20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3240 på: 03. Aug. 2008, 22:03 »
haha enig!

Har ikkje skjedd store greiene medan eg har vore borte nei.
Venter på bekreftelse frå nufc.co.uk angåande Colo!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3241 på: 03. Aug. 2008, 23:09 »
Coloccini-dealen skal nå være fullført ifølge en insider på N-O forumet.

Tvilsomt. Regner ikke med at det blir helt klart før Newcastle kommer hjem igjen fra Mallorca...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3242 på: 03. Aug. 2008, 23:10 »
At Newcastle er på Mallorca bør vel ikke ha noen ting å gjøre med overgangen til Coloccini!

Collina

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3243 på: 03. Aug. 2008, 23:55 »
News of the World har lågare standard enn The Sun når det gjelder sport, ufatteleg nok. Dei skaffa seg ein kar frå Liverpool Echo som har stålkontroll på Liverpool, men elles er det ufatteleg labert. Daily Mail og lignande aviser (Daily Star, osv) er òg sjeldan til å stole på. Lokalavisene er bra å følge med på. Elles er Skysports stort sett bra, BBC veldig påliteleg (og kjedeleg), mens The Times og The Guardian nok er best i resten av bunken. Men alle avisene er ikkje like gode på alle lag, så for alt eg veit kan The Guardian vere elendige på Newcastle-stoff, til dømes.

Om ein skal vite kva som føregår, må ein i alle fall unngå norske "kanoner" som Dagbladet, VG og Nettavisen. Dei overgår kvarandre i å velge dårlegast kjelder. Ronaldo-dekninga til desse tre er eit fantastisk eksempel på korleis det IKKJE burde gjerast i ein ideell verden. Dette er uansett ikkje ein ideell verden, det vil ein aldri oppnå så lenge Martin Keown eksisterer.
M.U.F.C.
The Religion

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3244 på: 04. Aug. 2008, 03:10 »
At Newcastle er på Mallorca bør vel ikke ha noen ting å gjøre med overgangen til Coloccini!

Er kortere tur for agentene til Coloccini å dra til Mallorca, men allikevel så drar vel ikke alle som har noe med Newcastle ned til Mallorca i anledning denne cupen. Jeg tror dealen er fullført, og at vi får bekreftet dette i morgen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3245 på: 04. Aug. 2008, 04:45 »
jepp håper også på det ;) blir knall me en ny forsvars sjef

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3246 på: 04. Aug. 2008, 10:38 »
Nå begynner det å haste litt med å få inn nye spillere vi møter man u om 14 (!) dager
Howay the lads!!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3247 på: 04. Aug. 2008, 10:40 »
Kreativ midtbanespiller så er eg i grunn fornøyd. Krever i alle fall ikke mer. Ser hjerne en spiss og en v/h.back.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3248 på: 04. Aug. 2008, 11:34 »
Helt enig. Vi trenger SÅRT en kreativ sentral midtbane som helst kan slå bedre frispark enn Geremi. Dette må være pri 1. En Elano type hadde vært perfekt!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3249 på: 04. Aug. 2008, 16:34 »

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #3250 på: 04. Aug. 2008, 16:49 »
Greit nok at den raskeste veien til suksess er å få rike eiere, men likevel føler jeg at vi ville ha solgt litt av sjela vår til djevelen slik Manchester united og Chelsea har gjort...  Får håpe vi klarer å gjøre det bra med de spillerne vi får på plass, selv om det ikke akkurat ser rosenrødt ut nå.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3251 på: 04. Aug. 2008, 16:52 »
Vi har en helt grusom sentral midtbane! Den er ekstremt temposvak og har dårlig dekning av spillere som enten ikke har prestert i NUFC drakt eller som har allverdens PL erfaring.

Guthrie, Barton, Butt og Geremi er de vi har der nå. Jeg vil ha 2 spillere til i denne posisjonen, èn klassespiller og en unggutt med fremtiden foran seg men som allrede kan utkonkurrere de vi har der fra før. Begge må ha bra fart da dette er en stor mangelvare der.

Ser også helst at vi signerer en venstreback og evt en spiss (får vi inn 2 sentrale midtbanespillere der den ene av dem er en playmaker som kan spille rett bak spissen i en 4-4-1-1 formasjon er ikke dette helt nødvendig).

Håper på derfor på minst 3 spillere til i de rette posisjonen i dette overgangsvinduet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3252 på: 04. Aug. 2008, 17:39 »
Jeg også håper på det, men det er jo bare å innse at det aldri vil skje.

Nå har vi brukt over 2 måneder på de lusne (lets face it, signene hittil har ikke samsvart med hva vi håpet på) signingene hittil, også plutselig skal vi kjøpe 3-4 spillere, deriblant stjernespillere? Nei, det kommer aldri til å skje tror jeg. Tipper vi kanskje får inn atter en middelmådighet, men thats it.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3253 på: 04. Aug. 2008, 17:59 »
stemmer det, akkurat nå ser alt jævli mørkt ut :(
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3254 på: 04. Aug. 2008, 18:31 »
Ser det virkelig så mørkt ut ? Etter min mening trenger vi kun 1 ny spiller for å få en svært sterk først 11èr.

Given
Beye Coloccini Faye Enrique

Jonas    Barton    Zoggy

Ny midtbane
   Owen        Martins