20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796122 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2775 på: 16. Juli 2008, 23:01 »
Og da kan man jo spørre seg: Var Newcastle virkelig interessert, eller har agenten brukt Newcastle som agn for å få Benfica til å bite på raskere?

Dette ville vel ihvertfall ikke ha vært første gangen! :)

Tror vi aldri var interessert, og jeg tipper KK vil bekrefte dette i løpet av sommeren. Isåfall nok et bevis på at Anal Oliver ikke har den minste aning på hva som foregår i klubben etter at Ashley tok over.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2776 på: 16. Juli 2008, 23:05 »
Jaja, ein kreativ offensiv midtbanespelar MÅ uansett inn. Vi får forsette å leite vidare!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2777 på: 16. Juli 2008, 23:27 »
Pokkern å!.Da får vi bare lete videre..ikke noe mere å  gjøre med det ::)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2778 på: 16. Juli 2008, 23:37 »
Jeg må innrømme at jeg blir forferdelig skuffet hvis det blir offisielt at Aimar går til Benfica. Det er et kraftig slag for bauen. Være seg at han er gammel og vil ha mye penger. Vi trenger sårt en Aimar-type, og han hadde vært perfekt.
Det finnes mange andre, men jeg er sikker på at vi ikke kan få noen i hans klasse.
Det nevnes at dette kan ha vært et spill fra agenten, noe som er ufattelig frustrerende i så måte.

Ja, vi trenger en playmaker. Gjerne en offensiv en.
Nei, nå ble jeg jaggu skuffet! :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2779 på: 17. Juli 2008, 01:27 »
Solano er på free transfer...men han er 34 da. Litt rutine er alltid godt! Dog vil han vel bo i London.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2780 på: 17. Juli 2008, 01:31 »
Hehe sjølv om eg elskar Solano so er det ikkje vegen å gå!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2781 på: 17. Juli 2008, 03:10 »
Skal vist også ha lagt inn et bud på £3 millioner for Stephen Warnock, om vi skal tro Independent. Budet ble avslått, men om det er noe i det sier det ganske så mye om hvor Newcastle er som klubb pr dags dato.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

mlie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2782 på: 17. Juli 2008, 03:24 »
Stephen Warnock er en grei spiller han, men må da vel sikte høyere en dette ??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2783 på: 17. Juli 2008, 04:09 »
De skriver også at vi antakeligvis vil komme tilbake med et forbedret tilbud.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2784 på: 17. Juli 2008, 05:34 »
Skal vist også ha lagt inn et bud på £3 millioner for Stephen Warnock, om vi skal tro Independent. Budet ble avslått, men om det er noe i det sier det ganske så mye om hvor Newcastle er som klubb pr dags dato.

Jaja.Her snakker vi ambisjoner..hvis detta stemmer så kan man lure på hva som egentlig foregår her?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2785 på: 17. Juli 2008, 06:25 »
hvordan går det an å si at newcastle er en "up and coming" klubb? vi har solgt emre, barton er i fengsel og butt er langt under pari! vi slipper inn ufattelig mange mål, og mangler backup på v.back. I tillegg har vi vel ikke fjernet utkjøpsklausulen på verken martins eller owen!? vi har hentet to spillere, og de blir knapt lagt merke til på overgangsfronten. En argentiner jeg aldri har hørt om (mulig jeg ikke er like oppdatert som jeg en gang var) og gutherie som heller ikke har imponert meg enda.
Hvor blir det av de store signeringene? vi har vært linket til spillere som gomiz, turan, arshavin, the beast og nå sist aimar. INGEN i nærheten av det kaliberet har enda skrevet under.

I tillegg har vi et forsvarsproblem! noe må skje på den fronten. Vi er ikke gode bakover, med unntak av Beye. Viduka begynner å bli gammel, og vi trenger en erstatter for han, eller at Carrol for en gang skyld tar det siste steget.

Jeg håper nesten at klubben blir solgt, med tanke på at Ashley er så forbanna gnien på de gronkene sine, med tanke på overganger. Da det stod på nett at vi kunne blitt solgt til Bin Laden familien, DA begynner jeg å lure på hva som skjer! Neppe bra å få det på seg at man er på vei til å bli en terrorist klubb (var det oppspinn?). Nei, noe må skje!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2786 på: 17. Juli 2008, 07:08 »
Det som ikke er bra er jo at vi BLE linket med Turan, Arshavin, Veloso osv. Nå blir vi kun linket til reservelagsspillere med unntak av Aimar, men det er jo ikke helt sikkert vi i det hele tatt har lagt inn noe bud på han, siden han koster hele 7 mill pund.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2787 på: 17. Juli 2008, 08:32 »
Det er stor forskjell å bli linket til noen, og det å i hele tatt ha en mulighet for å signere dem. Jeg er ikke skuffet over Gutierrez og Guthrie, men hadde håpet på noe mer spenstig. Men vi havnet langt nede på tabellen i fjor (var med i nedrykkstriden), vi har dermed ikke europa-cup, vi skifter managere i hytt og pine, de klassespillerne som kommer til oss skyter ikke fart på karrieren, og vi kan heller ikke lenger tilby de skyhøye lønningene vi engang kunne.
Hvorfor i all verden skulle Arshavin, Veloso, Gomez, osv komme til oss?

Gi de gutta som faktisk gidder å komme hit en sjanse. Jeg sier ikke at vi ikke klarer å tiltrekke oss spillere på hyllen over Gutierrez og Guthrie, men det ser dårlig ut i dette overgangsvinduet. Da bør vi kjøpe spillere som kan løfte oss noen hakk nå, og så heller satse litt mer i januar.
For hvis vi løfter oss, og er med i kampen om europa-cup etter juleprogrammet, kan vi få spillere som er litt bedre enn Jonas og Danny. Men da må de mindre gode spillerne komme å gi oss det løftet. I den posisjonen vi er i pr. dags dato, får vi ikke tak i noen Arshavin, Veloso, Gomez.
Og det tviler jeg er pga Ashleys sparebluss. Mannen har slettet gjelden av egen lomme. Han har manageren som han selv har ansatt. Men penger er viktig i fotball, men av og til må man spare!

Jeg er meget skuffet over at Aimar faktisk ikke kommer. Jeg trodde avtalen var nærmest i boks. Vet at jeg ikke skal ta noe for gitt, men denne gangen gjorde jeg det faktisk. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg skjønner han fra et objektivt standpunkt!

Gi de som kommer en sjanse før de blir avskrevet helt. Det fortjener de!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2788 på: 17. Juli 2008, 08:44 »
O novo reforço do Sport Lisboa e Benfica, Pablo Aimar, será esta quinta-feira apresentado à Imprensa, às 20 horas, no Estádio da Luz (Sala de Conferências de Imprensa, Piso -2).

Dette betyr vel at han skal presenteres på en pressekonferanse i dag vil jeg tror, mener oversetteren viste det. Det er hentet fra hjemmesiden til Benfica, så nok en gang har vi mistet ett transferobjekt. :(

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2789 på: 17. Juli 2008, 09:27 »
Det er stor forskjell å bli linket til noen, og det å i hele tatt ha en mulighet for å signere dem. Jeg er ikke skuffet over Gutierrez og Guthrie, men hadde håpet på noe mer spenstig. Men vi havnet langt nede på tabellen i fjor (var med i nedrykkstriden), vi har dermed ikke europa-cup, vi skifter managere i hytt og pine, de klassespillerne som kommer til oss skyter ikke fart på karrieren, og vi kan heller ikke lenger tilby de skyhøye lønningene vi engang kunne.
Hvorfor i all verden skulle Arshavin, Veloso, Gomez, osv komme til oss?

Gi de gutta som faktisk gidder å komme hit en sjanse. Jeg sier ikke at vi ikke klarer å tiltrekke oss spillere på hyllen over Gutierrez og Guthrie, men det ser dårlig ut i dette overgangsvinduet. Da bør vi kjøpe spillere som kan løfte oss noen hakk nå, og så heller satse litt mer i januar.
For hvis vi løfter oss, og er med i kampen om europa-cup etter juleprogrammet, kan vi få spillere som er litt bedre enn Jonas og Danny. Men da må de mindre gode spillerne komme å gi oss det løftet. I den posisjonen vi er i pr. dags dato, får vi ikke tak i noen Arshavin, Veloso, Gomez.
Og det tviler jeg er pga Ashleys sparebluss. Mannen har slettet gjelden av egen lomme. Han har manageren som han selv har ansatt. Men penger er viktig i fotball, men av og til må man spare!

Jeg er meget skuffet over at Aimar faktisk ikke kommer. Jeg trodde avtalen var nærmest i boks. Vet at jeg ikke skal ta noe for gitt, men denne gangen gjorde jeg det faktisk. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg skjønner han fra et objektivt standpunkt!

Gi de som kommer en sjanse før de blir avskrevet helt. Det fortjener de!

Helt enig! Vi kan ikke forvente suksess med en gang og høyprofil spillerkjøp tvert. Nr 1 vi må gi stallen vår mulighet nr 2 vi må hente inn talenter som kan bli gode etterhvert og når resultatene da kommer, kan vi fleske til med noen dyrere kjøp. De økonomiske konsekvensene vil være store hvis castle nok en gang kjøper noen dyre spillere med fete lønninger med uteblivende resultater, dette har skjedd alt for ofte de siste sesongene.