20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4230 på: 27. Aug. 2008, 18:09 »
Er dette oss tro?

Speaking on TalkSport, Ian Wright has clarified that his son Shaun has already decided which club he will move to, and that the deal is transpiring at this moment.

Media reports circulating from an EXCLUSIVE Daily Mail report had suggested Wright-Phillips was willing to fight for his place and reject the offers from Everton and Manchester City. However, Wright has banished such rumours.

He said; "Shaun has decided where he wants to go, his mind is made up. It's happening at the moment, there were four clubs involved"

Evertonians face an anxious wait over whether the England international has opted for Goodison Park, with Everton forums everywhere likely to explode with optimism if the Chelsea man signs on the dotted line.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4231 på: 27. Aug. 2008, 18:15 »
Kan godt være. Mener å huske at SWP har ønsket en overgang til oss flere ganger tidligere, og han har jo et godt forhold til Keegan.

I tilegg har jo Ian Wright (stefaren?) sagt at hvis det er en klubb han kunne tenke seg å spille for utenom de han spilte for, så er det Newcastle. Det kan jo i allefall ikke skade sjansene våre?

En annen mulighet er jo at Malouda kommer og at Gutierrez brukes på høyre. Men da håper jeg heller på SWP!
« Siste redigering: 27. Aug. 2008, 18:17 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4232 på: 27. Aug. 2008, 18:53 »
Det må jo være bedre å gi Milner kontrakten han fortjener i stedet for å punge ut for SWP, han kommer garantert til å kreve langt mer i lønn enn Milner.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4233 på: 27. Aug. 2008, 18:56 »
Med tanke på at klubben har visst om Milners transfer request i en uke, så er det jo ikke utenkelig at man har brukt tiden på å forhandle frem en avtale med for eksempel SWP.

Jeg gråter ikke om han kommer, men hopper heller ikke i taket som Everton-fansen.
Hvis han ikke kommer, er det nesten større sjanse for Everton-jubel her i gården.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4234 på: 27. Aug. 2008, 19:30 »
Drit i SWP. Han skal vi ikkje ha. Når vi først skal erstatta Milner så bør vi gjer da med ein spelar som er bedre og ikkje dårlegare!
Hva er Milner bedre enn SWP på da? Det eneste må være arbeidskapasitet.

Ja og like gode på innlegg. Farten og driblingen er vel SWP litt bedre på , men det i forhold til kva han kostar transfer og løn so trur ikkje eg det er verdt det.
Trur ikkje han kjem heller.
« Siste redigering: 27. Aug. 2008, 19:56 av lgrinde »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4235 på: 27. Aug. 2008, 19:32 »
Litt artigt dette her. Når eg ytra mine meininger om James Milner for ein stund tilbake ,vart eg slakta. No er det liksom greit å selge han av nokon av dei som argumenterte mot meg.  

Når det er sagt, så er SWP IKKJE løysinga. Ein kar som knapt speler fotball, og ikkje har prestert på sitt beste på mange år.  Synst han har stagnert voldsomt.
Men ja, vi treng ein slik type. Hurtig og driblesterk. Hadde fordel om vedkommande kunne slått gode innlegg også, men slike spelerar vokser ikkje på tre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4236 på: 27. Aug. 2008, 19:41 »
Nå har ikke SWP spilt mange kamper de siste årene så å si at han har stangnert utifra dette blir feil. Hvis han kommer til oss skal vi ikke se bort fra  Keegan kan få det beste ut av han , slik som han gjorde i Man City.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #4237 på: 27. Aug. 2008, 20:02 »
Håper ikke vi selger Milner nå. Da skal vi i det minste ha en erstatter klar FØR Milner forlater St. James'. Vi har alt for mange ganger solgt en spiller rett før overgangsvinduet stenger i god tro på at vi har hatt en erstatter klar, for så å se at den "vanntette" avtalen sprekker.

Milner har jeg fått mer og mer sansen for de siste årene, og håper han tar til fornuft og blir i klubben minst èn sesong til.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4238 på: 27. Aug. 2008, 21:18 »
Håper klubben ikke selger Milner. Han mangler litt på driblingen, men mye av det andre er der. Ikke lenge igjen av transfervinduet, så det er bare å drøye den, så blir det ikke noe av. Tror Milner er profesjonell nok til at han ikke begynner å sutre hvis han ikke drar.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4239 på: 27. Aug. 2008, 21:21 »
Får vi 9 millioner for James Milner så er jeg ikke fremmed for å selge han... Føler jeg vet for lite om hva han har forlangt i sin kontrakt, men det er tross alt bare 12 mnd siden han sist skrev kontrakt og jeg føler umiddelbart at det virker underlig å legge inn en transfer-request på grunn av at han ikke umiddelbart får innfridd et nytt lønnskrav.  Virker som unge Milner er litt lei og det er et skummelt tegn hos en ung spiller i en klubb som jo utgangspunktet skal være på vei oppover nå. Regner det som en selvfølge at man har en erstatter klar hvis han forsvinner.Malouda og SWP vil uten tvil være mer typiske Keegan-spillere og også passe bedre inn i Keegan-filosofien tror jeg. Begge to har hurtigheten som skal til for å komme rundt og legge inn, så får det heller være at det ikke blir de beste innleggene hver gang. For meg er de uansett bedre offensivt og mer underholdende. De kommer oftere rundt istedet for en Milner som sjelden kommer helt rundt. Milner har riktignok andre kvaliteter, men alt kommer ned til hva slags plan Keegan har med det hele. Jeg har litt nese for at Keegan vil prøve noen andre, og det gjør meg faktisk ingenting.

Det aller viktigste akkurat nå er å få inn en midtbanespiller av klasse. Om han er offensivt eller defensivt anlagt gjør faktisk ingenting, men det må være en klasse-spiller! Jeg er for at vi tar sjansen på en ung spiller og tenker langsiktig istedet for umiddelbar suksess. Helt greit for meg at vi varierer i prestasjonene i år, så lenge vi kan se fremgang i det fjerne! Men unsett, vi trenger en kanonspiller på midten og vi trenger det nå! Splash the Cash Ash!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4240 på: 27. Aug. 2008, 22:07 »
Noen som har peiling på om det finnes en "innleggs statistik" en eller annen plass?
Milner jeg tenker på.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4241 på: 27. Aug. 2008, 22:31 »
Synes Milner ofte slår gode legg når dei er innoversrudd. Dvs når han prøver å gå rundt men ikke greier det og vender om og legger inn.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4242 på: 27. Aug. 2008, 22:53 »
Jævlig kjipt hvis Milner stikker, men han er ikke uerstattelig, og jeg mener SWP er et par hakk vassere. Malouda hadde vært kanon. Ser at Tottenham jakter Huntelaar og Arshavin. Disse to hadde vært perfekt!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4243 på: 27. Aug. 2008, 22:58 »
Jævlig kjipt hvis Milner stikker, men han er ikke uerstattelig, og jeg mener SWP er et par hakk vassere. Malouda hadde vært kanon. Ser at Tottenham jakter Huntelaar og Arshavin. Disse to hadde vært perfekt!

Arshavin hadde vært crazy. Jeg tror ikke det er helt ute i det blå hva gjelder våre muligheter til å få ham heller. Kanskje styret føler seg tvunget til å få ham inn hvis Milner går, så ikke de skal få fansen i dårlig humør?  ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4244 på: 27. Aug. 2008, 22:59 »
Jaja, da blir det ingen SWP på oss heller!

Shaun Wright-Phillips is set for a medical at Manchester City on Thursday, skysports.com understands.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_4058162,00.html