20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807296 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4350 på: 29. Aug. 2008, 14:40 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/39I-sold-Milner39-insists-Keegan.4441106.jp

""To our fans it won't look like a positive move, but I think in the next two or three days it will."

Dette må vel tolkes som om at KK tror det kommer noen signeringer de nærmeste dagene
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4351 på: 29. Aug. 2008, 14:40 »
For det første har vi hatt en elendig transfersommer.
Nytter jo ikke med 3 gode signeringer når vi mangler 8 gode spillere.
Flott med Jonas, Colo og Gutrie, men vi mangler jo for f.. en haug med spillere i en syltynn stall.
Nå selger vi Milner og har enda mindre igjen.

Vi har ikke akseptabel dekning på noen av backene (Bassong er en for fremtiden), vi har akkurat så det rekker på stopperplassen,
ingen back-up for Butt (Ja Gutrie, Barton og Geremi er bra spillere, men ingen ankere på midtbanen). Vi har ingen typiske playmakere,
og på spissplassen har vi en stor spiss som alltid er skadet, og en annen vi ikke vil ha.

Nytter jo ikke med 10 mill for Milner når vi ikke ser ut til å evne å bruke dem.
Nå må vi for svingende få inn noen spillere slik at det ikke blir katastrofe når skader og suspensjonen kommer.
Er så dritlei av å høre om spillere som KAN dekke en annen posisjon (eks Geremi på back, Zoggy på den andre,
Gutri som def.midtbane osv) Det er etter min mening en av grunnene til at vi har vært elendig de siste årene.
Spillere på plasser de kanskje kan beherske (se Zoggy på back, Barton på høyrekant, Solano på back,
Rozenhal som def.midtbane osv.)

Ja vi har en bra første 11. Men som tidligere år kommer det kanskje som en overraskelse for ledelsen at noen
blir skadet og andre suspendert en gang i blandt.

Om våre ambisjoner er i orden sørger vi hvertfall for akseptable back-upèr til Butt, Enrique, og Beye.
Dette i tillegg til en offensiv playmaker av et eller annet slag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4352 på: 29. Aug. 2008, 14:41 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/39I-sold-Milner39-insists-Keegan.4441106.jp

Eg har ingen grunn til å ikkje stola på KK, er jo eit par ting som forandra seg radikalt sidan han sa at vi aldri skulle selgja Milner.

Keegan blir her maks 1 år hvis det fortsetter sånn. Han har såpass respekt for seg selv og klubben. Det går ikke an å finne seg i det som skjer nå. Jeg tror mafiabanden til Ashley med Wise i spissen styrer alt. Hvis vi ikke skulle få inn noen spillere kommer publikum til å svikte (enda mer)
Økte billettintekter, og nesten ingen forsterkninger. Det er skammelig. Vi husker jo alle opptøyene rundt St.james park, utenfor kontoret til Sheperd. Tror vi vil få lignende tilstander hvis ikke noe skjer før vinduet stenger. Ånei, jeg hadde jo glemt at hele banden gjemmer seg i London. Lurer på hvorfor.

Hehe no må du ikkje overdriva her! :) Som det er sagt tidlegare, det er ikkje mange av dei engelske fansen som synst salget av Milner er feil. Greit nok dei forventar at pengane går til forsterkningar. Men opptøyer utanfor St.James park vert det nok ikkje.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4353 på: 29. Aug. 2008, 14:42 »
Vi har byttet ut 6 ræva spillere med 4 gode? Transfervinduet er fortsatt ikke stengt, så det kan fortsatt komme en eller to til. Jeg har vanskelig for å se hvordan dette vinduet har vært elendig? Jonas alene er verdt å fjerne : Carr, Rozenhal osv.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4354 på: 29. Aug. 2008, 14:44 »
KK gikk jo frå Newcastle sist gang pga salget av Andy Cole til Man.Utd. Skjer det igjen?

KK har jo nettopp sagt at det var hans avgjørelse å selge Milner!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4355 på: 29. Aug. 2008, 14:45 »
Flott med Jonas, Colo og Gutrie, men vi mangler jo for f.. en haug med spillere i en syltynn stall.

Vi har ikke akseptabel dekning på noen av backene (Bassong er en for fremtiden), vi har akkurat så det rekker på stopperplassen,
ingen back-up for Butt (Ja Gutrie, Barton og Geremi er bra spillere, men ingen ankere på midtbanen). Vi har ingen typiske playmakere,
og på spissplassen har vi en stor spiss som alltid er skadet, og en annen vi ikke vil ha.

Nytter jo ikke med 10 mill for Milner når vi ikke ser ut til å evne å bruke dem.
Nå må vi for svingende få inn noen spillere slik at det ikke blir katastrofe når skader og suspensjonen kommer.
Er så dritlei av å høre om spillere som KAN dekke en annen posisjon (eks Geremi på back, Zoggy på den andre,
Gutri som def.midtbane osv) Det er etter min mening en av grunnene til at vi har vært elendig de siste årene.
Spillere på plasser de kanskje kan beherske (se Zoggy på back, Barton på høyrekant, Solano på back,

Ja vi har en bra første 11. Men som tidligere år kommer det kanskje som en overraskelse for ledelsen at noen

Om våre ambisjoner er i orden sørger vi hvertfall for akseptable back-upèr til Butt, Enrique, og Beye.

Vi har IKKJE hatt ein elendig transfersommar! Uansett om det kjem inn fleire eller ikkje. No skal ein ikkje sei so mykje før deadline, men Everton foreksempel, dei har kanskje hatt ein elendig transfersommar.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4356 på: 29. Aug. 2008, 14:46 »
Da får vi bare stole på Keegan og håpe det kommer inn flere nye signeringer før overgansvinduet stenger.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4357 på: 29. Aug. 2008, 14:48 »
Vi har byttet ut 6 ræva spillere med 4 gode? Transfervinduet er fortsatt ikke stengt, så det kan fortsatt komme en eller to til. Jeg har vanskelig for å se hvordan dette vinduet har vært elendig? Jonas alene er verdt å fjerne : Carr, Rozenhal osv.

Greit at vi har solgt 6 spillere.
Det kan jo likevell være greit å få med at FØR disse ble solgt manglet vi allerde en playmaker, en def.midtbane og en venstreback.
Hele stallen var jo helt på bristepunktet liten FØR dette??

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4358 på: 29. Aug. 2008, 14:54 »
Jeg overreagerer gjerne når jeg snakker om opptøyer rundt St. James. Men når de skal drive en klubb, og setter opp bilettprisene forran sesongen. Lover "WOW" signeringer og snakker om "den nye profilen" til NUFC og ikke holder noen ting.. da begynner publikum å reagere. Vi manglet 5000 supportere sist kamp. Hvis vi ikke får inn noe kvalitet kommer det til å få store konsekvenser tror jeg. Jeg er sikker på at den stallen som er nå klarer maks 9 plass, og da får vi håpe at vi ryker ut av cupene tidlig. Jeg er storfornøyd med Colo, Jonas og Guthrie sålangt.
Nå må vi få inn 2 spillere som kan gå inn i en start 11 å gjøre en jobb, så kan Vise og co heller vente litt med å kjøpe 19 åringer fra ukrainsk 3 div til neste mnd.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4359 på: 29. Aug. 2008, 14:54 »

Greit at vi har solgt 6 spillere.
Det kan jo likevell være greit å få med at FØR disse ble solgt manglet vi allerde en playmaker, en def.midtbane og en venstreback.
Hele stallen var jo helt på bristepunktet liten FØR dette??

Vi har færre spillere, men stallen er bedre enn den var. Vi har valgt kvalitet fremfor kvantitet. Men ja, er enig i at stallen er for tynn. Derimot synes jeg det er helt bak mål å si at transfervinduet har vært elendig!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4360 på: 29. Aug. 2008, 14:54 »
Trist å miste milner på denne måten. Men faen så irriterande at han gjør dette rett før vinduet stenger.  Helvetes fyr! >:( No må vi ha forsterkninga! og som om vi ikkje trengte det frå før av så mista vi enda ein spiller. Håper verkelig at Keegan snart får nokon nye spilllera!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4361 på: 29. Aug. 2008, 14:54 »
Da bør faen meg også klubben levere noe bra innen mandag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4362 på: 29. Aug. 2008, 14:55 »

Vi har IKKJE hatt ein elendig transfersommar! Uansett om det kjem inn fleire eller ikkje. No skal ein ikkje sei so mykje før deadline, men Everton foreksempel, dei har kanskje hatt ein elendig transfersommar.

Vi kan jo ikke trøste oss med at det er ETT lag nedi england som har det verre en oss.
De hadde jo en MYYE bedre stall en oss fra før.

Min mening er hvertfall at vi ikke kan si oss fornøyde når vi forsatt mangler gode spillere på mange plasser.
Dette på tross av at vi har vært heldige med de få spillerne vi har kjøpt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4363 på: 29. Aug. 2008, 14:56 »
For meg høyres det ut som det kun ikkje er meir lønn Milner ville ha... Han får sikkert ein god kontrakt i Villa, men han må da og hatt eit ønske om å spela der?
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 14:58 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4364 på: 29. Aug. 2008, 14:57 »
For meg høyres det ut som det kun ikkje er meir lønn Milner ville... Han får sikkert ein god kontrakt i Villa, men han må da og hatt eit ønske om å spela der?

Derfor han ba om at transferrequesten skulle holdes privat?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida