20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4951 på: 01. Sep. 2008, 16:07 »
http://www.lpfp.pt/Liga_sagres/pages/jogo.aspx?epoca=20082009&jornada=1&jogo=5160

ser ikke ut som Veloso spillte den forrige kampen til Sporting. Er det pga en eventuell overgang eller er han skadet? noen som vet?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4952 på: 01. Sep. 2008, 16:08 »
Jeg er ikke skeptisk i det hele tatt.
Synes vi viste i helga at vi kan klare å unngå nedrykk (et dårlig lag ville tapt minst 5-0).
Nei et par gode spillere til nå så tror jeg jammen meg at vi kan klare 12-plassen i år!!
(med Zoggy på venstreback og Amøbe som kreativ midtbane....)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4953 på: 01. Sep. 2008, 16:08 »
Skal City plutselig både ha Owen og Berba nå da?

Jeg blir skikkelig bitter hvis Berbatov går til City. Vi kan ikke konkurrere med ManU, men City bør vi kunne slå i kampen om en newcastlesupporter. Klarer ikke helt å gi opp det ørlille håpet om at Berba tar en Shearer.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4955 på: 01. Sep. 2008, 16:11 »
Tror nok Owen er en backup plan for City. Om Berba signerer en annen club ala ManUtd.

Har en følelse av at Benzema går til Man Utd, Berbatov til oss og Owen til City.

Men for å være dønn ærlig gir jeg max faen i Berbatov. Moutinho og\eller Veloso hadde vært en MYE deiligere og viktigere signering!.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4957 på: 01. Sep. 2008, 16:12 »
man city kjøper vell owen og berba og vi ender opp med  crap og ingenting

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4958 på: 01. Sep. 2008, 16:12 »
Kansje det er noen flere på lur, i og me at disse to som skal være klar ikke er offisielt presentert ennå på Newcastle sin hjemmeside...... Håper i hvertfall på det ...

Det er garantert flere som kommer til å skrive under i løpet av dagen. Alt annet vil være en katastrofe.

Det som skjer i New Orleans i kveld og i natt er ein katastrofe. Vil ikkje sei at viss vi ikkje får inn fleire så er det ein katastrofe, men det er ikkje bra nok.

Nå hørte du ut som Souness da han var pressa som Newcastle manager.

Og kven er du då, Ruud Gullit? Men jo takk, Souness har sagt mykje bra han :) Til topic:
Eg synst ikkje det er noken katastrofe, men vi vil jo fortsatt ha ein syltynn stall då ::)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4959 på: 01. Sep. 2008, 16:14 »

Jeg blir skikkelig bitter hvis Berbatov går til City. Vi kan ikke konkurrere med ManU, men City bør vi kunne slå i kampen om en newcastlesupporter. Klarer ikke helt å gi opp det ørlille håpet om at Berba tar en Shearer.

Det er jo kun pengar det går på. Han drite no langt opp i om han sov med Newcastle drakt som liten så lenge han kan sova med 2 mill pund i senga kvar veke!!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4960 på: 01. Sep. 2008, 16:15 »
spurs har akseptert et bud på 30mp fra city på berbatov (skysports)
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4961 på: 01. Sep. 2008, 16:16 »

Det er jo kun pengar det går på. Han drite no langt opp i om han sov med Newcastle drakt som liten så lenge han kan sova med 2 mill pund i senga kvar veke!!!

Du kjenner mannen, skjønner jeg...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4962 på: 01. Sep. 2008, 16:16 »
dæven han døtte

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4963 på: 01. Sep. 2008, 16:17 »

Du kjenner mannen, skjønner jeg...

Blir litt provosert når folk trur vi plutsleg skal smelle over 30 mill pund på bordet for ein spelar, når vi ser korleis transfer-sesongen har vore hittil. Ikkje ver så naiv.

Dessuten, eg unnar ikkje Scums noke godt... ;)
« Siste redigering: 01. Sep. 2008, 16:20 av lgrinde »

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4964 på: 01. Sep. 2008, 16:18 »
anngående ameobi.. hvor mye tror dere en leiemorder koster? noen som er interessert i å spleise?

går det ikke ann å invitere han på tur til prekestolen og si han skal trikse ballen litt nerme stupet. Er jo egentli fool-proof det med teknikken hans?
Newcastle United Football Club<3