20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3901 på: 16. Aug. 2008, 13:41 »
Saviola linket på lån.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/08/16/toon-weigh-up-loan-bid-for-saviola-72703-21544957/

Hmm, kanskje ikke akkurat den spilleren vi behøver mest,   men fy for en spiller når han er i form,  har stor sans for Saviola!   Hvis det er snakk om et lån, så kjør på ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3902 på: 16. Aug. 2008, 14:25 »
Ja han er det berre å låna! ;D

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3903 på: 16. Aug. 2008, 14:29 »
jeg digger saviola og spille stilen hannes når han er i form :D vært rått å fådd han på lån

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3904 på: 16. Aug. 2008, 14:30 »
Ja få han inn. Saviola hadde vært noe .

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3905 på: 16. Aug. 2008, 14:38 »
Finner ikke plass til han i en start 11'er:) men joda 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #3906 på: 16. Aug. 2008, 15:18 »
Hvis han er like rask som før, så få han inn!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3907 på: 16. Aug. 2008, 16:19 »
Saviola er Saviola, og hadde vært morsomt å sett ham i Newcastle-trøya. Men det blir jo veldig mye det samme som Martins. Dog bare et langt, langt større navn.

Tenker vi marked vil det nok være et sjakktrekk. Sportslig kan han selvsagt tilføre oss det lille ekstra, hvis han er motivert for det. Men en kan ikke akkurat si at han er en type spiller vi har et spesielt stort behov for. Hvis det ikke hindrer oss i å få inn en midtbanespiller og kanskje en ny targetspiss, så skal ikke jeg klage. Men hvis ikke vi får inn alt annet også, så er det en veldig unødvendig bruk av ressurser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3908 på: 16. Aug. 2008, 16:58 »
Saviola er Saviola, og hadde vært morsomt å sett ham i Newcastle-trøya. Men det blir jo veldig mye det samme som Martins. Dog bare et langt, langt større navn.

Tenker vi marked vil det nok være et sjakktrekk. Sportslig kan han selvsagt tilføre oss det lille ekstra, hvis han er motivert for det. Men en kan ikke akkurat si at han er en type spiller vi har et spesielt stort behov for. Hvis det ikke hindrer oss i å få inn en midtbanespiller og kanskje en ny targetspiss, så skal ikke jeg klage. Men hvis ikke vi får inn alt annet også, så er det en veldig unødvendig bruk av ressurser.

At Saviola har et mye større navn en Martins vil jeg ikke si. . Han var en periode et kjempe tallent, men klarte aldri å leve opp til forventningene . . Han er en kvalitets spiller, det råder ingen tvil om og han vil styrke oss, men om vi trenger en slik spiller er en annen sak ? Kanskje, kanskje ikke ?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3909 på: 16. Aug. 2008, 17:04 »
Jeg synes i aller høyeste grad at Javier Saviola gir litt mer gjenklang verden over enn Obafemi Martins.
Det er det jeg mener med større navn.

For all del, Martins er ingen ukjent mann. Men jeg er ganske sikker på at en argentinsk landslagsspiller og tidligere Barcelona, Monaco, Sevilla og nåværende Real Madrid-spiller er noe mer kjent enn en nigeriansk landslagsspiller med en fortid i Inter.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3910 på: 16. Aug. 2008, 17:13 »
forskjellen på de er vel at martins er hakke kjappere og skyter som en hest. saviola er mer teknisk.

saviola er en god spiller, men når vi allerede har owen og martins bør vi kjøpe en større spiss!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3911 på: 16. Aug. 2008, 17:16 »
Jeg er enig i at jeg kunne tenkt meg en større spiss i stedet.
Som sagt, hvis Saviola kommer i tillegg til en sentral midtbanespiller og en luftsterk spiss, så skal jeg ikke klage. Hvis Saviola kommer i stedet for det ene eller andre, eller begge deler, så klager jeg høylytt.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3912 på: 16. Aug. 2008, 17:54 »
forskjellen på de er vel at martins er hakke kjappere og skyter som en hest. saviola er mer teknisk.

saviola er en god spiller, men når vi allerede har owen og martins bør vi kjøpe en større spiss!

Viduka jo stor nok, men tror absolutt Zigic kunne gjort sine saker bra.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3913 på: 16. Aug. 2008, 17:58 »
Ja Viduka er stor, og sterk. Men det i føtene han har det, og ikkje så god på hovudet. Kunne treingt ein med "20 på heading"  :) Eller da ha jo forsåvidt Owen då, men likavel. Treng ein kraftspiss.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3914 på: 16. Aug. 2008, 19:22 »
Hmm i 90% av afrika vett folk om martins og ikke saviola, og omvendt i sør america..

Europa vett vell 90% hvem begge er, og 10% bryr seg døyten.. så la oss si likt;)

Og jeg har prøvdt og dratt opp en saviola sak i africa, funka dårligt!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.