir faen kvalm av hele oppsynet på den gutten. at det går ann. makan til usympatisk fyr skal du lete lenge etter. og jeg syns da ikke barton var så imponerende i fjor. hadde vel noen gode kamper men dere fremstiller han som en slags guru nå.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5180 på: 01. Sep. 2008, 21:34 »
og nok en gang. Gutrie har spilt 3 kamper i PL. En god, en ok, og en ikke fullt så god.
Greit med følelser og synsing, men de må dere legge hjemme når dere skal gi en faglig vurdering av spillerne.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5181 på: 01. Sep. 2008, 21:34 »
Hvordan kan du egentli si at gonz er med i den "beste" midtbane fireren? Trodde ingen viste noe serlig om denne gutten jeg?
Var vel bare landsmannen hans som la ut om at han var en typisk "nr 10".?

jeg vet heller ikke noe om gonz men jeg vet alt om barton,smith og butt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5182 på: 01. Sep. 2008, 21:35 »
og nok en gang. Gutrie har spilt 3 kamper i PL. En god, en ok, og en ikke fullt så god.
Greit med følelser og synsing, men de må dere legge hjemme når dere skal gi en faglig vurdering av spillerne.

Guthrie har da spilt flere enn 3 PL-kamper. Følger du ikke med?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5183 på: 01. Sep. 2008, 21:36 »
jeg kunne tenkt meg sett gutty på plassen til butt. sammen med en offansiv midtbane spiller eks gonz.. tror det ville fungert meget bra. ser for meg gutty som fremtidig anker.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5184 på: 01. Sep. 2008, 21:37 »

For NUFC som jeg skrev lengre opp.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5185 på: 01. Sep. 2008, 21:38 »

For NUFC som jeg skrev lengre opp.
hva har det med saken å gjøre? dere er jo hekta på barton for det han gjorde i city for i newcastle har han ikke gjort annet enn dritt.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5186 på: 01. Sep. 2008, 21:39 »
jeg kunne tenkt meg sett gutty på plassen til butt. sammen med en offansiv midtbane spiller eks gonz.. tror det ville fungert meget bra. ser for meg gutty som fremtidig anker.

Er egentli enig med det du sier, tror Gutty og Gonz(hvis han ikke flopper totalt) kan gjøre det godt sammen på midten.
men iriterer meg enda over at di ikke har lagt inn forkjøpsrett eller hva nå det heter i lån-kontrakten(virker iallefal ikke sånn)
Newcastle United Football Club<3

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5187 på: 01. Sep. 2008, 21:39 »
Gutrie er bra, og Barton god, men ingen av dem er i nærhet av å inneha kvaliteter som
gjør at de kan bekle en DM rolle. Kunne alltids plassert dem der, men det ville vært som å
la Butt være playmaker.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5188 på: 01. Sep. 2008, 21:42 »
Quater to 9 - Talksport

'Huge' Transfer Triangle rumour involving Pompey - Toon - Spuds.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5189 på: 01. Sep. 2008, 21:42 »

Er egentli enig med det du sier, tror Gutty og Gonz(hvis han ikke flopper totalt) kan gjøre det godt sammen på midten.
men iriterer meg enda over at di ikke har lagt inn forkjøpsrett eller hva nå det heter i lån-kontrakten(virker iallefal ikke sånn)

Ja det er kjedelig. men sikkert vanskelig få tak i de rette spillerne så et lån så kjøper de tid. men syns selv det er håpløst med lån uten opsjon.