20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4920 på: 01. Sep. 2008, 14:56 »
vil ikke ha smith, alllllllltfor høy løønn

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4921 på: 01. Sep. 2008, 14:57 »
Det er bedre å slenge inn på juniorspillere som Carrol, Zamblera osv enn å bruke Smith! Selg han å spar de 70.000 han har i uka!

Heilt einig! DO IT!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4922 på: 01. Sep. 2008, 14:59 »
Vi skal ikke selge flere spillere !!!! Selv om smith og shola e drittdårlige, så kan vi ikke ende opp me å spille med juniorlaget midt i sesongen. Vi selger jo oss til fant. Hadde det vært 1 august så hadde det våre noe annet.
Vi har dårlig med tid, og vis det bare er Disco og Gonzales som kommer inn, så synes jeg at troppen ser alt for tynn ut. Mye tynnere enn i fjor. Da må målsetningen være komme på øver halvdel, fordi det er en haug av lag som har bedre tropper en oss for øyeblikket.

Vi må skaffe oss ein kvalitet midtbanespiller. Er det noen som har oversikt om hvor lenge Apphia er skadet ? Han kan vi jo forsåvidt hente i morgen også, siden han er free agent.

Appiah vil aldri komme tilbake på toppnivå. Knærne hans er ødelagte, og har ikke spilt siden november.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4923 på: 01. Sep. 2008, 15:07 »
Det er bedre å slenge inn på juniorspillere som Carrol, Zamblera osv enn å bruke Smith! Selg han å spar de 70.000 han har i uka!

Helt enig. Hvis vi overhodet skal få opp noe juniorer må vi gi de muligheten på 1. laget også

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4924 på: 01. Sep. 2008, 15:10 »
Skjønner ikke hvorfor vi MÅ ha en spiss? Vi har Martins, Owen, Viduka og Carroll, når alle disse er skadefrie noe som de er, ifølge Physioroom, til neste kamp mot Hull, så har vi et slagkraftig mannskap på topp. Hvis vi også ikke selger Smith har vi enda en som kan gjøre en (god) jobb på topp. Jeg er heller for at vi bruker de neste timene på å erstatte Milner (Malouda, Lennon) og få inn kvalitet på midtbanen og en backup venstreback. Hadde dette skjedd, vil jeg være fornøyd.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4925 på: 01. Sep. 2008, 15:11 »
Bedre å  hive på en sulten  Junior en en avdanka senior

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4926 på: 01. Sep. 2008, 15:12 »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4928 på: 01. Sep. 2008, 15:18 »

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #4929 på: 01. Sep. 2008, 15:19 »
vi hadde aldri fått nasri anyway

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4930 på: 01. Sep. 2008, 15:19 »
Inter ville egentlig ha milner, men så gikk han til villa.. derfor måtte de bla opp for Quaresma :)

men fra spøk til alvor. Tror dere disse 2 kjøpene vi forhåpentligvis har gjort vil slå til? Jeg er litt skeptisk. han midtbanen er 26 år, og har ikke bevist noe på et høyt nivå. Sies at han er selvskreven på landslaget til uruguay, men martins andresen og hæstad  er jo selvskreven på landslaget til norge, og de er ikke så veldig gode. Er jo kvalitetstegn at han har blitt hentet til Valencia, men der ville han blitt fringe player denne sesongen ifølge treneren.  Lukter litt Luque signering her, men jeg tror keegan kunne fått mer ut av Luque en Roeder, så får vi håpe keegan klarer det med disse nye.
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 15:21 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4931 på: 01. Sep. 2008, 15:22 »
Med tanke på at alle de andre kjøpene vi har gjort virker som gode kjøp tror jeg også disse kan overrakse oss. Men hvis vi henter inn 6-7 spillere så er vel sjansen liten for at absolutt alle lykkes.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4932 på: 01. Sep. 2008, 15:25 »
Skjønner ikke hvorfor vi MÅ ha en spiss? Vi har Martins, Owen, Viduka og Carroll, når alle disse er skadefrie noe som de er, ifølge Physioroom, til neste kamp mot Hull, så har vi et slagkraftig mannskap på topp. Hvis vi også ikke selger Smith har vi enda en som kan gjøre en (god) jobb på topp. Jeg er heller for at vi bruker de neste timene på å erstatte Milner (Malouda, Lennon) og få inn kvalitet på midtbanen og en backup venstreback. Hadde dette skjedd, vil jeg være fornøyd.

Og hvor lenge tror du da disse 3 holder seg skadefrie!  Tror desverre ikke man behøver å kunne telle så veldig langt for å kunne telle kamper denne sesongen hvor alle er skadefrie.  Og Smith kan ikke gjøre en god jobb!
Strålende fornøyd med at vi henter 1 spiss :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4933 på: 01. Sep. 2008, 15:26 »
Men vi trenge no fleire enn desse 2. Ikkje at eg har trua på at det kjem fleire. :-\

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4934 på: 01. Sep. 2008, 15:26 »
I forbindelse med Keegans uttalelser ang at signeringer skulle være topp kvalitet som
ville forsterke oss umiddelbart, og gå rett inn på laget, så er jeg litt skeptisk...
Var ikke akkurat disse jeg hadde tenkt meg...

Og WOW èn er fortsatt ikke glippet ut av munnen min....