20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808072 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3150 på: 02. Aug. 2008, 00:42 »
Coloccini og Bassong isåfall, sikkert et lysende stopperpar det :)
Ja heia gutta!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3151 på: 02. Aug. 2008, 00:47 »
Nå mangler bare en skikkelig god offensiv midtbanespiller for at 11 (!) skal vare god nok for en sterk plassering i år. Viana må jo nesten vere den forrige off midt som vi punget ut litt på, uten at det ble en så veldig sukse da men.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3152 på: 02. Aug. 2008, 01:22 »
Sjef. Nufc dyreste forsvarspiller ? Rekner med me bruke han rett nå og ikkje ødelgge karrien hans som me har gjort med så mange.  Men me me har Keegan nå :)
Veldig deilig og få i boks denne så ein slipper nedrykkstanker så tidligt som i August.
« Siste redigering: 02. Aug. 2008, 01:26 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3153 på: 02. Aug. 2008, 01:45 »
Jeg viser frem min (sjeldne) pessimistiske side jeg, og spør litt undrende: Overgangen er vel ikke 100% i boks vel?
Tør faktisk ikke slippe jubelen løs..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3154 på: 02. Aug. 2008, 01:48 »
Føler meg rimelig trygg nå. King Kev har ikke vært så bombastisk dersom det ikke hadde vært nært forestående klarert.
Jeg for min del vil vel ikke sånn helt uten videre være 100% sikker på at Coloccini er readymade for PL, det får tiden vise! Men jeg har trua!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3155 på: 02. Aug. 2008, 08:48 »
Enig med Kristoffer. Håper han vil gjøre det bra, men er slett ikke sikker på om PL er stedet for han, og spesielt ikke Newcastle. Vi spiser tilsynelatende gode forsvarsspillere levende

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3156 på: 02. Aug. 2008, 08:55 »
Enig med Kristoffer. Håper han vil gjøre det bra, men er slett ikke sikker på om PL er stedet for han, og spesielt ikke Newcastle. Vi spiser tilsynelatende gode forsvarsspillere levende

Joa.. er ikke akuratt Newcastle sin feil at spillerne ikke takler nivået i PL.Men er vell mere tempoet å farta jeg er litt skeptisk til når det gjelder han.Men han har 23 Landskamper for Argentina.Også erfaring fra klubber og ligaer som holder et høyt nivå selvom dette ikke er noen selvfølge for at han vill lykkes så er jo han uten tvil en av de beste alternativene vi kan få til klubben.Time will show ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3157 på: 02. Aug. 2008, 10:01 »
Coloccini er uten tvil noe av det beste vi kunne håpet på. Håper han kan bli den bauten vi har savnet de siste sesongene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3158 på: 02. Aug. 2008, 10:59 »
Siste om Coloccini

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/deportivo/es/desarrollo/1152644.html

Fabricio Coloccini played the next five seasons with Newcastle. Deportivo closed the transfer of Argentine in an amount just over twelve million. The representative of the player, Deportivo and Newcastle had begun negotiations a week ago, but the intransigence of Deportivo and the request for more money by Lendoiro delayed the signing.

Falling leaves very Coloccini undermined the defence club galician. Miguel Angel Lotina assured early in preseason that his desire was that the bids were not central to stay in the team for next season. After changed his speech and interceded between the president and the player so that it could leave due to England. The Argentine was trained paragraph of the group in the village of Abegondo with the rest of discarded, as they did indicate their imminent departure.

The contract submitted to the team that trains Kevin Keegan was almost irrechazable, as his representative Marcelo Lombillo said. The Argentine central charge during their stay in the Premier was more than double that of tab in La Coruna. The Newcastle will be the franchise player that the directive was intended to give English a leap of quality and focus of a season really excited after several campaigns grazing decline despite having quality equipment and staffing.

Jose Enrique awaits

Coloccini will be companions to several internationally renowned players as Michael Owen, Butt, Barton, Caçapa, Geremi, Viduka and Martins among others. But undoubtedly the Spanish side Jose Enrique will be their liaison with the dressing room upon arrival. Overall, a template to dream again the Fan 'Magpie'. It is curious that the Depor has made two of his most substantial sales to Newcastle. Following the sale of Albert Luque past three campaigns at the British, now is the Argentine Coloccini which migrates north of the Islands.

Augusto Cesar Lendoiro peina few days ago from the market in search of substitute Fabricio Coloccini. After his departure and his companion also possible Pablo Amo, makes the whole galician has enough urgency in fichar a defender of international stature to close the template 08-09. The shots are going into the Argentine market, the favourite Miguel Angel Lotina. Colotte, Atlas and Mexican Botinelli, San Lorenzo remain the best placed.

However, Lendoiro manages a surprise and continues to negotiate to incorporate a plant. With the first leg of the Uefa Cup just around the corner, Lotina wants to strengthen as soon as possible in La Coruna.

Marca

Skysport kommer opp med følgende:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3899305,00.html

Independent melder også at dette muligens er vår dyreste forsvarsignering noensinne! Woodgate har foreløpig den dyreste prislappen på seg med sine 9 millioner pund!
http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/coloccini-on-verge-of-becoming-newcastles-dearest-defender-883347.html

Ser ut som dette er så godt som i orden!  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3159 på: 02. Aug. 2008, 11:23 »
Nå trenger vi "bare" en høyreback og venstreback, i tillegg til en offensiv midtbanespiller. Ser gjerne at det også kommer inn en spiss til, men det gjør det neppe, om vi ser bort i fra taltentet Spear. Hadde vært fantastisk om vi kunne kvittet oss med Alan Smith. Uten tvil historiens dårligste Newcastle spiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3160 på: 02. Aug. 2008, 11:26 »
Det viktigeste for meg er at vi får inn en kreativ offensiv midtbanespiller. Alt annet har vi, men ikke backup på f.eks venstre og høyreback. Skulle gjerne hatt det, men eg mener det er viktigere å få inn det vi trenger mest, og det er helt klart en offensiv midtbanespiller!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3161 på: 02. Aug. 2008, 11:28 »
Skulle også gjerne hatt inn en kreativ midt, men Keegan sa vel at han trodde vi skulle få inn to spillere til. Jeg tipper den siste blir en utfordrer til Enrique.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3162 på: 02. Aug. 2008, 11:33 »
Skulle også gjerne hatt inn en kreativ midt, men Keegan sa vel at han trodde vi skulle få inn to spillere til. Jeg tipper den siste blir en utfordrer til Enrique.

KK kommer garantert til å hente en venstre-back. Det har han snakket om siden han tok over som Newcastle manager. Vi trenger en venstre-back som kan knive med Enrique om vback plassen. På høyreback hadde det vært gull å fått inn et stortalent som kunne vært backup for Beye. KK har vel sagt at det vil komme 3-4 spillere til før vinduet stenger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3163 på: 02. Aug. 2008, 11:41 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/07/31/kk-wants-two-more-signings-after-landing-bassong-72703-21441958/

Sa hvertfall at han vil ha to til her, men det har jo vært sagt litt forskjellig i sommer, og jeg skjønner selvsagt at han vil ha inn en ny venstreback. Men jeg skulle helst sett at vi hadde hentet flere spillere.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3164 på: 02. Aug. 2008, 12:03 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/07/31/kk-wants-two-more-signings-after-landing-bassong-72703-21441958/

Sa hvertfall at han vil ha to til her, men det har jo vært sagt litt forskjellig i sommer, og jeg skjønner selvsagt at han vil ha inn en ny venstreback. Men jeg skulle helst sett at vi hadde hentet flere spillere.

Her sier han vel mer at det er to spillere som er på vei. Colo og muligens Warnock.