20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806279 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4155 på: 25. Aug. 2008, 22:18 »
Jeg mener bare at han er verdt risikoen, han har talentet og viljen.
Han er jo også Newcastle fan, så tror nok at han vil blø litt ekstra for drakten ;)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4156 på: 25. Aug. 2008, 22:29 »
Selv om tanken på en god nordmann hos oss er spennende må jeg si meg enig med de som er skeptiske. Jeg klarer rett og slett ikke se hva slags rolle han ska ha i laget. Er vi ikke på vei bort fra 4-3-3? Ikke er han god nok som ballvinner og ikke er han kreativ nok. Spesielt det kreative er det som har skuffet meg mest med Skjelbreid etter at han kom tilbake fra skade. Så en gang på han som en virkelig kreativ spiller ,med et spennende blikk og god pasningsfot. I dag fremstår han mer som en spiller som har havnet litt i ingenmannsland, spør du meg. Har har riktignok en meget god løpskapasitet og fortsatt en god fot, men føler meg ganske sikker på at det ikke er han vi trenger akkurat nå. Vi trenger en med mer "flair" i vårt lag nå!

Og det er da mitt oppsiktsvekkende forslag kommer! Kunne det vært en ide å forsøke å hente Andres D'allesandro som nå spiller for Internacional!?
Jeg tror han fort kunne ha blitt fristet til mer ære og berømmelse i Premier League og i Newcastle finnes det jo allerede flere vellykkede argentinere. Han har både PL og internasjonal erfaring og har så absolutt "flair"! Ser ikke på dette som den optimale drømmen, men synes absolutt han burde vurderes! Hva tror dere?

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4157 på: 25. Aug. 2008, 23:23 »
Han er ikke så dum nei..Og han spilte jo i Pompey for noen sesonger siden og gjorde d bra der.Selv om han spilte mest på venstrekanten der, så mener jeg att han er bedre i den offensive sentrale midtbaneposisjonen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4158 på: 25. Aug. 2008, 23:33 »
Hoftun avkrefter at det har kommet bud da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4159 på: 25. Aug. 2008, 23:38 »
Jeg tror Per kunne blitt en habil midtbanespiller for oss.  Han tok tippeliganivået veldig raskt i meget ung alder, i CL har han også hevet seg opp til nivået. Han har mentaliteten og viljen til å klare det. Jeg kan sammenligne ham med Brede hangeland, fordi begge to er like profesjonelle.

Brede hangeland tok steget fra 2div i Vidar til tippeligaen veldig fort.  Han imponerte i sine første landskamper og er nå kaptein. Han eide i den danske ligaen, og spilte godt i CL. Nå er han i fulham, og er blitt en vitkig brikke.

Vi må ikke undervurdere norske alenter, bare for de er norske. Jeg har stor tro på Per, og mener tiden er inne for ham. Han har ikke råd til å spille i tippeligaen i flere år. Ivertfall ikke nå, når Rosenborg er blitt et middelmådig tippeligalag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4160 på: 25. Aug. 2008, 23:38 »
Jeg tar det med en klype salt. Det skal visstnok være et møte i RBK i morra, uten at jeg vet hva som står på agendaen.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4161 på: 25. Aug. 2008, 23:39 »
Både Skjelbred og Berbatov, som har blitt nevnt i løpet av dagen, er jo Newcastle-fans, så hos disse to bør det i allefall ikke skorte på motivasjonen til å spille for klubben. Ciljan kunne ha vært spennende, og Berbatov hadde vært enormt, men det er særdeles usannsynlig, med mindre han virkelig ønsker å kopiere Shearer.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4162 på: 25. Aug. 2008, 23:42 »
Jeg tar det med en klype salt.

Men stoler 100% på det siden det står 2 linjer på skysport uten noke serlig kilde?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4163 på: 25. Aug. 2008, 23:48 »

Men stoler 100% på det siden det står 2 linjer på skysport uten noke serlig kilde?
Ja, selvfølgelig stoler jeg 100% på det. Avtalen er nok undertegnet allerede...Himmel og hav. Jeg prøver bare å fortelle deg at selv om Hoftun sier at det ikke har kommer noe bud, så kan det faktisk ha kommet et bud, men de ønsker ikke å la media få vite om det før et evt. styremøte.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4164 på: 25. Aug. 2008, 23:49 »
Hva tjener Hoftun på å si at det har kommet et bud? Tror han uansett ville sagt det han sa, samme om noe hadde skjedd eller ikke...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4165 på: 25. Aug. 2008, 23:50 »
Jeg tar det med en klype salt. Det skal visstnok være et møte i RBK i morra, uten at jeg vet hva som står på agendaen.

RBK er en medlemsstyrt klubb og skulle derfor ha møte i morgen uansett. Når det er sagt så vet jeg ikke om det har kommet noe bud eller ikke. Men så du hadde forhørt deg på RBKWeb i dag   ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4166 på: 25. Aug. 2008, 23:50 »

Ja, selvfølgelig stoler jeg 100% på det. Avtalen er nok undertegnet allerede...Himmel og hav. Jeg prøver bare å fortelle deg at selv om Hoftun sier at det ikke har kommer noe bud, så kan det faktisk ha kommet et bud, men de ønsker ikke å la media få vite om det før et evt. styremøte.

Så forklar det da og ik kom med sånn salt klype ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4167 på: 25. Aug. 2008, 23:53 »
Hva tjener Hoftun på å si at det har kommet et bud?

Han kan jo riske at fleire lag melder seg på og presser prisen opp. Ka har han og tjene på ved og avkrefte det ?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4168 på: 25. Aug. 2008, 23:57 »
søk på per ciljan skjelbred trondheim på gulesider.no..

Er det noen som tørr å sende mld til ham?

kan jo sende mld til hoftun med det samme:P
« Siste redigering: 25. Aug. 2008, 23:59 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4169 på: 25. Aug. 2008, 23:58 »
Tror ikke du får noe oppklarende svar uansett! :)