20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4320 på: 29. Aug. 2008, 12:31 »
fy faen så surt. Bare salg ac Taylor og kanskje Martins som hadde svidd meir. hmm tror ikkje eg orker ik stå opp i dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4321 på: 29. Aug. 2008, 12:36 »
fy faen så surt. Bare salg ac Taylor og kanskje Martins som hadde svidd meir. hmm tror ikkje eg orker ik stå opp i dag.

Hva med om ca ett års tid? Frykter da at Owen (vår største målgarantist) har forlatt klubben vederlagsfritt fordi klubben ikke klarte å komme til enighet med ham om en ny kontrakt....

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4322 på: 29. Aug. 2008, 12:38 »
Fyfaen nå ble jeg litt skuffa, men £12 mill er jævla mye penger. Er ikke det det samme som Bentley gikk for? Pandev koster garantert ikke så mye. Legger vi på noen mill kan vi gå for Arshavin. Jesus Navas hadde vært en våt drøm. Nå gjelder det å handle raskt!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4323 på: 29. Aug. 2008, 12:38 »
Ciljan kan være på vei....KK skal være ganske desperat etter å få inn nye spillere, så han er villig til å gå med på en overgangsum på £6m for Ciljan. Men ifølge kilden, så er det i styrets hender om de vil være med å gjennomføre avtalen.

Med Milner på vei ut, så sier jeg ja takk, selv om det er dyrt.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1050552/As-Per-usual-transfer-fee-issue-Keegans-6m-target.html?ITO=1490
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4324 på: 29. Aug. 2008, 12:40 »

Hva med om ca ett års tid? Frykter da at Owen (vår største målgarantist) har forlatt klubben vederlagsfritt fordi klubben ikke klarte å komme til enighet med ham om en ny kontrakt....

Tvila ikkje! Og uten at vi det heile teke har teinkte på å begynne finna ein erstattar...Kanskje vi gjer det når Owen er reist og Martins ber om ein forbedra kontrakt 2 veke før transfer deadline, for so å selgja han... Sit vi att med Smith og Ameobi ::)

Djiiiiiiiis

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4325 på: 29. Aug. 2008, 12:42 »
Ciljan kan være på vei....KK skal være ganske desperat etter å få inn nye spillere, så han er villig til å gå med på en overgangsum på £6m for Ciljan. Men ifølge kilden, så er det i styrets hender om de vil være med å gjennomføre avtalen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1050552/As-Per-usual-transfer-fee-issue-Keegans-6m-target.html?ITO=1490

Om £12 mill for Milner er dyrt, hva er da £6 mp for en middelmådig tippeligaspiller?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4326 på: 29. Aug. 2008, 12:42 »

Synst du Ciljan er verdt det? Når du foreksmpel ser kva vi betalte for Guthrie? Trur du ikkje at alle klubbar veit vi er desperate no rett før deadline? Eg synst han ikkje er verdt det, det verte DESPERAT KJØP.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4327 på: 29. Aug. 2008, 12:46 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=839582

Håhå, hadde i det minste vært en brukbar trøst om Bayern nå hadde hentet Berbatov, MænJu hadde ikke fått kloa i ham og Tottenham mister ham. Forutsatt at Newcastle er sjanseløse i en eventuell kamp om Berbatov(?) så er dette en "vinn-vinn situasjon".  :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4328 på: 29. Aug. 2008, 12:46 »
Jeg har sagt før at jeg ikke synes Ciljan er verdt så mye, men markedet er ganske tullete nå rett før transfervinduet stenger! Jeg mener Ciljan er verdt rundt £3-4m, men er alternativet å stå uten erstatter for Milner eller betale £2-3m ekstra for Ciljan, så synes jeg vi heller bør slå til!

Nå mener jeg at Ciljan er bedre enn Guthrie, så det er ikke rart at vi betaler mer for Ciljan i mine øyne, men £6m er som sagt drøyt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4329 på: 29. Aug. 2008, 12:49 »
Fy faen latterligt. Blir jo garantert dyrere og ersatte Milner uansett.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4330 på: 29. Aug. 2008, 12:52 »
Men verte då Ciljan erstattar for Milner eller den kreative midtbanespelaren vi så sårt treng? Kva med erstattar for Butt? Kva med ein spiss, vi har jo ikkje friske spissar...Jo Owen enn so lenge.

Då får vi leggja inn bud på 4-5 mill. Finna ein defansiv midtbane i tillegg og håpa at vi kanskje greie slå til med ein v.back og kanskje ein spiss på lån? Hehe må le litt når eg ser på kva eg håpar skal skje, men kva fan skal ein håpa og tru på då?
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 12:59 av lgrinde »

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4331 på: 29. Aug. 2008, 12:58 »
bruk heller penga på en sentral midtbanespiller, vensterving eller en spiss.. vinger har vi plenty av og jonas kan spille både venstre og høgre.. så det er ingen vits å få inn en direkte erstatning til milner.. der har vi jo allerede henta jonas....
- carry on!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4332 på: 29. Aug. 2008, 13:21 »
Jeg er nokså enig med Human her. En spiss og en kreativ midtbane bør ha høyeste prioritet før Mandag. Vi har fortsatt Butt som på sitt beste er et habilt midtbaneanker, Butt duger til å vinne ballen og spille den videre til mer kreative medspillere. Den kreative midtbanespilleren som kan være vår playmaker har vi derimot ikke. Føler heller ikke at Owen, Oba og Viduka er nok på topp, Smith og Ameobi er knapt nok verdt å nevne. Akkurat nå så virker ikke Henke på en ett-års kontrakt så veldig dumt. Noenlunde rimmelig burde det vel også være og dermed så kunne man investert mer i en kreativ midtbansepiller, HVIS vi finner en. Ellers så skal Valencie være nræme ved å sikre seg Diego Milito fra Zaragoza, kanskje vi burde prøve oss på Zigic? Personlig så tror jeg vel alikevel at det ikke blir flere nye spillere i dette overgangsvinduet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4334 på: 29. Aug. 2008, 13:33 »
Sies at Leeds får 25%. Vi sitter isåfall maks igjen med 9mp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."