20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806893 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4260 på: 28. Aug. 2008, 17:30 »
Jeg har hatt en vond følelse i hele dag om at vi ikke kommer til å få flere spillere i dette transfer vinduet. Nå vil milner vekk, Smith er i så dårlig form at jeg ser på ham som en jr.lagspiller. Det skjer ikke noe med owen sin kontrakt. Hvis milner går så må nzogbia flyttes opp på midten og da har vi en VB som tydeligvis ikke er god nokk/veldig dårlig form.  Hele angrepsrekka er skadet.
Jeg mener ikke å være negativ, men klarer ikke å se positivt på denne sesongen. Keegan har tydeligvis ingenting å si når det gjelder transfers og kontraktsforhandlinger. Jeg tror ikke Ashley sitter sammen med Toon Army på neste hjemmekamp.. dette begynner å bli ynkelig. Det er greit nokk å spare litt penger, men da bør han heller selge smith for 1kr, og gi Owen den lønna han vil ha.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4261 på: 28. Aug. 2008, 17:33 »
Enrique så ikke akkurat ut til å være i dårlig form i Coventry kampen da ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4262 på: 28. Aug. 2008, 19:48 »
Ja, hvis Liverpool er interessert, så må vi prøve å få Alonso, evt. Benayoun motsatt vei.
Benayoun er søpppel!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4263 på: 28. Aug. 2008, 19:52 »
Søppel er vel å ta vel hardt i, men å få han inn for Milner vil for meg være en gedigen nedtur.
Nei, håper Ash tar til fornuft og gjør som mannen som skal ha det sportslige ansvaret ønsker, nemlig beholder Milner og tilbyr en kontrakt som gjenspeiler hans bidrag kontra sine medspillere.
Liker ikke at Keegan tilsynelatende har veldig lite han skulle sagt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4265 på: 28. Aug. 2008, 20:12 »
Per Ciljan er greit, men en erstatter for Milner er han ikke. Jeg har alltid sett på Milner som et tallent som aldri kom såå langt, utifra hans prestasjoner.

Kampen mot Coventry beviste han  i hvertfall ovenfor meg hva som bor i gutten. Jeg skal ikke bedømme en spiller utifra prestasjon i en kamp, men han har vært en av våre aller beste i sesongens kamper. Blir han solgt kan vi kun takke en man og da vet vi jo i hvertfall hvordan Newcastle skal drives fremover. . Milner er en spiller som fortjener mininum £40.000 i uka. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4266 på: 28. Aug. 2008, 20:14 »
Vil ikke ha Skjelbred. Kan ikke fordra fyren og han er heller ikke god nok til å forsterke oss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4267 på: 28. Aug. 2008, 20:16 »
Kamil Zayate er i samtaler sies det.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4268 på: 28. Aug. 2008, 20:19 »

And who the hell is that!? 8)

(Håpar Milner spelar for oss mot Arsenal, gjer nok ein knallkamp og går ut etterpå å seie han har fått tilbudt ein ny kontrakt han takkar ja til ;))

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4269 på: 28. Aug. 2008, 20:31 »
Skjelbred er i dag nok en gang tidvis særdeles god i det han foretar seg. Det vil uten tvil være en gamble å kjøpe Skjelbred, men han har alltid tatt nivået når han har spilt de viktige kampene ute i Europa, samt spilt for landslaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4270 på: 28. Aug. 2008, 20:32 »

And who the hell is that!? 8)

(Håpar Milner spelar for oss mot Arsenal, gjer nok ein knallkamp og går ut etterpå å seie han har fått tilbudt ein ny kontrakt han takkar ja til ;))

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=13498_4061953&id=55

http://www.toffeeweb.com/season/08-09/rumour-mill/index.asp#080828f
« Siste redigering: 28. Aug. 2008, 20:33 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4272 på: 28. Aug. 2008, 20:49 »
Arda Turan & Galatasaray kom ikke til CL - la oss snappe opp Turan already!

Bytte Turan med Milner hadde ikke gjort meg noe!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4273 på: 28. Aug. 2008, 20:55 »
I følge wikipedia kan han spille stopper, høyre back og sentral midt. En spiller som kan spille på mage posisjoner passer bra med vår lille stall og 23 år er velogså en bra alder.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4274 på: 28. Aug. 2008, 21:32 »
On August 28th 2008, Zayatte was spotted at Newcastle Airport doing keepy-uppies in front of the world press as he flew in to sign for Newcastle United F.C.. Unfortunatly, Zayatte fell over and broke his left leg forcing the deal to fall through. It's thought Sunderland AFC are now chasing the crocked defender. They are thought to be ready to offer in the region of £32 for the player.

Hehe, Wikipedia ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant