20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4125 på: 25. Aug. 2008, 14:06 »
Ser ikke helt hva som er greia til Keegan med å beholde Smith for enhver pris, da han åpenbart ikke tenker å bruke ham noe særlig.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4126 på: 25. Aug. 2008, 14:37 »
Jeg tror Keegan venter med å selge ham til vi har fått inn en ny spiss. Hadde vi fått solgt Ameobi og Smith for 5mp tilsammen, kunne vi selngt på 10mp og kjøpt Huntelaaar.  Det hadde vært noe.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4127 på: 25. Aug. 2008, 15:13 »
Helt enig ! Det ser ut som ikke Huntelaar blir hentet av noen av toppklubbene, og det er nå vi har sjangsen til å få han. Nå eller aldri ! Vi kan sikkert gi han bra lønn, og med noen gode ord fra Keegan og god sesongstart så kan det ver han vil komme til oss nå. Det går flere rykter ute på forum rundt forbi om at Berbatov skal være ¨på vei til oss, og gjør det samme som Shearer gjorde med Man utd. Grunnen skal være at han er svoren Newcastle supporter og gikk alltid og la seg med Shearer drakten sin når han var liten... Dette er nok mer en ønsketenkning.

Men Veloso er også enn spiller vi har sjangsen på nå. Han blir også snart plukket opp av noen andre, men det er nå vi har sjangsen. Er Apphia ennå på free transfer så Må vi jo slå til der.

Come on, få gang på saker og ting, tiden renner i fra oss. Og sleges Milner, kjøper vi garantert Malouda !

Og tilslutt , Senderos til Milan , FANTASTISK !
« Siste redigering: 25. Aug. 2008, 15:17 av Tommen »

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4128 på: 25. Aug. 2008, 15:17 »
Senderos har visstnok gått på utlån til AC Milan, som også har skaffet seg opsjon på kjøp. Så da slipper vi å bekymre oss for at Keegan skal hente ham.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4129 på: 25. Aug. 2008, 16:02 »
Senderos har visstnok gått på utlån til AC Milan, som også har skaffet seg opsjon på kjøp. Så da slipper vi å bekymre oss for at Keegan skal hente ham.

Huff, nattesøvnen min nå....

Hvis jeg var Milan supporter  ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4130 på: 25. Aug. 2008, 16:07 »
Det går flere rykter ute på forum rundt forbi om at Berbatov skal være ¨på vei til oss, og gjør det samme som Shearer gjorde med Man utd. Grunnen skal være at han er svoren Newcastle supporter og gikk alltid og la seg med Shearer drakten sin når han var liten... Dette er nok mer en ønsketenkning.

Tanken på en ildrød og svært lite fornøyd Sir Alex som ser Berbatov stå og possere med Newcastle drakta foran seg!

Tanken på at Berbatov hadde bøttet inn over 20 mål for Newcastle i år, mens Tottenham, med alle sine uprøvde offansive unge krefter, hadde slitt i ingenmannsland!

DET ville vært drømmen det, man kan jo alltids drømme....  :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4131 på: 25. Aug. 2008, 16:09 »
Jeg er ganske sikker på at jeg har lest at Berbatov har veldig, veldig lyst til å spille for Man Utd, og han håper at Tottenham lar han skifte klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4132 på: 25. Aug. 2008, 16:12 »
Høres litt for kjent ut ja. Les den siste linja i innlegget mitt ;)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4133 på: 25. Aug. 2008, 16:56 »

Så han er god nok for Milan, men ikke Newcastle? rart. Milan kasta også ut Colo for ikke mange sesongene siden, så vet ikke helt jeg. Tror Senderos kunne blitt bra for oss!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4134 på: 25. Aug. 2008, 17:01 »
Etter min mening har Coloccini utviklet seg til å bli en veldig mye bedre spiller enn han var da. Jeg husker jeg var oppgitt over Coloccini da han representerte Argentina i "Prøve VM" sommeren før VM i Tyskland. Da var Coloccini stort sett klønete i mine øyne, ifjor var han stor for Deportivo, særlig i andre halvdel av sesongen da Deportvio klatret ut av nedrykksstriden og nesten opp til UEFA Cup plass. I mine øyne er Fabricio Coloccini en bedre spiller enn det Senderos er pr idag. Men for all del, Carlo Ancelotti eller Galliani skal få lov til å mene noe annet de, hvis de vil det. Et annet pluss med Coloccini er at han kan bekle mange roller, med Newcasltes evige skademareritt er det også en viktig faktor her.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4135 på: 25. Aug. 2008, 17:01 »
Det er ikke sånn at alt toppklubbene gjør, nødvendigvis er korrekt.

Jeg vil ikke mene at Eric Djemba-Djemba og Igor Biscan er gode nok for Newcastle, selv om de har spilt for ManU og Liverpool.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4136 på: 25. Aug. 2008, 17:02 »
Føler nå at vi skulle rasket med oss en spiss til. Diouf eller Healy i backup hadde vært bra. 

Aldri likt diouf, så der sier jeg nei takk. Healy kunne sikkert vært en grei back-up løsning. Keegan sier jo idag at han er glad
Ameobi blir og at han ikke hadde blitt overraska om han hadde blitt toppscorern vår?! javel.
Det med at Berbatov er Newcastle supporter og brukte Shearer trøya som pysj høres ut som oppspinn spør du meg :P men gud hvor deilig hadde ikke det vært ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4137 på: 25. Aug. 2008, 17:40 »
Føler nå at vi skulle rasket med oss en spiss til. Diouf eller Healy i backup hadde vært bra. 

Aldri likt diouf, så der sier jeg nei takk. Healy kunne sikkert vært en grei back-up løsning. Keegan sier jo idag at han er glad
Ameobi blir og at han ikke hadde blitt overraska om han hadde blitt toppscorern vår?! javel.
Det med at Berbatov er Newcastle supporter og brukte Shearer trøya som pysj høres ut som oppspinn spør du meg :P men gud hvor deilig hadde ikke det vært ;)

Ikke oppspinn :)
http://images.google.no/imgres?imgurl=http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00375/Berbatov_375683a.jpg&imgrefurl=http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article365647.ece&h=390&w=280&sz=37&hl=no&start=1&um=1&usg=__3nwct4SCEqx1h8W5DuSm8hu4Rc8=&tbnid=SBMf2xyWFZRfyM:&tbnh=123&tbnw=88&prev=/images%3Fq%3Dberbatov%2Bnewcastle%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26sa%3DN
« Siste redigering: 25. Aug. 2008, 17:43 av kesse »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4138 på: 25. Aug. 2008, 17:56 »
Det går flere rykter ute på forum rundt forbi om at Berbatov skal være ¨på vei til oss, og gjør det samme som Shearer gjorde med Man utd. Grunnen skal være at han er svoren Newcastle supporter og gikk alltid og la seg med Shearer drakten sin når han var liten... Dette er nok mer en ønsketenkning.
Hvilke forum? Finner ingenting på verken N-O, Skunkers eller footymad.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4139 på: 25. Aug. 2008, 18:18 »
Newcastle har bydd på Skjelbred?

17.08  According to reports in Norway, Blackburn Rovers and Newcastle United have made bids in the region of £6million for Rosenborg midfielder Per Ciljan Skjelbred. The Norwegian club are set to decide on the offers at a board meeting, with Tottenham and Portsmouth also linked with Skjelbred.