Jeg håper jo at Coloccini kommer, men skjønner ikke at klubber ikke har fått opp øynene for Samba i B'burn. Det er i mine en solid stopper, med fremtiden foran seg
Har vel fått med seg litt PL-erfaring nå, er ung og koster nok ikke så mye (relativt sett). Vet jeg har nevnt han før, og jeg nevner han gledelig igjen. Det hadde vært en bra signering!
Ellers ville jeg ha snudd øynene mot Nicky Hunt i Bolton, hadde jeg vært Keegan. Det er en helt grei h.back, perfekt backup for Beye.
Ingen av disse to er ideelle spillere, som får fansen til å juble og drømme om seriegull neste sesong. Det vet jeg. Men med mindre jeg tar helt feil, er vel begge under 25, har bra erfaring fra Premier League, og kommer vel ikke til å koste skjorta.
Begge kunne gitt oss bredden vi trenger i de respektive posisjonene, og samtidig vært med å økt konkurransen om plassene.
Ser for meg at de kanskje hadde kostet mellom £6-8mill til sammen, og det bør vi ha råd til.
Selv om folk ikke er dyre, har et stort navn osv, betyr ikke det at de ikke vil kunne gjøre en god jobb for oss. Rozehnal hadde vel et stort navn før han kom, hvertfall relativt ut ifra hva personlige meritter angår, og det samme med Cacapa. Kan ikke si jeg er veldig imponert over dem av den grunn.
Kjøp litt mindre navn, men allikevel folk som kan forsterke. Det går det også