20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808412 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3135 på: 01. Aug. 2008, 16:59 »
faen asså, nå får jeg forhåpninger...!!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3136 på: 01. Aug. 2008, 17:31 »
Jeg tror ikke Coloccini kommer før jeg ser det med egne øyne.
Enkel og grei holdning å ha.

Jeg er ikke pessimist, jeg er realist.

Done Deal ifølge en på Deportivo forumet. Hadde visst nevnt det på spansk radio.

Quote:
Originally Posted by caabrego
According to Radio Cadena Ser, the deal is DONE.
We have to wait for the official confirmation and the details of the operation.
i hope cardena ser is wrong
every year we are sell our best players

Håper det er noe sannhet i detta :).Nå blir det spennende å følge med på hva som skjer utover kvelden!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3137 på: 01. Aug. 2008, 17:37 »
Med stor fare for å gjenta meg selv:
Jeg tror jeg ikke før jeg ser det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3138 på: 01. Aug. 2008, 18:21 »
En midtbane med santos, modric og arshavin  blir for meg litt for veik og for like spillere. For all del veldig gode spillere som jeg ikke hadde sagt nei takk til noen av disse, men når di møter lag som everton, bolton ect, så har di ikke nubesjangs på fysikken

så du meiner at feks barcelona hadde blitt grusa av everton og bolton??

Tror du misforstår litt!? Dessuten er jo ikke akkurat Yaya Tourè særlig liten, ei heller Rafael Marquez som også har spilt litt på midtbanen.

Nå er også PL kjent for å ha høyere tempo og være en del mer fysisk i spillestilen enn de fleste andre ligaene og da kan spesielt unge og litt "veike" spillere (også eldre selvfølgelig) uten rutine bli for enkle å stoppe og de må derfor ha noe spesielt i seg for å kunne kompensere for dette.

Er jo ingen selvfølge at Modric, Dos Santos og Arshavin slår til i PL, men de blir jo spennende å følge!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3139 på: 01. Aug. 2008, 18:35 »
Dei blir veldig spennende å følge, men eg er sikker på att en av dei flopper. Om Dos Santos ikke dominerer så kan han ikke kalles en flopp, men han tror eg ikke blir noen super sukses. Modric derimot blir en stjerne  :-\

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3140 på: 01. Aug. 2008, 19:06 »
Siste nyttt fra Deportivo forumet:

In Radio Ser they said (basically what Carlos wrote) the 2 clubs had agreed the fee between them without the agent being present (Love that bit!!) and there was a start of an agreement and that only the typical finishing touches needed to be ironed out.
Newcastle offered 10, lendoiro asked 12,5 and in the end it will be 11 + add ons. Depor haven't got to pay anything to the agent or player which saves us 15%
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3141 på: 01. Aug. 2008, 19:22 »
En midtbane med santos, modric og arshavin  blir for meg litt for veik og for like spillere. For all del veldig gode spillere som jeg ikke hadde sagt nei takk til noen av disse, men når di møter lag som everton, bolton ect, så har di ikke nubesjangs på fysikken

så du meiner at feks barcelona hadde blitt grusa av everton og bolton??

Tror det er mange her som har svart for meg allerede, så jeg velger å ikkje kommentere mer en dette, barca er vel på en annen planet en spurs når det gjelderspillermatriell.

Positivt å se at vi bruker en stor slump penger, vis Coloccini dealen går igjennom, mangler bare en defensiv og offensiv midtbane da og kansje en spiss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3142 på: 01. Aug. 2008, 20:49 »
En spansk side skriver:

After three successful seasons at Deportivo La Coruna, the defender's left Spain to join his new club. The transfer was carried out by $ 11 million. Diego Colotte could take its place

Fabricio Coloccini, who in the past three seasons played in Deportivo La Coruna, was transferred to Newcastle in England, you'll pay for his pass eleven million euros plus a bonus of one million by fulfilling objectives.

"It hill an agreement between clubs and only remaining details of the contract," confirmed Marcelo Lombillo, representative of the player, radio statements.

Next Monday Coloccini would be coming to London to close the agreement and conducted medical examination.

The footballer that sounds to replace the former Boca, San Lorenzo, Milan, Alaves, Villarreal and Madrid is the athlete of his compatriot Diego Colotte, a former defender Estudiantes de La Plata currently plays in Atlas of Mexico.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3143 på: 01. Aug. 2008, 21:35 »
From there fans

Goodbye Colo, what an inspiration he was to the team...I wish him the best in Newcastle. Well I at least hope he'll have a better run than Luque

to Newcastle who've bought a fantastic player for an unfair low price.

Good luck to Colo, who've been, and still is, a true Deportivista. and playing a vital part in our comeback last season.

Oh, and if Colotto should come here, I will not call him Colo. That is served for our man Fabricio.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3144 på: 01. Aug. 2008, 22:12 »
Dette virker vel ganske låvende nå synes eg. Men typisk at vi må vente helt til Mandag......
Uansett, so har vi tre gode midtstoppere på PL-standard! :D

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3145 på: 01. Aug. 2008, 23:11 »
YEEEEEEESSSS ! ;D !

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3147 på: 01. Aug. 2008, 23:54 »
Blir herlig å få inn Coloccini!!! Rett og slett en kjempesignering for oss!!

Ikke værst å få fatt i en spiller med 23 landskamper for Argentina, som i tillegg har sine beste år på fotballbanen foran seg!

#5 Coloccini  :D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3148 på: 02. Aug. 2008, 00:20 »
Ah, gaddamn. I just came in my pants...  :-\
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Daniel

• NewUtd.no