20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808480 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5145 på: 01. Sep. 2008, 20:59 »
Berbatov klar for man u...tok ikke en shearer...men fikk nr 9..
Nei, han er ikke klar...Enda.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5146 på: 01. Sep. 2008, 20:59 »
om pompey er interessert i barton kan vi bytte han mot diarra.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5147 på: 01. Sep. 2008, 20:59 »
Fy faen. . Forventer forsatt at vi bruker minst 15 mp på å styrke vår lille tropp. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5148 på: 01. Sep. 2008, 21:00 »
Litt tidligt og sei me er forsterka etter 3 kamper..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5149 på: 01. Sep. 2008, 21:00 »
Netto er vi den klubben som har brukt minst penger i PL for andre sommer på rad?

og i tillegg blitt forsterket. det er jo virkelig bra.

Hvordan vet du det?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5150 på: 01. Sep. 2008, 21:01 »
Netto er vi den klubben som har brukt minst penger i PL for andre sommer på rad?

Jeg skjønner ikke all whiningen. Om en vil at en skal kjøpe spillere for 500 mill hvert år, så finnes det et blått lag lenger sør som en kommer til å like.

Det er per nå ikke tidlig å si at vi har solgt for mange spillere kontra hvor mange som har kommet inn. Vi har en alt for tynn stall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #5151 på: 01. Sep. 2008, 21:02 »
Berbatov klar for man u...tok ikke en shearer...men fikk nr 9..

Han er ikke klar!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5152 på: 01. Sep. 2008, 21:04 »
Har vel sett det. Jonas,colo og gutty virker solide.. lenge siden vi har hatt en så ballsikker som gutty på midten.. veldig lenge siden vi har hatt en så rask farlig ving som jonas og colo virker bra sammen med taylor. helt klart forsterket i mine øyne.. er jo bare skum som har gått ut av klubben. med unntak av milner. men finnes bedre spillere enn han der ute til 12 mill p pris.. vi får bare vente å se og stole på sjefene.. syns de har gjort det ganske så bra jeg til nå.. og om vi får xisco så begynner det ligne noe. liker ei denne låninga men uten opsjon.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5153 på: 01. Sep. 2008, 21:06 »

Nå skulle det strengt tatt ikke så mye til.
Og etter 3 kamper, hvor èn av dem var elendig er det i mine øyne noe tidlig å konkludere med noe som helst.
Fortsetter det som mot Arsenal ser det VELDIG stygt ut.

Nå er det også slik at det ikke nytter om vi forsterkes litt, om alle de andre forsterker mer...
Da går det strakeste veien til h........

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5154 på: 01. Sep. 2008, 21:08 »
Har vel sett det. Jonas,colo og gutty virker solide.. lenge siden vi har hatt en så ballsikker som gutty på midten.. veldig lenge siden vi har hatt en så rask farlig ving som jonas og colo virker bra sammen med taylor. helt klart forsterket i mine øyne.. er jo bare skum som har gått ut av klubben. med unntak av milner. men finnes bedre spillere enn han der ute til 12 mill p pris.. vi får bare vente å se og stole på sjefene.. syns de har gjort det ganske så bra jeg til nå.. og om vi får xisco så begynner det ligne noe. liker ei denne låninga men uten opsjon.

Eneste jeg har blitt overbevist om at kommer til å slå til er Jonas. Guthrie er helt grei pr dags dato, men ikke noe mer. Colo var god mot Man Utd, ok mot Coventry og forferdelig mot Arsenal.

Skal Butt og Guthrie være våre nøkkelspillere sentralt på midtbanen i de fleste kampene sier det seg selv at dette blir en middelmådig sesong.
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 21:10 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5155 på: 01. Sep. 2008, 21:10 »

Jeg skjønner ikke all whiningen. Om en vil at en skal kjøpe spillere for 500 mill hvert år, så finnes det et blått lag lenger sør som en kommer til å like.

Kan jo ha noe med at selv Ashley synest og mener at vi skal opp mot topp 4.
Og om man da ikke ønsker å bruke penger i det hele tatt, så blir målsettingen noe komisk.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5156 på: 01. Sep. 2008, 21:11 »
syns egentlig det ser bra ut. Må gjerne selge barton i mine øyne. klubben er ikke tjent med han. ikke er han noe god heller. bedre få han ut men seff på den betingelsen at vi får inn en ny midtbane spiller. i mine øyne er en ny midtbane spiller,en v,back og xisco inn en drøm.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5157 på: 01. Sep. 2008, 21:11 »
Barton er bedre enn både Butt og Guthrie.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5158 på: 01. Sep. 2008, 21:13 »
Barton er bedre enn både Butt og Guthrie.

Helt klart

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5159 på: 01. Sep. 2008, 21:13 »
syns egentlig det ser bra ut. Må gjerne selge barton i mine øyne. klubben er ikke tjent med han. ikke er han noe god heller. bedre få han ut men seff på den betingelsen at vi får inn en ny midtbane spiller. i mine øyne er en ny midtbane spiller,en v,back og xisco inn en drøm.

Ser at du er positiv, men har du sett stallen vår??
Og vet du at vi skal spille mer enn 20 kamper i år???

Tipper du ikke er så positiv ut på høsten når Jonas spiller høyre back, og Ameobi er kreativ midtbane....