20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 811466 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4710 på: 31. Aug. 2008, 19:59 »
det står jo at alt paperwork skal bli avgjort på mandag.. ka får du ut av det?
Ja, hva tror du paperwork er da? Det er selvfølgelig overgangspapirer osv, ikke avtalen med Valencia. Den er mest sannsynlig ferdigforhandlet for flere dager siden.

selfølgelig vil ikkje noken av partane utgi informasjon om avtalen før den er i boks. Alt som blir skrevet om det blir jo bare spekulasjoner før alt er bekrefta fra nufc.co.uk og viss det ikkje blir skrevet om det er oppsjone eller ikkje så er det vel helt latterlig å insinuere at det ikkjer er det..
- carry on!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4711 på: 31. Aug. 2008, 20:07 »
som keegan sa i intervju, så ønsket han seg 3-4 GODE spillere. Dette sa han på fredag eller torsdag. Han trodde og håpet disse skulle komme før vinduet stengte. Men jeg synes det er rart hvis vi henter spillere som er beregnet til stallfyll! noen som har hørt noe nytt om spillere? Keegan har jo også sagt han skal hente minst en stjernespiller, og hvis det er Ciljan, så blir jeg utrolig skuffa!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4712 på: 31. Aug. 2008, 20:08 »
Avtaler mann en pris på forhånd? F.eks at dei avtaler en pris på £4-5mil, og han skorer 25 mål, så kan vi få han for det ?

Når Birmingham lånte Nicky Butt hadde de opsjon på kjøp om de holdt seg oppe i PL. De rykket som kjent ned, og Butt forble Newcastle-spiller. Prisen som var avtalt var på £2,5 millioner. Prisen Liverpool og Man Utd måtte betale for Mascherano og Tevez var også avtalt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4713 på: 31. Aug. 2008, 20:08 »
Keegan har jo også sagt han skal hente minst en stjernespiller, og hvis det er Ciljan, så blir jeg utrolig skuffa!
Det har han aldri sagt. Det er først og fremt forumrykter som har fått folk til å tro på dette.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4714 på: 31. Aug. 2008, 20:11 »
Arda spiller også i kveld. Tror vi må nøye oss med signinger ala Sibierski, Rossi og Bernard.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4715 på: 31. Aug. 2008, 20:13 »
At folk henger seg opp i om folk spiller i kveld eller ikke mener jeg er sært. En spiller kan fint spille i kveld, og signere i morgen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4716 på: 31. Aug. 2008, 20:15 »
At folk henger seg opp i om folk spiller i kveld eller ikke mener jeg er sært. En spiller kan fint spille i kveld, og signere i morgen.

Ja, men dersom avtalen hadde vært i "boks" hadde de mest sannsynlig ikke spilt i tilfelle de blir skadet osv. Men er ingen garanti for at de ikke blir solgt i morgen selvom de spiller i dag.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4717 på: 31. Aug. 2008, 20:15 »

Ja, det hadde nok vært meget lurt. Spesielt om han ble langtidsskadet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4718 på: 31. Aug. 2008, 20:19 »

Da bør klubbene kanskje vurdere å skippe pre-season i tilfelle en får noen skader før alvoret starter. Eller kanskje en skal hvile Owen fra November, i tilfelle Newcastle kommer til FA-cupfinalen? Det får være måte på paranoia...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4719 på: 31. Aug. 2008, 20:21 »

Da bør klubbene kanskje vurdere å skippe pre-season i tilfelle en får noen skader før alvoret starter. Eller kanskje en skal hvile Owen fra November, i tilfelle Newcastle kommer til FA-cupfinalen? Det får være måte på paranoia...

Du mener med andre ord at KK er paranoid?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4720 på: 31. Aug. 2008, 20:22 »
Eg tror for å si det sånn at RBK synes det er verdt å droppe Skjelbred i en kamp istedet for å risikere 50-60 milioner  ::)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4721 på: 31. Aug. 2008, 20:29 »
Galatsaray røk vel ut av CL også. Kanskje vi har en liten sjanse?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4722 på: 31. Aug. 2008, 20:29 »
Spennende ! Og nå som Milner har forlatt er det langt fra uasnsynlig at vi prøver oss på han. Det der med om spillere er i troppen skal dog sies at ikke alltid har noe å si på om dealen går gjennom eller ikke. Milner var jo klar for Villa ikke alt for mange dager etter Coventry...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4723 på: 31. Aug. 2008, 20:30 »
De Sanctis, Linderoth, Servet, Meira, Hakan Balta, Barış, Ayhan Arda, Kewell, Aydın, Ümit Karan

- Ser ut som det mest sannsynlig er en komma som mangler mellom Ayhan og Arda. Fikk forhåpningen jeg nå, men... :P

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4724 på: 31. Aug. 2008, 20:30 »
Jeg spiller heller ikke for klubben min imorra
Ja heia gutta!