20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4455 på: 30. Aug. 2008, 10:51 »
Vi trenger spillere, mange spillere. Så dersom denne Gonzalez kan hjelpe til med å være "stallfyll" i et år kommer det bare godt med.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4456 på: 30. Aug. 2008, 10:53 »
Vi har egentlig en ganske bra førsteellever, og å ha backup en sesong trenger ikke være så dumt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4457 på: 30. Aug. 2008, 11:06 »
Høres ut som en merkelig overgang. Lukter panikk og nok en "Rossiflopp".

Jeg syns det er greitt i den forstand at vi får inn en ekstra spiller som klubben ikke har noen ekstra forpliktelser ovenfor annet enn at han kan være stallfyll, særlig når han ikke koster noe særlig. Og hvem vet, denne spilleren kommer fra et område\marked som talentspeiderne våre har god oversikt over, kanskje han har mer å bidra med enn vi tror? Jeg har iallfall ikke spesielt god oversikt over verken fransk fotball eller det som foregår i Uruguay. Det er tross alt ikke for ingenting at Valencia er interessert i denne gutten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4458 på: 30. Aug. 2008, 11:09 »
Vi trenger spillere, mange spillere. Så dersom denne Gonzalez kan hjelpe til med å være "stallfyll" i et år kommer det bare godt med.

Han kan gjerne komme om det ikke er på bekostning av de 4 KK skal hente før deadline. Han snakket kvalitet i går, og jeg tviler på at denne spilleren har de kvalitetene vi så sårt mangler på midtbanen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4459 på: 30. Aug. 2008, 11:09 »
Det ligge i alle fall veldig mange skrytevideoer av han på youtube. Folk gidder ikke å legge ut videoer av dritspillere... ;) I så fall må dei vere så dårlig som Ameobi, men da kan det vel ikke kalles skrytevideo? ;D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4460 på: 30. Aug. 2008, 11:10 »

Han kan gjerne komme om det ikke er på bekostning av de 4 KK skal hente før deadline. Han snakket kvalitet i går, og jeg tviler på at denne spilleren har de kvalitetene vi så sårt mangler på midtbanen.

På skrytevideoene på Youtube spiller han mest ventre back...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4461 på: 30. Aug. 2008, 11:12 »

På skrytevideoene på Youtube spiller han mest ventre back...

Gidder du å legge ut link.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4462 på: 30. Aug. 2008, 11:20 »

Om det er han her...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4463 på: 30. Aug. 2008, 11:26 »
He he, er ikke min spansk, er google sin spansk :P   Men ja, hørtes merkelig ut

Ignacio Gonzalez går til Newcastle for ett år
"Nacho" pasó la revisación médica en el Valencia y será fichado por el equipo español, pero irá en préstamo al club de Inglaterra "Nacho" bestått den medisinske sjekken i Valencia, og vil være signert av den spanske teamet, men vil bli utlånt til klubben i England

SILVIA PÉREZ Silvia Perez

Ignacio González pasó la revisación médica en el Valencia, pero por un año jugará en el Newcastle de Inglaterra. Ignacio Gonzalez bestått den medisinske sjekken i Valencia, men for ett år vil spille i Newcastle England.

"Nacho" fue revisado por los médicos del Valencia en la mañana de ayer y pasó sin inconvenientes los exámenes. "Nacho" ble vurdert av leger i Valencia i går formiddag og gikk greit undersøkelser. Sin embargo, y aunque aún no había firmado por el equipo español, el arreglo ya está acordado y el enganche irá como cedido al Newcastle. Imidlertid, og selv om den ennå ikke signert av den spanske teamet, arrangementet er allerede avtalt og vil strålen som lån til Newcastle.

http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.elpais.com.uy%2F08%2F08%2F30%2Fpdepor_366852.asp&hl=en&ie=UTF-8&sl=es&tl=en

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4464 på: 30. Aug. 2008, 11:38 »
Fikk hele 5 kamper for Monaco.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4465 på: 30. Aug. 2008, 11:42 »
Ender vel med at disse 3-4 kvalitetsspillerene kommer på lån for et år for så og vende tilbake til deres klubber etter sesongen. . Dette blir for dumt !  Saviola hadde jeg takket ja til lån, selv om et evt lån av Saviola kan bety avskjeden for Owen i klubben. . Nå har jo Keegan selv vært ute å sakt at til og med Owen har sin pris. .  Prisen til Owen er £7 Mill. Ja, det skal ikke mye til for at Owen plutselig går til en annen klubb siden kontraktforhandlingene ser ut til å gå i det uendelige . . Når skal vi si Owen og Ashley blir enige om ny kontrakt ? Om 6-7 år kanskje ? :(

Dette har vært den mest frustrerende tranfersommeren i min tid som newcastle supporter hitill. .  Vi har fått inn Jonas Guitierrez, Danny Guthie, Collocini og Bassong som er greit nok i seg selv men vi har kvittet oss med hele 9 spillere av  de som var med i troppen på førstelaget i fjor i en allerde ALT for tynn stall . .

Det siste vi må huske på er at Keegan var kjempe fornøyd med at han hadde fått £9Mill (Ekstra?) å handle for ved salg av Milner. .
« Siste redigering: 30. Aug. 2008, 11:46 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4466 på: 30. Aug. 2008, 11:45 »
En spiller som uten tvil vil passe perfekt inn i NUFC.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11675_2330226,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4467 på: 30. Aug. 2008, 12:11 »

Dette har vært den mest frustrerende tranfersommeren i min tid som newcastle supporter hitill. .  Vi har fått inn Jonas Guitierrez, Danny Guthie, Collocini og Bassong som er greit nok i seg selv men vi har kvittet oss med hele 9 spillere av  de som var med i troppen på førstelaget i fjor i en allerde ALT for tynn stall . .

Da har du ærlig talt ikke vært Newcastle supporter så lenge, eller så har du veldig dårlig hukommelse.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4468 på: 30. Aug. 2008, 12:12 »
En spiller som uten tvil vil passe perfekt inn i NUFC.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11675_2330226,00.html

Gravde du nettopp opp en 3 år gammel nyhet for å slenge litt dritt om en spiller som er linket til Newcastle??

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4469 på: 30. Aug. 2008, 12:17 »
pussig at atouba plutselig ikkje kom til medical.. kanskje barton fikk et flashback og var oppe å snakka med keegan
- carry on!