20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 811531 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2985 på: 28. Juli 2008, 12:21 »
Deportivos offisielle nettside sier at han har blitt utelatt fra troppen som reiser til Venezuela i dag, pga usikkerhet rundt framtiden til spilleren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2986 på: 28. Juli 2008, 12:23 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2987 på: 28. Juli 2008, 12:56 »
Vi satser på unge lovende spillere?
Og vi trenger en god kreativ midtbanespiller?
Her har vi jo en kanonmann! Trodde ikke han var tilgjengelig etter glimrende spill for Lyon i fjor.
Et virkelig kanontalent!

LØP OG KJØP!!!!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11833_3877697,00.html

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2988 på: 28. Juli 2008, 13:27 »
Har en god følelse på Coloccini faktisk... Og ser at flere melder at han er "rett rundt hjørne". Kildene er nok ikke de mest seriøse, men håper og tror!

http://footylatest.com/news/news.php?item.1350.4

Det stpr også på The Newcastle United Blog.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2989 på: 28. Juli 2008, 13:41 »
Kanskje det er Coloccini som er den sultne gjedda som vaker i sivet? 8) Eller kanskje bare Bassong 8) Uansett, så tror jeg at vi får en presentasjon idag eller seinest imorra før 1400 på en ny spiller.
Ja heia gutta!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2990 på: 28. Juli 2008, 15:18 »

Nok en typisk flopp på vei. Tror ikke han signer uansett, eg det er jo penger spart. Om han skulle signe ønsker jeg ham lykke til, da han har all odds imot seg ;)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2992 på: 28. Juli 2008, 16:03 »
Trur at coloccini vill gjøre det bra i newcastle, kanskje ikke så veldig bra første sesong men etter det blir det bra

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2993 på: 28. Juli 2008, 16:17 »
No bygge vi eit lag som skal gjere det bra over tid og ikkje nødvendigvis med ein gong neste sesong. Målsetningen bør vera topp 8 og då er Coloccini meir enn god nok spør du meg!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2994 på: 28. Juli 2008, 17:53 »

Nok en typisk flopp på vei. Tror ikke han signer uansett, eg det er jo penger spart. Om han skulle signe ønsker jeg ham lykke til, da han har all odds imot seg ;)
Det var faen meg ikke måte på hvor positive vi skulle være da!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2995 på: 28. Juli 2008, 18:46 »
Helt kurrant kjøp dette viss det går igjennom. Har god erfaring fra god liga og landslag. Kan spille h.back i tilegg. Dette er singning vi trenger.
8 mill er mye, men vi trenger spillere med erfaring.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2996 på: 28. Juli 2008, 18:47 »
Ja, vi har vel ikke helt statistikken med oss da Det gjelder "PL uprøvde" utlendinger. Forundrer meg ikke om det bygges PS3rom ved garderoben i oktober, slik at Jonas og Coloccini har noe å gjøre mens resten av laget spiller match ;) Neida, foretrekker positive overraskelser fremfor skuffelser, som det har blitt endel av de siste sesongene.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2997 på: 28. Juli 2008, 20:02 »
Vet ikke hvor troverdig siden er, men står at vi har fått bud avslått på http://www.deportivo-la-coruna.com:

DEADLOCK FOR COLOCCINI

28 Jul 2008 -- the meeting between Coloccini?s agent and president Lendoiro ended in nothing as Newcastle?s offer was rejected by Deportivo. However the Argentinean defender isn?t travelling to Venezuela with the rest of the squad. The club has officially admitted that right now they still trying to decided what to do with the player.

http://www.deportivo-la-coruna.com/news.php

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2998 på: 28. Juli 2008, 20:03 »
I dagens marked så kostar kvalitetsspelerar 8 mill pund +.  Skjønner ikkje BÆRE over folk som er skeptiske til den summen når vi ser kva spelerar som Richardson og Alan Smith blir selgt for!  8  Mill for Coloccini vil eg seie er ein bra sum. Er vi ikkje villige til å betale såpass, så får vi berre henge med skjegget i postkassa.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2999 på: 28. Juli 2008, 21:06 »
Skulle vi klare å kapre denne Heavy rockeren skal vi være storfornøyde. Pure Class, og det beste vi kan håpe på.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1039340/Deportivo-defender-Coloccini-set-Newcastle-says-agent.html