20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4095 på: 24. Aug. 2008, 10:40 »
Argentoona! :D

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4096 på: 24. Aug. 2008, 11:18 »
Har litt sansen for Jermaine Pennant. Både han og Downing skal visstnok være klare til og dra. Men, Downing er dyrere og synes ikke han er veldig mye bedre. Kunne vært noe?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4097 på: 24. Aug. 2008, 11:25 »
Vi har bra dekning på vingene og de vi har der er bedre enn Pennant. Downing blir dyr og jeg er ikke interessert i å bruke så mye penger på en spiller som ikke forsterker særlig. Som jeg har sagt før: bruk heller pengene på en venstreback og en sentral midt. Der er behovet for forsterkninger mye større.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4098 på: 24. Aug. 2008, 12:20 »
Har litt sansen for Jermaine Pennant. Både han og Downing skal visstnok være klare til og dra. Men, Downing er dyrere og synes ikke han er veldig mye bedre. Kunne vært noe?

Vi har no bra dekning på vingane. Bør vel fokusera på å få inn ein kreativ midtbanespelar.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4099 på: 24. Aug. 2008, 12:27 »
Fra N-O:

"I am a player who is capable of playing at the top level in Spain and England, without doubt. I see that Newcastle have signed two Argentinians. They are friends of mine and I'm convinced they'll be a success at Newcastle. I don't like to speak about my future, but on the subject of Newcastle, it would be positive to play alongside two Argentinians." - Saviola.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4100 på: 24. Aug. 2008, 12:52 »
Fra N-O:

"I am a player who is capable of playing at the top level in Spain and England, without doubt. I see that Newcastle have signed two Argentinians. They are friends of mine and I'm convinced they'll be a success at Newcastle. I don't like to speak about my future, but on the subject of Newcastle, it would be positive to play alongside two Argentinians." - Saviola.

morosamme folk det der 8) bekrefter jo bare teorien om at man ikke skal stole på alt, for mange sier jo bare tull for at de kan :-X
Han kom, ble mett og dett var dett....

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4101 på: 24. Aug. 2008, 14:53 »
Er vi etter Malouda?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1048595/Newcastle-12m-swoop-Chelsea-winger-Malouda.html
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=121732
http://www.nufcblog.com/2008/08/24/transfer-news/are-newcastle-really-in-for-malouda/#more-9573

også endel insidere linker oss til Malouda.

Jeg sier meg meget positiv til dette. Har alltid likt Malouda, og har troen på han - om han kommer.
Han kan jo også spille bak spissene kan han ikke? var det ikke der han hadde suksess for Lyon, eller tar jeg helt feil nå?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4102 på: 24. Aug. 2008, 15:01 »
Skal vi lissom bygge et lag fyllt opp av vinger?
Er helt enig med de som sier at en nå må fokusere på en kreativ midtbane sentralt. Dog ser jeg gjerne Zog spille mer sentralt i dagens lag når vi har en venstreback og vinger.
Dessuten tror jeg nok vi trenger en kraftspiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4103 på: 24. Aug. 2008, 15:06 »
Tror og håper vi ikke kjøper Malouda. Vi har nok vinger og ser ikke at han er bedre enn Jonas eller Milner. I tilegg er han for gammel. Om han kan spille bak spissene vet jeg ikke. Har vel spilt mest ving i Chelsea og der har han hvertfall ikke imponert. Ønsker ikke en ny spiller inn som er på vei nedover.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4104 på: 24. Aug. 2008, 16:07 »
Malouda er kjempespennende, men som folk nevner kanskje ikke den spilleren vi trenger mest akkurat nå. Få inn en kreativ midtbane,pronto!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4105 på: 24. Aug. 2008, 16:15 »
Kunne man ikke omskolert selveste Malouda til en sentral midtbanespiller da? Jeg tror han kunne hatt potensiale til å bli bra der sentralt.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #4106 på: 24. Aug. 2008, 16:31 »
Liker å ikke kjøpe en ving, for så å omskolere. Men tanken på Di Maria , han er kanon!! Ja takk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4107 på: 24. Aug. 2008, 17:18 »
Spreng heller banken for Alonso, og plukk ham opp foran nesen på Wenger.
DET er spilleren vi trenger. Ikke en fullstendig ukjent kvisete tenåring eller en Florent Malouda som først og fremst er ving, og som ikke eier defensive fibre. Er det ikke et mål at vi skal prøve å gjøre Butt overflødig da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4108 på: 24. Aug. 2008, 18:13 »
Kan vi ikke kjøpe Malouda og bruke han som venstreback? :D

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish