20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 810266 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3030 på: 29. Juli 2008, 10:05 »
Dette holder vel som argument for å kjøpe ham?

http://youtube.com/watch?v=US8cLRjafvc

Haha! Jeg husker den der! Fysikken og agressiviteten er i alle fall på plass hos Coloccini. Håper bare ikke han drar på seg alt for mange suspensjoner om han blir NUFC-spiller.....

Etter som jeg vet var 2 gule kort alt han fikk forrige sesong, og det er ikke så mye det.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3031 på: 29. Juli 2008, 10:43 »
VI må friste med dobbel lønn ja. Kan tenke meg ca 40 i uken. Vilt

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3032 på: 29. Juli 2008, 11:20 »
Up in Newcastle, Argentina defender Fabricio Coloccini is very, very happy to be swapping life at Deportivo La Coruna for a life shipping goals in the Newcastle defence. "Fabricio will join up with Newcastle on Tuesday, and is very happy with the situation," says his agent, who will be pretty happy with his cut of the £7m fee too.

Guardian
http://www.guardian.co.uk/football/2008/jul/29/tottenhamhotspur.manchestercity
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3033 på: 29. Juli 2008, 11:47 »
Det er jo litt vanskleg for oss når dei hevar kravet sitt kvar gang vi kjem med eit nytt bud som tilfredsstille det forrige kravet og meir til... Er jo ikkje rart vi ikkje får tak i spelarar viss det er slik alle forhandlingane utspelar seg.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3034 på: 29. Juli 2008, 13:07 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11827_3881912,00.html
Fabricio Coloccini's agent has stated that the Deportivo La Coruna defender may cancel his contract with the club and walk out to join Newcastle United unless a deal can be done.   

Arsenal ligger best an i løypa for å sikre seg Udineses midtbanamann Goekhan Inier, etter å ha lagt et bud på 5 millioner pund på bordet. (Daily Mail)

« Siste redigering: 29. Juli 2008, 13:21 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3035 på: 29. Juli 2008, 13:15 »
Hadde vært jævli morsomt om vi hadde fått han og pga den rare fifa regelen. Da sitter Deportivo med skjegget i postkassa. De har hvertfall en merkelig forhandlingsteknikk

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3036 på: 29. Juli 2008, 13:18 »
Kan også være et trekk fra agenten for å få deportivo til å akseptere vårt bud. Deportivo skal ha høy gjeld og å slippe en av deres beste spillere billig vil sikkert være en katastrofe for dem.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3037 på: 29. Juli 2008, 13:22 »
Everton kan komme til å by 10,75 millioner pund for Tottenhams Darren Bent. (Daily Mail)

- det er ekstremt billig om D.B har kommet tilbake i form  http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2097526.ece

Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3038 på: 29. Juli 2008, 14:11 »
Vi trenger ikke Bent. Ville vært gjennomført idioti å bruke så mye penger på en slik spiller.
Begynner å bli litt provosert og frustrert over denne Depor-presidenten. Så veit man at pengebrukende Spuds alltids lusker i skyggene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3039 på: 29. Juli 2008, 14:53 »
Coloccini legger press på deportivo enten kjøper han seg ut eller så må de akseptere budet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3040 på: 29. Juli 2008, 15:14 »
Jeg håper ikke vi signerer Coloccini. Di gangene jeg har sett han spille, har han vert veldig uryddig i spillestilen, og ble lurt flere ganger alt for lett. Han har spilt mye høyreback når jeg har sett an og der har vi en som er mye bedre fra før. Så vis vi kjøper han håper jeg at han er MYE bedre som stopper. Heller gå for gamlefar Campell.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3041 på: 29. Juli 2008, 15:32 »
Jeg syns bare det er komisk når newcastlefans ikke vil ha Fabricio Coloccini. Da må man klype seg i øret og se hvor vi står som klubb.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3042 på: 29. Juli 2008, 15:37 »
Bassong vil i følge fransk media fullføre legesjekken i dag, og det er visstnok bare formaliteter som gjenstår før han vil signere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3043 på: 29. Juli 2008, 16:03 »
Jeg syns bare det er komisk når newcastlefans ikke vil ha Fabricio Coloccini. Da må man klype seg i øret og se hvor vi står som klubb.

Ja, man kan faktisk begynne å lure på enkelte her inne. Klassespiller
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3044 på: 29. Juli 2008, 16:06 »

Her treffer du den berømte spikern midt på hodet. Colocini er mye bedre enn våre midtstoppere pr. dags dato. Tviler også på at han er mer uryddig enn f.eks Taylor i spillestilen sin. Tror Colocini ville vært en klassesignering!