20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 806529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4110 på: 24. Aug. 2008, 18:32 »
Xabi Alonso ja.....hadde selvsagt vært ytter fantastisk, men hva med å stikke fingern i jorda!!?

Alonso kan stort sett velge å vrake i klubber som er langt bedre enn hva vi er. Lag som spiller i CL og som kjemper om tittler. Han spiller vel fast på Liverpool inntil videre også tenker jeg. En fantastisk spiller som aldri vil gå til et Newcastle lag uten europacupspill. Og hvordan i all verden skal vi klare å snappe spillere foran nesa på Wenger?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4111 på: 24. Aug. 2008, 18:40 »
ja, alonso er jo bare drømmetekning. Men ikke tenk 1 sekund på  at vi kan greie å hente en så god spilller

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4112 på: 24. Aug. 2008, 18:56 »
Tror ikke det vil bli mye vanskligere å lokke Rafa til å sleppe Alonso etter Boro kampen. Alonso var rett og slett tragisk. I den kampen slet han veldig med tempoet, og rotet vekk ballen bedre enn hva til og med Butt kunne greid! Det skal dog sies at Gerrard heller ikke var noe spesielt i den kampen.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4113 på: 24. Aug. 2008, 22:52 »
Alonso scoret to mål mot Danmark.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4114 på: 24. Aug. 2008, 22:58 »
Alonso scoret to mål mot Danmark.
Og? :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4115 på: 24. Aug. 2008, 23:38 »
Vil aldeles ikkje ha Alonso. Synst han har tapt seg voldsomt etter dei siste skadane. I dei siste kampane eg har sett han har han berre slått feilpasningar FAKTISK!

Ellers, kan nokon gi meg ein update på kva som har skjedd i det siste? Har vore borte....
Og btw, korlenge blir Martins ute?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4116 på: 24. Aug. 2008, 23:43 »
Ellers, kan nokon gi meg ein update på kva som har skjedd i det siste? Har vore borte....
Og btw, korlenge blir Martins ute?
Martins er, i følge KK, ute i 2-3 uker. Ellers ikke noe stort å melde om. Saviola har uttalt at han kunne tenke seg å spille for Newcastle hvis han ikke blir satset på i Real. Malouda blir linket. Snakkes om £10-12mill.

Keegan ønsker seg en forsvarer, en midtbanespiller og en spiss før vinduet stenger.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4117 på: 25. Aug. 2008, 00:02 »
Du glemte å si at Benzema så å si er klar :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4118 på: 25. Aug. 2008, 00:08 »
Du glemte å si at Benzema så å si er klar :P
Ja faen, tenk å glemme det viktigste av alt! Benzema i svart og hvit! :D

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4119 på: 25. Aug. 2008, 12:30 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=832345

Saviola, Malouda og Czech left back Michal Kadlec er vi iflg linken ute etter.

Noen som kjenner noe til denne Michal Kadlec annet enn at han er en 23 år gammel venstreback?
sunt pueri pueri puerilia tractant

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4120 på: 25. Aug. 2008, 12:41 »
Føler nå at vi skulle rasket med oss en spiss til. Diouf eller Healy i backup hadde vært bra.  Det er jo absolutt ikke holdbart det vi driver med nå, spille med en spiss mindre, flytte opp duff til hengende spiss osv. Blir ikke mye hissige angrep av d. 2 av 3 spisser er jo som regel alltid ute for oss, og slik forventer jeg at det vil være denne sesongen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4121 på: 25. Aug. 2008, 12:49 »
Nå kan man jo kanskje være litt kritisk til goal.com etter det jeg har fått med meg. Ikke den mest troverdige siden.

Men skulle det stemmer, er jo det bare great :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4122 på: 25. Aug. 2008, 13:32 »
Føler nå at vi skulle rasket med oss en spiss til. Diouf eller Healy i backup hadde vært bra.  Det er jo absolutt ikke holdbart det vi driver med nå, spille med en spiss mindre, flytte opp duff til hengende spiss osv. Blir ikke mye hissige angrep av d. 2 av 3 spisser er jo som regel alltid ute for oss, og slik forventer jeg at det vil være denne sesongen.

VELDIG enig. Jeg mener faktisk en spiss er viktigere enn en venstreback for øyeblikket.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4123 på: 25. Aug. 2008, 13:55 »
ja kanskje. Men det som er tragisk å tenke på, er at vi faktisk har en spiss som sitter på benken i Alan Smtih. Men problemet er bare at han er ræv. Jeg så Smith og Owen sammen i en landskamp for en stund siden, og da spilte de godt synes jeg.  O Oba`s skadefravær kan Smith få sjangsen til å rette opp inntrykket :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4124 på: 25. Aug. 2008, 14:05 »
ja kanskje. Men det som er tragisk å tenke på, er at vi faktisk har en spiss som sitter på benken i Alan Smtih. Men problemet er bare at han er ræv. Jeg så Smith og Owen sammen i en landskamp for en stund siden, og da spilte de godt synes jeg.  O Oba`s skadefravær kan Smith få sjangsen til å rette opp inntrykket :)

Synes 30 (7) kamper (inkl cup)  og 0 mål sist sesong er nok sjangser
sunt pueri pueri puerilia tractant