20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4470 på: 30. Aug. 2008, 12:19 »
Det ligge i alle fall veldig mange skrytevideoer av han på youtube. Folk gidder ikke å legge ut videoer av dritspillere... ;) I så fall må dei vere så dårlig som Ameobi, men da kan det vel ikke kalles skrytevideo? ;D

Skryter ikke esler da? haha

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4471 på: 30. Aug. 2008, 12:26 »
En spiller som uten tvil vil passe perfekt inn i NUFC.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11675_2330226,00.html

Gravde du nettopp opp en 3 år gammel nyhet for å slenge litt dritt om en spiller som er linket til Newcastle??

I tillegg gjeld saken Barton og :P No må folk kunne legge bak seg kva folk har gjort for mange år sidan.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4472 på: 30. Aug. 2008, 12:29 »
Sitat
Sitat fra: chickenman på I dag kl. 09:17
Sitat fra: GeirAndreas på I dag kl. 09:14
arshavin har gjort det klart at han ikke drar til london, så kanskje han er på vei til newcastle istede..?

Da står altså Arshavin igjen i en klubb han har sagt han vil forlate, uten at verken Tottenham eller Barcelona (som var de mest aktuelle klubbene) henter ham. Åpner dette en dør for Newcastle?

mulig dette er denne store signeringen vår:) hadde passet perfekt inn i klubben i alle fall!!

Kva er sjansen for det når Arsjavin har skremt vekk klubbar som Spurs og Barca med lønnskrava sine? I tillegg til at prisen for han har skremt vekk alle og...
Passar ikkje perfekt inn då, når han kreve meir enn Owen i lønn.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4473 på: 30. Aug. 2008, 12:29 »
Alle vet at Asbjørn alltid prøver å finne fram mest mulig negative ting og ikke evner å se nyanser. Det er i alle fall ikke noe nytt. Husker at det var ille at vi henta inn Chris Hughton som forsvarstrener også...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4474 på: 30. Aug. 2008, 12:32 »
pussig at atouba plutselig ikkje kom til medical.. kanskje barton fikk et flashback og var oppe å snakka med keegan

Spurs og Hamburg supporterene er enige om at denne fyren ikke er helt god i topplokket. Kanskje han tok en Iversen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4475 på: 30. Aug. 2008, 12:33 »
Alle vet at Asbjørn alltid prøver å finne fram mest mulig negative ting og ikke evner å se nyanser. Det er i alle fall ikke noe nytt. Husker at det var ille at vi henta inn Chris Hughton som forsvarstrener også...

Du har god hukommelse Geir. Det skal du ha.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4476 på: 30. Aug. 2008, 12:36 »
Sitat
Sitat fra: chickenman på I dag kl. 09:17
Sitat fra: GeirAndreas på I dag kl. 09:14
arshavin har gjort det klart at han ikke drar til london, så kanskje han er på vei til newcastle istede..?

Da står altså Arshavin igjen i en klubb han har sagt han vil forlate, uten at verken Tottenham eller Barcelona (som var de mest aktuelle klubbene) henter ham. Åpner dette en dør for Newcastle?

mulig dette er denne store signeringen vår:) hadde passet perfekt inn i klubben i alle fall!!

Kva er sjansen for det når Arsjavin har skremt vekk klubbar som Spurs og Barca med lønnskrava sine? I tillegg til at prisen for han har skremt vekk alle og...
Passar ikkje perfekt inn då, når han kreve meir enn Owen i lønn.

Ifølge Panzer er han glad i alkohol og en god fest. Et klart pluss om man skal spille for NUFC.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4477 på: 30. Aug. 2008, 12:41 »

Jeg skjønner i utgangspunktet at du selvfølgelig vil bruke alt som argumenter for at nåværende ledelse ikke er god nok, og du er forsåvidt også god til å begrunne argumentene dine, mener bare at du bør se et litt mer nyansert bilde av det som foregår, ikke alt er så ille. Sånn sett er jeg nok litt for bastant i det jeg sier over her. Jeg mener bare at ikke alt er så ille som du skal ha det til.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4478 på: 30. Aug. 2008, 12:49 »

Jeg skjønner i utgangspunktet at du selvfølgelig vil bruke alt som argumenter for at nåværende ledelse ikke er god nok, og du er forsåvidt også god til å begrunne argumentene dine, mener bare at du bør se et litt mer nyansert bilde av det som foregår, ikke alt er så ille. Sånn sett er jeg nok litt for bastant i det jeg sier over her. Jeg mener bare at ikke alt er så ille som du skal ha det til.

Hvor ille/bra det er får vi se etter at vinduet har stengt. Henter vi ikke 3-4 kvalitetsspillere får vi nok en middelmådig sesong, og SJP vil neppe være fullt mange gangene i løpet av sesongen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4479 på: 30. Aug. 2008, 12:55 »
Spørsmålet er om vi skal bruke penger for enhver pris. Når Milner krever ny kontrakt etter ett år og han har 4 år igjen av kontrakten, skal vi da ta en Shepherd og godta dette. På lang sikt er det meget negativt for klubben. Skal vi bruke penger på å kjøpe middelmådigheter? Det har vi gjort før, uten at det gikk særlig bra. Å finne de rette spillerne tar lang tid, mer enn bare et enkelt transfervindu. Til neste sommer har vi kanskje hentet enda flere spillere som kan gå inn på laget, klubben vår har tross alt vært skakkjørt i mange år og det tar tid å reparere det. Lenger tid enn noen av oss ønsker, men det er nok nødvendig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4480 på: 30. Aug. 2008, 13:03 »
Spørsmålet er om vi skal bruke penger for enhver pris. Når Milner krever ny kontrakt etter ett år og han har 4 år igjen av kontrakten, skal vi da ta en Shepherd og godta dette. På lang sikt er det meget negativt for klubben. Skal vi bruke penger på å kjøpe middelmådigheter? Det har vi gjort før, uten at det gikk særlig bra. Å finne de rette spillerne tar lang tid, mer enn bare et enkelt transfervindu. Til neste sommer har vi kanskje hentet enda flere spillere som kan gå inn på laget, klubben vår har tross alt vært skakkjørt i mange år og det tar tid å reparere det. Lenger tid enn noen av oss ønsker, men det er nok nødvendig.

Skal vi ta en Sheperd?
Jeg ser ikke helt at det er veldig nyansert. Dette var ikke prat om et grådighetstokt, dette var prat om at Milner ville ha betalt som sine likemenn. Det at KKs ønsker stadig har blitt overkjørt er også betenkelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4481 på: 30. Aug. 2008, 13:08 »
Vi har jo i lengre tid klaget over at Shepherd brakte oss ut i økonomisk uføre og å gi Milner ny kontrakt etter ett år ville vært en typisk Shepherd-handling. Milner skrev under på en ny kontrakt for ett år siden, han hadde 4 år igjen av kontrakten og hadde han ment at han fortjente mer skulle han ikke skrevet under på kontrakten i fjor. Dette gir i så fall en signaleffekt om at det er greit å kreve høyere lønn hele tiden. Nå er jo dette litt spesielt hvis Milner virkelig tjente så mye mindre enn sine likemenn, men da skulle han ikke skrevet under på kontrakten i fjor. Han tjener vel ikke mindre i år enn han gjorde da?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4482 på: 30. Aug. 2008, 13:11 »

Skal vi ta en Sheperd?
Jeg ser ikke helt at det er veldig nyansert. Dette var ikke prat om et grådighetstokt, dette var prat om at Milner ville ha betalt som sine likemenn. Det at KKs ønsker stadig har blitt overkjørt er også betenkelig.

Jepp, det sies at Milner ville ha £35.000 i uka. Ikke mye til grådighet når man vet hvor mye enkelte udugligheter tjener. Jeg forventer kvalitet inn nå, og håper KK og Fat Mike holder ord.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4483 på: 30. Aug. 2008, 13:13 »

Skal vi ta en Sheperd?

Jepp, det sies at Milner ville ha £35.000 i uka. Ikke mye til grådighet når man vet hvor mye enkelte udugligheter tjener. Jeg forventer kvalitet inn nå, og håper KK og Fat Mike holder ord.

Mhm. Å tilby Milner det samme Tayls får vil ikke være å ta "en Sheperd".
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4484 på: 30. Aug. 2008, 13:15 »
Fat Mike ;D
Who else...... Alan Shearer