20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 808425 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3120 på: 31. Juli 2008, 23:40 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_2948442,00.html
Fra 6. desember 2007.
"Andrei Arshavin admits he would be interested in joining Newcastle, should Sam Allardyce come calling in January."

Så slutt å gnål om han nå. Allardyce er ikke lenger manager i NUFC og Arshavin har uansett fått en ganske stiv pris på seg.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3121 på: 01. Aug. 2008, 00:37 »
Slike linkar føler eg vi har til nesten alle dei beste spelarane i verden. Det eg prøve få fram e at EG trur ikkje det er noko sannheit i det og at vi ikkje hadde fått Arshavin sjølv om Big Sam hadde fått sitja og pengar å bruke. Det er min meining om den saken. Done.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3122 på: 01. Aug. 2008, 00:39 »
Du tror feil ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3123 på: 01. Aug. 2008, 00:55 »
Slike linkar føler eg vi har til nesten alle dei beste spelarane i verden. Det eg prøve få fram e at EG trur ikkje det er noko sannheit i det og at vi ikkje hadde fått Arshavin sjølv om Big Sam hadde fått sitja og pengar å bruke. Det er min meining om den saken. Done.
Herre min skaper. Hva faen skal til for å overbevise deg da? I linken til Frode er det jo direkte sitater fra Arshavin hvor han sier at Newcastle ville vært interessant!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3124 på: 01. Aug. 2008, 05:57 »
ja..Når Arshavin selv sier detta så er det vell ganske åpentlyst er det ikke? ::)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3125 på: 01. Aug. 2008, 10:21 »
LENDOIRO WILL TRAVEL TO VENEZUELA ON SATURDAY

01 Aug 2008 -- If the transfer of Coloccini to Newcastle United will finally take place, the operation must be completed during this day, because president Lendoiro has decided to travel to Venezuela on Saturday. If Depor?s boss leaves without any closed deal over the desk, the operation will not occur, at least in the short term.

Sportpaper AS was speculating on Thursday that president Augusto César Lendoiro might be using his trip to Venezuela as a ?pressing manoeuvre? over Newcastle United in order to accelerate the negotiations for defender Fabricio Coloccini. Now the trip of Depor?s president to the South American country has been confirmed. According to Radio Galega, the president will take a plane on Saturday and it?s speculated that if the operation isn?t completed at that time, the transfer will not take place, at least in the short term.

The positions remain clear: Lendoiro wants ?12.5 million plus ?2.5 million for objectives, while Newcastle United is just offering ?11 million plus an additional million depending of the team?s achievements. Also, Depor Sport wrote on Wednesday?s issue the Galician club isn?t worry about the menace of Coloccini?s agent about using FIFA?s article 17 in order to obtain the player?s freedom. The cause is that any player wanting to use this rule, must inform FIFA about his intentions fifteen days before the end of the normal season, something that never happened.

http://www.deportivo-la-coruna.com/news.php

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3126 på: 01. Aug. 2008, 12:35 »

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3127 på: 01. Aug. 2008, 12:44 »
Ny signing innen 24 timer sier KK, lukter Coloccini lang vei, i og me at Deprtivo direktøren reiser til Venezuela i morgen.....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3128 på: 01. Aug. 2008, 13:56 »
Ny signing innen 24 timer sier KK, lukter Coloccini lang vei, i og me at Deprtivo direktøren reiser til Venezuela i morgen.....

ber på mine knær om linker når sånne nyheter kommer ut:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3129 på: 01. Aug. 2008, 14:02 »
Ahh det er så feigt å si sånt.. Blir så utrolig skuffa når det ikke skjer noe da.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3130 på: 01. Aug. 2008, 14:55 »
ikke få forhåpninger!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3131 på: 01. Aug. 2008, 15:08 »
En midtbane med santos, modric og arshavin  blir for meg litt for veik og for like spillere. For all del veldig gode spillere som jeg ikke hadde sagt nei takk til noen av disse, men når di møter lag som everton, bolton ect, så har di ikke nubesjangs på fysikken

så du meiner at feks barcelona hadde blitt grusa av everton og bolton??
- carry on!

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3132 på: 01. Aug. 2008, 15:29 »
Hvor i innlegget ser du han skriver Everton og Bolton ville slått Barcelona?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3133 på: 01. Aug. 2008, 15:55 »
Jeg tror ikke Coloccini kommer før jeg ser det med egne øyne.
Enkel og grei holdning å ha.

Jeg er ikke pessimist, jeg er realist.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3134 på: 01. Aug. 2008, 16:43 »
Jeg tror ikke Coloccini kommer før jeg ser det med egne øyne.
Enkel og grei holdning å ha.

Jeg er ikke pessimist, jeg er realist.

Done Deal ifølge en på Deportivo forumet. Hadde visst nevnt det på spansk radio.

Quote:
Originally Posted by caabrego
According to Radio Cadena Ser, the deal is DONE.
We have to wait for the official confirmation and the details of the operation.
i hope cardena ser is wrong
every year we are sell our best players
« Siste redigering: 01. Aug. 2008, 16:45 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."