20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809106 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2970 på: 27. Juli 2008, 23:49 »
Det er selvfølgelig kun et spill for galleriet. De to siste linjene tyder jo på at ingenting er sikkert.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2971 på: 27. Juli 2008, 23:54 »
Spennendemed litt rykter igjen ialfall i det minste.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2972 på: 27. Juli 2008, 23:54 »
COME ON!

Særdeles viktig at vi får inn denne, særdeles viktig. Vi kan få taki ein vanvittig dyktig midstopper i Coloccini.
Det som er i alle fall sikkert er at vi må betale det dei krever, vist vi verkeleg vil få han. Slik er markedet i dag.

Håper ikkje det blir denne såkalla; " ikkje enige om personlige betingelser" saken som kjem opp...

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2973 på: 28. Juli 2008, 00:02 »
Deportivo skal på treningsleir til Venezuela snart og troppen til den turen annonseres i morra...Blir spennende å se om Coloccini er i den. Er han ikke det tyder alt på et salg.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2974 på: 28. Juli 2008, 00:04 »
Nokon aning på kortid på dag troppen blir annonsert?
for a logical solution!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2975 på: 28. Juli 2008, 00:07 »
Huff, gidder ikke håpe litt engang, selv om dette hadde vært en enorm signering

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2976 på: 28. Juli 2008, 00:08 »
Huff, gidder ikke håpe litt engang, selv om dette hadde vært en enorm signering

Sant nok. Er nok greiast å ha null forventingar.
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2977 på: 28. Juli 2008, 00:09 »
Nokon aning på kortid på dag troppen blir annonsert?
Nope, desverre. Leste det kun på et Deportivo-forum.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2978 på: 28. Juli 2008, 00:10 »
Det er selvfølgelig kun et spill for galleriet. De to siste linjene tyder jo på at ingenting er sikkert.

Var nok litt rask der ja. Uansett er det gøy med slike rykter...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2979 på: 28. Juli 2008, 03:08 »
Jeg håper jo at Coloccini kommer, men skjønner ikke at klubber ikke har fått opp øynene for Samba i B'burn. Det er i mine en solid stopper, med fremtiden foran seg :)
Har vel fått med seg litt PL-erfaring nå, er ung og koster nok ikke så mye (relativt sett). Vet jeg har nevnt han før, og jeg nevner han gledelig igjen. Det hadde vært en bra signering!
Ellers ville jeg ha snudd øynene mot Nicky Hunt i Bolton, hadde jeg vært Keegan. Det er en helt grei h.back, perfekt backup for Beye.

Ingen av disse to er ideelle spillere, som får fansen til å juble og drømme om seriegull neste sesong. Det vet jeg. Men med mindre jeg tar helt feil, er vel begge under 25, har bra erfaring fra Premier League, og kommer vel ikke til å koste skjorta.
Begge kunne gitt oss bredden vi trenger i de respektive posisjonene, og samtidig vært med å økt konkurransen om plassene.
Ser for meg at de kanskje hadde kostet mellom £6-8mill til sammen, og det bør vi ha råd til.
Selv om folk ikke er dyre, har et stort navn osv, betyr ikke det at de ikke vil kunne gjøre en god jobb for oss. Rozehnal hadde vel et stort navn før han kom, hvertfall relativt ut ifra hva personlige meritter angår, og det samme med Cacapa. Kan ikke si jeg er veldig imponert over dem av den grunn.
Kjøp litt mindre navn, men allikevel folk som kan forsterke. Det går det også ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2981 på: 28. Juli 2008, 10:03 »
Som tidligere nevnt har jeg aldri vært noen stor fan av Coloccini, men nå er det et par år siden jeg
har sett han særlig, og mye kan jo skje på 2 år.

Hadde håpet mer på en stabil og god PL-leder i stedet for en sør-amerikansk tanks :)
Men, uansett mye bedre enn å bli truet med Senderos..

Vi får se hvordan dagen går.
Er redd Keegan får lite penger av kjiipe Mike og at vi blir en 10-12 klubb i år også.
Mange klubber som forsterker godt om dagen, og de var allerede bedre enn oss fra før..
Vi mangler en stopperkjempe og back-up på begge backene. Og om/når vi får fikset dette har vi fortsatt en middelmådig sentral midtbane
hvor vi må stole på aldrene Butt som eneste defensive arbeidsjern, og svært lite kreativitet ettter salget av Emre.

Vi har foreløpig erstattet Emre med Gutrie, Carr med ingen, Baba med ingen, Ramage med ingen, og Rozenhal med ingen.
Og siden vi "kun" hadde Milner, Geremi (og i kriser, Duff) som aktuelle på høyresiden har vi heller løpt ut og kjøpt enda en høyreving....

Klarer bare ikke forstå hvorfor denne klubben er helt fullstendig vaksinert mot å forsterke de plassene hvor det er dårligst stelt???
« Siste redigering: 28. Juli 2008, 10:06 av Kristian G »

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2982 på: 28. Juli 2008, 10:57 »
Coloccini er ikke i troppen og vi linkes stadig... :)

"The Spanish press believe that Coloccini is on the verge of leaving El Riazor, as he has been omitted from the trip to Venezuela for his club?s pre-season camp. "

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/07/28/Prem-Coloccini-agent-on-Newcastle-bid/

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2983 på: 28. Juli 2008, 11:28 »
Han skriver nok snart under for Tottenham skal dere se.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2984 på: 28. Juli 2008, 12:05 »
fra blackburn supportern idag:

Newcastle want Warnock...they are offering Duff...Rovers have not accepted the idea yet.

Newcastle and Coloccini VERY EXPENSIVE...GOOD PLAYER, BUT FIERY.