20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807076 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4290 på: 28. Aug. 2008, 23:38 »
Strider jo mot ALT av hva vi har hatt som policy denne sommeren. Carlos har jeg ihvertfall ingen som helst tru på.
Forsåvidt skrev vel ei av lokalavisene tidligere i sommer at vi skal ha prøvd oss på RvN og fått negativt svar da, så det er vel ikke totalt umulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4291 på: 28. Aug. 2008, 23:45 »
35 årig Carlos vil jeg ikke ha, Ruud, Huntelaar og Anelka er veldig urealistisk å tro vi kan få, men Crespo; ja takk!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4292 på: 28. Aug. 2008, 23:49 »
35 årig Carlos vil jeg ikke ha, Ruud, Huntelaar og Anelka er veldig urealistisk å tro vi kan få, men Crespo; ja takk!!

Gammel er Crespo nå da? Er vel brått 31-32 han nå?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4293 på: 28. Aug. 2008, 23:51 »
33 faktisk...Født i 75.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4294 på: 28. Aug. 2008, 23:52 »
Han er faktisk 33, trodde han var et år eller to yngre faktisk. Men kunne vært greit for en sesong hvertfall, vi sliter ganske kraftig på spissplassen nå!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #4295 på: 29. Aug. 2008, 00:21 »

Tar alle med takk.

Nå gikk jo de som representere Milner ut og sa at einaste grunn til transfer request var for å få høyere lønn. Og uansett om en spiller levere inn tr, så betyr ikke det automatisk at Newcastle skal selge han. For vi kan holde han i 3 til år utan at Milner kan gjer ein dritt. Men håper får guds skyld at Ashley gjer han payraise, for Milner har vert ein av dei bedre i lang tid.
Newcastlesupporter siden 1992

BallaJazz

• Gjest
« Svar #4296 på: 29. Aug. 2008, 01:36 »
Crespo hadde vært bra over kort tid!.Men hvis Milner ønsker seg vekk så vill han vekk og da mener jeg vi må bare kvitte oss med han.For vi kan ikke ha en spiller i stallen som ikke ønsker å spille for oss.Så å tviholde på en spiller som vill vekk ser jeg ingenting bra ut av..

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4297 på: 29. Aug. 2008, 05:07 »
Oh, Lord. Om de selger JM pga. lønn uten å forsterke... Wtf!? Han er sikkert fornøyd med 30-40k pr mnd, og det bør kunne fikses ved å selge Smith som tjener 50k. Det bør faktisk kunne fikses uansett, uten andre tiltak.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4298 på: 29. Aug. 2008, 07:49 »
Slik situasjonen er nå ville jeg heller hatt Roberto Carlos enn ingenting. Ja selv et comeback av Cafu ville vært bedre enn å gå igjennom sesongen med bare en høyreback.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4299 på: 29. Aug. 2008, 10:41 »
Synst det er morsomt at Milner er god nok for Villa og Everton (og dei er villige til å punge ut) men ikkje god nok for oss! :D
Gi han litt meir i lønn vel! Bli kvitt Smith og gi meir lønn til Milner. Vi har nok med å få inn ny spiss, midtbane og v.back!!!

Men eg har ikkje tru på at vi får inn fleire, desverre :(

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4300 på: 29. Aug. 2008, 11:12 »
jeg hadde tatt imot henke på en 1års kontrakt med en gang. Jeg mener vi burde hatt 3 spillere inn etter at vi selger milner, men kan nøye meg med 2. Hvor mye har vi brukt denne sommeren? 2mp på guthrie, og 8 på Colo? Vi har solgt/frigit flere spillere en det vi har kjøpt inn. som om ikke stallen var tynn nokk fra før. Det er rart at Wise og co ikke ser dette.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4301 på: 29. Aug. 2008, 11:19 »
The Mirror hevder at Milner gjennomgår en medisinsk test i Birmingham nå. Heldigvis er det nettopp The Mirror som nevner det, så fortsatt håp.

Fat Man burde lese hvordan Arsenal styrer klubben. For det er jo nettopp Arsenal som er forbildet til den fete London gutten.
Jeg skjønner at vi ikke har like mye penger som de "4 store", men at gutteklubben fra London selger spillere mot KK vilje er uhørt, og jeg er temmelig sikker på at KK ikke finner seg i slikt tull. Vi husker at KK forlot klubben i 1997 pga hvordan klubben ble styrt. Skjer det igjen?

http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/wenger-sets-own-spending-limits-912439.html
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 11:30 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4302 på: 29. Aug. 2008, 11:24 »
Så enig Asbjørn. Jeg er livredd at Keegan får nok hvis dette fortsetter. Et salg av Milner til Villa vil være svært tungt å svelge for min del.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4303 på: 29. Aug. 2008, 11:33 »
The Journal skriver i dag.

Keegan?s tone has become increasingly exasperated this week and there is little doubt he is unhappy with how things have been handled behind the scenes, not just in terms of contracts, but also player recruitment.

After all, Michael Owen has still not agreed a new contract, even though he can leave on a free at the end of the season and Keegan declared the successful completion of those negotiations were the club?s main priority six months ago.

There has even been the suggestion from some that Keegan is ready to turn his back on the job after failing to get the support and backing he was promised when he agreed to return to management back in January.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil