20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3750 på: 13. Aug. 2008, 22:34 »
De burde sjekke status på J Cole. Hvis Robinho kommer...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3751 på: 13. Aug. 2008, 22:35 »
jeg er også litt sjokkert over hvor "negativ" vi er til Thiago... i Benfica var han den offansive drivkraften i laget. han spillte sentralt ilag med Petit der han fikk lov til å ta de tunge  løpene og fordelte ballen. Ilag med Simao så var han stort sett alt Benfica hadde å by på. er tilbake i 2003/2004. Når jeg dro ifra Portugal var han en av mine 2 store helter i Portugisisk fotball.

Jeg hadde ikke canal+ neste sesong, så fikk ikke sedd han så mye i aksjon, men han har spillt mange kamper jeg har fått med meg. og var med i første sesongen til Morinho. Den sesongen der han virkelig fikk markert seg i england som den store trenern han er. så han kan ikke ha gjort det dumt.

i Lyon var han en stor spiller. Han var en viktig spiller i midtbane leddet, og han ble ikke hentet til Juventus for ingenting. Så jeg er kjempe fornøyd hvis de klarer å hente han! og appåtil på lån med opsjon på kjøp. Da får vi muligheten til å teste han skikkelig ut før vi legger penga på bordet!

tror at hannes gode overblikk, evne til å jobbe og raske presise passningsfot ville passe Keegans taktikk strålende! ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3752 på: 13. Aug. 2008, 22:35 »

nettop fått kontrakt av Scolari.

Tiago..tja.Veldig skeptisk til han egentlig.Han er ikke det værste men blir jo gamble kjøp for er langt ifra sikkert at kan vill tillføre oss noe!.

å låne er ikke å gamble 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3753 på: 13. Aug. 2008, 22:44 »

nettop fått kontrakt av Scolari.

Tiago..tja.Veldig skeptisk til han egentlig.Han er ikke det værste men blir jo gamble kjøp for er langt ifra sikkert at kan vill tillføre oss noe!.

å låne er ikke å gamble 8)

Sant nok :).Men det er hvis han blir henta til oss!.Er mye løsrykter ute å går men lån er uten tvil den beste avtalen vi kan gjøre.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3754 på: 13. Aug. 2008, 22:46 »
så sant så sant :P har har sikkert ikke den syke lønna vi må betale han så det hadde jo ikke vært så veldig domt å sjekke ham ut et år

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3755 på: 13. Aug. 2008, 22:56 »
Joe Cole for faen? Enkelte bør senke forhåpningane en smule.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3756 på: 13. Aug. 2008, 23:05 »
Spillere som ikke er fast for topp 4 klubbene er spillere som blrir plukket opp av klubber som oss. Er jo på ingen måte sikkert at Cole får fast plass i Chelsea under Scolari.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3757 på: 13. Aug. 2008, 23:36 »
Er enig at det hadde vært mye mer betryggende om vi hærmer etter Everton, og henter Thiago på lån.

Hva gjelder J. Cole så tror jeg ikke vi har nubbesjangs til å hente ham, selv om han ikke spille fast under Scolari. Tipper resten av topp 4 hadde stått i kø. Feite for en genial spiller!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3758 på: 14. Aug. 2008, 01:05 »
Han er ikke god nok, eneste plusset jeg ser er at vi ikke binder oss lenger enn et år. Har floppet monumentalt i Juve, var forholdsvis bra for Lyon, men det skal godt gjøres å ikke være i en såpass lite kompetetiv liga, i Chelsea var han vel heller svak såvidt jeg kan huske.

Får se hva som skjer

herreguuuuuud... eg blir kvalm av det folk snakker om her innpå... tiago er ikkje god nok for newcastle.. han var vel god nok for lyon, han var vel god nok for benfica, han var i perioder god nok for chelsea... Det er vel aleine 3 lag som har vert i cl dei siste 5 åra og er klubber som er i toppen av sine lands liager.. newcastle har vel ikkje oppnådd en dritt og lagt på midten av pl dei siste 5 åra.. og folk meiner opprinnelig at sentrale midtbanespillera som butt, geremi, barton og guthrie er en bedre spiller som har fleirtallige kamper for portugal sitt landslag... folk må vokne opp og fatte at vi ikkje kommer til å signere bighits som veloso, mouthino, xavi og resten av kremen. tenk heller på tiago ,som for 3-4 år sida,  var datidens veloso og mouthino og samtidig tenke på at en spiller som tiago faktisk gidder å reise fra en av dei største klubbane i italia til en no middelmådig klubb i pl....!!
- carry on!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3759 på: 14. Aug. 2008, 02:11 »
Er det slik at Gutierrez ikke får spille mot Man U, om vi ikke har papirene i orden? Det, pluss at det kan se dårlig ut for Coloccini, iallefall til den kampen, gjør at vi har mistet Emre, og forsterket med Guthrie og Bassong :-\

Synes uansett ikke at folk skal ta på vei om vi ikke får inn noen flere. Vi spilte jo ræva av flere lag på slutten av 07/08 med det laget vi har idag. Det kan jo i teorien gå greit.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3760 på: 14. Aug. 2008, 02:24 »
Ser forøvrig på skysports at Coloccini er i troppen med drakt nr 5, og Gutierrez med drakt 23. Hvor har de fått  vite draktnr til Coloccini om han ikke offisielt er NUspiller enda? Og spilte ikke Guti med nr 18 i treningsmatchene?

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3761 på: 14. Aug. 2008, 03:31 »
mye av det jeg leser virker ganske tragisk egentlig.

hvordan kan man være et intelligent menneske og likevel NEKTE Å SELGE SMITH?

man får faktisk penger for å selge en spiller som ikke fungerer for dette laget og tjener fett med penger.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3762 på: 14. Aug. 2008, 07:02 »
Sitat
Jim  // Aug 13, 2008 at 22:55

The signing which will break our record transfer is being completed, and will be unveiled Sunday at the match. It?s Gareth Barry!
Villa have been using the Liverpool deal as a screen under a promise from Ashley that if they do they can have Milner for a reduced price. Liverpool thought they were signing him but have been messed around by O?Neill, who withdrew at the last minute because of our deal.
This is from a source close to Keegan himself

haha ;D hadde tatt seg ut!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3763 på: 14. Aug. 2008, 09:20 »
Noen av ryktene er jo helt syke. At de ikke skammer seg når de sitter å lager dem. ::)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3764 på: 14. Aug. 2008, 10:19 »
Skammer seg ? Det er folk som kun bruker brukeren sin en gang, før dei bytter til en anne, eller bruker den dei har brukt før dei fant på denne "geniale" ideen... ::)