20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3945 på: 18. Aug. 2008, 12:03 »
2 spillere er et must, vil helst ha en playmaker og en deffansiv midtbane. Veloso og Arshavin hadde vært den våteste av de våteste drømmene :)

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #3946 på: 18. Aug. 2008, 12:35 »
Jeg vil ikke ha noe arsjavin eller lignende... (jeg sier ikke neitakk til en god pris).

Men poenget mitt er at jeg liker den nye politikken vi har hatt til nå i sesongen, untatt Colo, så har vi hentet billige spillere men potensial. Dette håper jeg vi fortsetter med. Da har vi spillere som VIRKELIG VIL spille i svart/hvitt, slik som Kev sier selv.

Jeg vil ikke ha en Arsjavin som egentlig vil spille på Barca, knottenham eller noe annet sted og kommer til NUFC for å spille seg til kontrakt hos en annen klubb innen neste år!! Da ville jeg heller foretrukket å hente en ungutt med stort potensial, slik som feks denne Deydroyik (?).
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3947 på: 18. Aug. 2008, 12:52 »
Må ha ny venstreback. N'Zogbia er jo fæl på back , eier ikke def kvaliteter. En ny spiss hadde også vært og foretrukket.

Beardsley

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3948 på: 18. Aug. 2008, 13:25 »
Juan Pablo Sorín er uten klubb og kan vel fungere som en grei og billig løsning på venstresiden. Tror han og Spiderman vil utfylle hverandre bra.
Sebastien Pocognoli er også en spennende spiller som vi har blitt linket til i det siste. Er snakk om 8m?.

Saviola er en god spiller, men er ikke akkurat den typen spiss vi trenger mest.
I could have signed for Newcastle when I was 17, but I decided I would be better off at Carlisle. I'd had a drink that night.?

- Peter Beardsley

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3949 på: 18. Aug. 2008, 15:01 »
Sorin, Jonas og Colo. Vi burde sponses av L'Oreal.

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3950 på: 18. Aug. 2008, 15:46 »
Hehe, lo så jeg sølte vann på tasturet ;D

Men trenger vi virkelig Saviola?  Han er vel en litt lik type som Martins (jeg har bare sett 3-4 kamper med Saviola) burde vi ikke heller satse på en spiller som Zigic i tospann med f.eks. Martins?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3951 på: 18. Aug. 2008, 16:01 »
Saviola er en god spiller, men er ikke akkurat den typen spiss vi trenger mest.

Jeg er av en litt motsatt mening. Jeg synes en spiller som Saviola er akkurat hva klubben trenger for øyblikket da han er god med ballen, hurtig og god til å utnytte akkurat det og vet hvor målet står. Han er også mye bedre til å utnytte bakrom enn det Martins er som ofte heller møter spillet. Owen er kansje litt lik Saviola, men han er til gjengjeld MYE skadet og MYE dyrere i drift og har fremdeles ikke skrevet under på ny kontrakt.

Om vi hadde hatt Saviola på topp sammen med Martins igår (Duff var også god men vi fikk ikke utnyttet overgangsmulighetene ordenlig med han og Martins på topp), Tiago for Butt og en eller annen habil venstreback for N`Zogbia tror jeg laget ville vært mye mer ballsikkert sentralt med Guthrie og Tiago og da ville overgangene kommet oftere og vi kunne fått bruk for farten og teknikken til Saviola og Martins på topp.

Jeg ser ikke poenget med å hente en svær, lang og kraftig spiss når ikke Keegan legger spillet sitt opp slik at vi får noe nytte av det. Keegan har aldri vært spesielt fan av å ligge lavt å slå langt og høyt i lengderetningen, han foretrekker heller å holde ballen langs bakken og bruke vingene i angrepene, da tror jeg hurtige og tekniske spillere passer bedre inn.

Så jeg hadde vært i ekstase om Saviola, Tiago og en eller annen habil venstreback hadde blitt signert før overgangsvinduet stenger, da hadde vi plutselig hatt en meget sterk startellver og en god benk.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3952 på: 18. Aug. 2008, 16:09 »
Jeg tror faktisk Saviola er tiltenkt rollen som bindeleddet mellom midtbanen og angrepet. Tror han kan kle den rollen godt, han er rimelig pasningssikker, teknisk, kjapp i føttene og god til å holde på ballen.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3953 på: 18. Aug. 2008, 16:10 »
Sorin, Jonas og Colo. Vi burde sponses av L'Oreal.

Hahah, genialt.

http://nufcblog.com/2008/08/18/newcastle-news/wow-signing-promised-by-mike-ashley/#comment-159546  ;)

Mitt tips er at det er en spiller i OL, og vil derfor ikke bli presentert før i slutten av August (OL slutter 24 aug.).

HAR SÅ SYKT PÅ FØLELSEN AT DET ER DIEGO! Han passer også i den nye transfer policy'n.

Kan også være Xabi Alonso, men tror denne spilleren deltar i OL-turneringen.
« Siste redigering: 18. Aug. 2008, 16:13 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3954 på: 18. Aug. 2008, 16:19 »
Om vi snakker om spillere som kan erstatte Butt på den defensive midtbaneplassen, så er nå Appiah tilgjengelig...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4006004,00.html

Det er en spiller som jeg tror att vi kunne lokke til oss og burde pröve å få.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3955 på: 18. Aug. 2008, 16:34 »
Appiah er helt ødelagt i kneet. Har ikke spilt siden november.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3956 på: 18. Aug. 2008, 16:46 »
Ble det ikke sagt at Mike Ashley eller noen i Newcastle staffen, var i Beijing eller Asia - å så etter investorer? Kanskje de diskuterte betingelser med en av spillerne som deltar i OL - under OL forberedelsene?

http://www.diego10.com.br/pages/news/national_squad.php?L=en&id=428  - Diego var i Singapore 24. Juli, og var det ikke snakk om at noen var i Singapore\Asia rundt den tidsperioden angående investorer?

Nei tror jeg begynner å bli paranoid, men Diego hadde vært så deilig!  ;D

http://www.diego10.com.br/pages/news/national_squad.php?L=en&id=443 - han var i Kina 3. august - var det ikke da takeover ryktene startet? ;-)

« Siste redigering: 18. Aug. 2008, 16:56 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Anthony

• Gjest
« Svar #3957 på: 18. Aug. 2008, 17:47 »

Diego hadde vært så deilig!  ;D

Miguel Veloso hadde vært deiligere

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3958 på: 18. Aug. 2008, 18:05 »
syntes diego er deiligst :P

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3959 på: 18. Aug. 2008, 18:19 »
Hvem er vår store signering ?

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=402753  ;D

Inn med 2-3 klassespillere nå begyner jeg virkelig å se med glede frem til sesongen, selv om jeg i så fall synes at signeringene kommer litt sent!

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.