20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 809043 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2940 på: 26. Juli 2008, 21:45 »
Spear er vell nesten så å si klar for klubben.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2941 på: 26. Juli 2008, 22:18 »
Og etter Keegans uttalelser kan alltid pålitelige Daily Mail melde at vi har bydd rundt 4 millioner punder for Senderos

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1038869/Wenger-fights-6m-Senderos-Four-gone-Adebayor-wavering-Arsenal-boss-win-latest-battle.html?ITO=1490

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2942 på: 26. Juli 2008, 23:36 »
Jeg er åpen for Senderos, men bare hvis vi kjøper enda en midtstopper som er bedre og som har visse tekniske ferdigheter å vise til. Senderos er relativt god på alt det fysiske. En god duellspiller, men der stopper det. I og med at han er den eneste i Arsenal som ikke kan trikse til 10 så bør man kanskje spørre seg om dette er noe å sette penger på, men henter vi f.eks Coloccini i tillegg så er saken biff!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2943 på: 27. Juli 2008, 00:32 »
Var først veldig negativ til Senderos da jeg trodde at han nærmet seg 30 åra, men etter å ha sjekket litt fant jeg ut at han ikke er eldre enn 23 år og det forandrer en del. Er ikke mange 23 åringer som har mer og bedre PL erfaring enn Senderos på stopperplassen og han er fremdeles en som kan utvikle seg mye enda. Så jeg ble plutselig veldig positiv til å signere han og må si at Taylor - Senderos som stopperpar kan fungere godt både på kort og i et veldig langsiktig perspektiv.

Så kan heller Faye, Cacapa og muligens Edgar brukes som backup........

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2944 på: 27. Juli 2008, 00:54 »
Senderos er jo... Ikkje serlig god. Ser heller noken andre kjøpes.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2945 på: 27. Juli 2008, 01:41 »
Jeg er åpen for Senderos, men bare hvis vi kjøper enda en midtstopper som er bedre og som har visse tekniske ferdigheter å vise til. Senderos er relativt god på alt det fysiske. En god duellspiller, men der stopper det. I og med at han er den eneste i Arsenal som ikke kan trikse til 10 så bør man kanskje spørre seg om dette er noe å sette penger på, men henter vi f.eks Coloccini i tillegg så er saken biff!

Hehe ser no strengt tatt ikkje på Coloccini på nokon stor teknisk stoppar da men! Heller no nonsense duellspelar i mine auge.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2946 på: 27. Juli 2008, 02:12 »

Hehe ser no strengt tatt ikkje på Coloccini på nokon stor teknisk stoppar da men! Heller no nonsense duellspelar i mine auge.

Joa, han er en typisk duellspiller han og, det har du rett i. Men, han kommer fra Argentina og tekniske ferdigheter flyter i blodet til argentinere, slik som med portugisere, spanjoler osv. Han kan i det minste behandle en ball og spille noen pasninger på kryss og tvers. Var nok ikke det beste eksempelet på en teknisk stopper nei, men han overgår i hvert fall Senderos med glans.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2947 på: 27. Juli 2008, 04:51 »
Kjenner på meg at det ligger ei sulten gjedde og vaker i sivet.. Kanskje det skjer noe på søndag, eller mandags formiddag...? En presentasjon av noe slag kanskje? Kunne vært moro med en offensiv midtbanespiller aka driblefant!
« Siste redigering: 27. Juli 2008, 04:53 av Snusflekk »
Ja heia gutta!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2948 på: 27. Juli 2008, 07:17 »
Tipper vi ikke ser noe før evt sent neste uke.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2949 på: 27. Juli 2008, 10:48 »
Håpe vi gjer nokon signingar snart! Det er urovekkande at Sunderland gjer det så bra. Det laget kan godt gå forbi oss i år. Dyktig manager Keane.
Ellers tru eg vi må punge ut mykje for Coloccini med tanke på at han er sett på som ein av dei beste stopparane i den spanske ligaen. Tru han hadde berre 2 gule kort i fjor, tillegg til 4 mål, så det er ein dyktig kar vi snakka om her.
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2950 på: 27. Juli 2008, 10:50 »
Nicko på Blackburn-forumet skriver:

Newcastle are offering Duff for Warnock - and remarkably it is being considered in some quarters. I did hear from someone quite close to things at the aforementioned Masters tonight that Warnock may fancy the idea too.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2951 på: 27. Juli 2008, 10:53 »
Håpe vi gjer nokon signingar snart! Det er urovekkande at Sunderland gjer det så bra. Det laget kan godt gå forbi oss i år. Dyktig manager Keane.
Sunderland gjør det så bra? Hva har de hentet a? Tainio og Chimbonda...Sistnevnte vil heve laget, Tainio er søppel.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2952 på: 27. Juli 2008, 10:56 »
Ferd med å sikre både Taye Taiwo og Diouf slik eg forstår det.

Ellers trur eg denne Nicko kjem med berre dritt.
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2953 på: 27. Juli 2008, 10:57 »
Nicko har hatt veldig mye rett i det han har skrevet den siste tiden, så jeg tror på hva han skriver.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2954 på: 27. Juli 2008, 11:00 »
Rett, som kva? ( berre lure)

For meg så virka han ein slags fyr som leikar ITK.  Det at vi liksom skal bytte bort Duff etter alle lovorda til Keegan ser eg på som urealistisk.
for a logical solution!