20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808227 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5160 på: 01. Sep. 2008, 21:14 »
Jepp men det hjelper ikkje Barton skal ut.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5161 på: 01. Sep. 2008, 21:16 »
HAHA.. nei da ville jeg vært negativ men folk lager høner av fjær her. ekke så ille se. men barton bedre enn gutty? På flaska i dag gutter? barton har jo vært tragisk etter han kom til newcastle. skal være enig i at han vra god i city men i newcastle er han søppel og bare kødd med.. få den drittsekken ut. han skulle hatt juling selv. og jeg skulle gjerne gjort det selv om jeg hadde fått sjansen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5162 på: 01. Sep. 2008, 21:17 »
men si meg. hva fantastisk har han gjort for newcastle etter han kom?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #5163 på: 01. Sep. 2008, 21:17 »
Ser ihvertfall ut som alle overganger skal bli presentert samtidig, så man kan jo i det lengste håpe at det kommer en og annen overaskelse :o
sunt pueri pueri puerilia tractant

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5164 på: 01. Sep. 2008, 21:19 »
barton har ikkje vist noke meir en guthrie i newcastle drakta imo..

barton levere ikkje på langt nær så gode døballer som guthrie og arbeidskapasiteten og pasningskvaliteten som guthrie har vist i newcastle er vel så bra som det baron har vist
- carry on!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5165 på: 01. Sep. 2008, 21:23 »
ding ding 1-0 til deg human.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5166 på: 01. Sep. 2008, 21:23 »
HAHA.. nei da ville jeg vært negativ men folk lager høner av fjær her. ekke så ille se. men barton bedre enn gutty? På flaska i dag gutter? barton har jo vært tragisk etter han kom til newcastle. skal være enig i at han vra god i city men i newcastle er han søppel og bare kødd med.. få den drittsekken ut. han skulle hatt juling selv. og jeg skulle gjerne gjort det selv om jeg hadde fått sjansen.

Og så tøff :P.Du rambo!.Akuratt nå trenger vi så absolutt ikke å selge Barton med tanke på den "store" bredden i stallen akuratt nå.MEN.Skulle det komme en duganes erstatter inn så er jeg åpen for salg.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5167 på: 01. Sep. 2008, 21:24 »
Barton er mye mye bedre enn butt og gutty..

og er smith verdig en plass i stallen vår da toon??

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5168 på: 01. Sep. 2008, 21:24 »
Fremtiden er grei, men pr.idag synes jeg Barton er betydelig sterkere enn Gutrie.
Litt ute av kampform nå, men de siste kampene i fjor var han god.
Og nok en gang, Gutrie har spilt 3 PL kamper for NUFC....

Men til slutt mener jeg at vi trenger begge spillerne SELV om vi henter både èn og to nye spillere.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5169 på: 01. Sep. 2008, 21:24 »

Og så tøff :P.Du rambo!.Akuratt nå trenger vi så absolutt ikke å selge Barton med tanke på den "store" bredden i stallen akuratt nå.MEN.Skulle det komme en duganes erstatter inn så er jeg åpen for salg.

hahaha tosk

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5170 på: 01. Sep. 2008, 21:25 »
Guthrie har enda ikke spilt like godt som det Barton gjorde under sesongavslutningen vår forrige sesong. Barton bidro da med noen særdeles fine pasninger, han løper mer enn Guthrie og er generelt bedre offensivt spør du meg. Guthrie er enda ganske uferdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5171 på: 01. Sep. 2008, 21:27 »
Herregud for en kjedelig kveld...Er jo rett og slett ingenting som skjer rundt Newcastle! David Craig har faan ikke vært på skjermen de siste 2 timene!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5172 på: 01. Sep. 2008, 21:28 »
slækken da, signerte ikke både faye og beye ettermidnatt i fjor?
lt;3 Newcastle <3

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5173 på: 01. Sep. 2008, 21:28 »
guthrie sin førsteomgang mot coventry viser vel ka som bor i han, barton har ikkje vert i nærheten av å styre en kamp på den måten guthrie gjorde i den første omgangen og ja det var mot et dårligerer lag men det ligger så ufattelig masse bedre til for at guthrie skal bli en masse bedre spiller enn det barton kan bli
- carry on!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5174 på: 01. Sep. 2008, 21:29 »
slækken da, signerte ikke både faye og beye ettermidnatt i fjor?
Men det er fortsatt en kjedelig kveld!