20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806578 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4140 på: 25. Aug. 2008, 18:22 »
Newcastle har bydd på Skjelbred?

17.08  According to reports in Norway, Blackburn Rovers and Newcastle United have made bids in the region of £6million for Rosenborg midfielder Per Ciljan Skjelbred. The Norwegian club are set to decide on the offers at a board meeting, with Tottenham and Portsmouth also linked with Skjelbred.

Ingen wow signering akkurat. Alt for dyrt også, men kult for Ciljan om det stemmer. At han får oppleve noe de fleste her inne har drømt om.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4141 på: 25. Aug. 2008, 18:28 »
20mill for mye, men jeg kunne gjerne tenkt meg Ciljan i Newcastle. Hvem er best av Guthrie og Ciljan montro...? Jeg holder en knapp på Ciljan.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4142 på: 25. Aug. 2008, 18:30 »
£6 m for Skjelbred er mye, men han kan bli veldig bra.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4143 på: 25. Aug. 2008, 18:33 »

17.08  According to reports in Norway, Blackburn Rovers and Newcastle United have made bids in the region of £6million for Rosenborg midfielder Per Ciljan Skjelbred. The Norwegian club are set to decide on the offers at a board meeting, with Tottenham and Portsmouth also linked with Skjelbred.

Hvilke rapporter er dette da? Noen som finner noe?

20mill for mye, men jeg kunne gjerne tenkt meg Ciljan i Newcastle. Hvem er best av Guthrie og Ciljan montro...? Jeg holder en knapp på Ciljan.

Guthrie er etter min mening mye bedre. Ciljan har aldri vært den samme etter Stoltidis-taklingen, og han skiller seg ikke lenger ut i Tippeligaen. 60 millioner er alt for mye, men det er spennende med en nordmann i Newcastle.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4144 på: 25. Aug. 2008, 19:41 »

Da blir Ciljan isåfall vår beste sentrale midtbanespiller, for jeg mener begge disse 2 er bedre enn Butt og Geremi. Barton er god men sliter så mye med utenomsportslige "ting" som dukker opp hele tiden at jeg ikke vet når han kommer tilbake og kan spille, og hva slags effekt det kan ha på han.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4145 på: 25. Aug. 2008, 19:46 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4146 på: 25. Aug. 2008, 20:02 »
Egentlig litt betryggende fra Hoftun, men litt spennende er det uansett.
Hadde vært veldig morsomt med Skjelbred i Newcastle. Selv om jeg mistenker at Guthrie er bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4147 på: 25. Aug. 2008, 20:17 »
Men i Champions League har han vært særdeles god for Rosenborg.
Nivået i CL er en ørliten tanke høyere enn i Tippeligaen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4148 på: 25. Aug. 2008, 20:38 »
Jeg tror Skjelbred er et knall kjøp! Hvorfor?  Vel jeg tror at Skjelbred trenger et kulturskifte, at han rett og slett må bort for å ikke bli et av de såkalte "evige" talentene.
Man kan se han har det inne og det ofte i CL kamper, så jeg mener at man burde kjøpe. Men hva vet vel jeg :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4149 på: 25. Aug. 2008, 20:53 »
Ganske enig med Ole939. Han har alltid hevet seg mange hakk når han har spilt på høyt nivå - enten det er landslaget eller i CL for RBK. Da har han for meg stått frem som de bedre spillerne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4150 på: 25. Aug. 2008, 20:54 »
Viss folk mener at han er så god, fordi han har spilt bra i CL som er mye bedre enn Tippeligaen, så vil eg spørre dere ett spørsmål: Hvorfor har fyren ikke spilt noe bedre enn gjennomsnittelig i TL ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4151 på: 25. Aug. 2008, 21:04 »
Braaten og Per Ciljan er to fullstendig ulike spillere. Mens Braaten ofte rett og slett var alt for lat, og jobba for lite, har Per Ciljan en enorm arbeidsrate, han har et flott driv med ball, er flink til å spille et-touch. Syns han var særdeles god mot Brann i går, tidvis glimrende. Herlig driv og fantastisk arbeidsinnsats. Er da ingenting som gjør at han nødvendigvis må ha så forbanna lang tid på seg for å tilpasse seg TL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4152 på: 25. Aug. 2008, 21:13 »
Uansett om vi kjøper Skjelbred eller ei, han burde faktisk få seg bort fra Tippeligaen for å ikke stagnere.
Man kan si så meget om at man burde bli hjemme et par år til for å modnes, men drar ikke de fleste spillere som blir noe i Skjelbreds alder?
Så jeg mener at man burde kjøpe, bedre at han småflopper hos oss enn at han glimter til i en annen klubb.

Og vi har råd, tror ikke det skulle være så meget stort problem.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4153 på: 25. Aug. 2008, 22:00 »

<------- Spådom...tralalala...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4154 på: 25. Aug. 2008, 22:01 »
Uansett om vi kjøper Skjelbred eller ei, han burde faktisk få seg bort fra Tippeligaen for å ikke stagnere.
Man kan si så meget om at man burde bli hjemme et par år til for å modnes, men drar ikke de fleste spillere som blir noe i Skjelbreds alder?
Så jeg mener at man burde kjøpe, bedre at han småflopper hos oss enn at han glimter til i en annen klubb.
Og vi har råd, tror ikke det skulle være så meget stort problem.

Dette har vert problemet vårt i alle sesonger ! Det blir det samme som at vi kjøper f.eks Blackburn sin beste spiller, og så flopper han får oss, og alle er fornøyd fordi blackburn nå er svekket !