20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2595 på: 12. Juli 2008, 09:26 »
 ::)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2596 på: 12. Juli 2008, 10:14 »
Ser at Guthrie hadde 25 kamper for Bolton i fjorårets sesong i følge wikipedia.

Noen som vet hvor mange av de som var i fra start og hvor mange som var som innbytter?

Ser idag at vi blir linket til den romenske forsvarspilleren Dorin Goian. .

http://www.shieldsgazette.com/nufc/Transfer-rumours-Sunderland-Newcastle-Man.4282596.jp
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #2597 på: 12. Juli 2008, 10:33 »
Her er litt stats for Danny Guthrie:

Year : 2008
Games : 25
Starting Line-up : 21
Substitutions : 4
Goals : 0
Penalties : 0
Yellow Cards : 4
Red Cards : 0
Minutes Played : 1891

Så på 25 kamper for Bolton spilte han 21 kamper fra start. I de kampene jeg så av Bolton var han den som overraska meg mest, ligna mye på Nolan.

Leser på Kop-forum at mange er triste for å ha mistet han
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2598 på: 12. Juli 2008, 10:47 »
West Ham boss Alan Curbishley hopes to clinch a deal for Switzerland midfielder Valon Behrami after he bought out his contract with Lazio. (The Sun)

Her kan vi få nok en spiller "for en slikk og ingenting", vel å merke om dette stemmer da. Han imponerte meg med sitt spill i EM, er ung (23 år) og kan spille både back og ving på høyresiden. Men vi har kansje god nok dekning der??

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2599 på: 12. Juli 2008, 11:21 »
Var det wing backen som jobbet og jobbet på Sveits under mesterskapet synes jeg han hadde vært en god innvestering selv om vi har god dekning i Beye og Geremi vil det alltid være plass for rotasjon.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2600 på: 12. Juli 2008, 11:26 »
for noe forbanna piss. er så skuffa at jeg har lyst gråte. faen for et kjøp og 3 mill pund!! Utrolig! Hvordan i all verden kan vi nærme oss topp 4 med å kjøpe søppel fra de!! faen nå er jeg dypt skuffa over king kev!

Når ble topp 4 et mål for Newcastle? Du kan ærlig talt ikke forvente at vi skal konkurrere med Arsenal, Chelsea, ManU og Liverpool?

Jo fortere folk skjønner at vi er et lag som de siste årene har vært heldige om vi i det hele tatt har kommet blandt de 10 beste, jo bedre er det.

Ang. Guthrie er jeg godt fornøyd! Husk at fra og med neste år skal vi ha hele 7 spillere på benken. Perfekt at vi får inn en engelsk midtbane spiller som har fremtiden forran seg, i tillegg har han nok av PL erfaring så han er et sikkert kort kontra mange andre unge spillere. Jeg er sikker på at det kommer flere spennende kjøp i sommer, det er vi avhengige av. Men jeg er per i dag MEGET fornøyd med de to spillerne vi har hentet!

Skrev jeg at newcastle er topp 4 klubb da..? skrev hvordan skal vi NÆRME oss topp 4 om vi kjøper skum  topp 4 klubbene ikke vil ha. syns da en klubb som newcastle bør sikte litt høyere!
« Siste redigering: 12. Juli 2008, 11:28 av TooN »

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2601 på: 12. Juli 2008, 11:30 »
Vi vil jo alle se Arshavin , Arda, Modric og Gomez signeringer. Men vi må bygge Newcastle stabilt. Kanskje kommer opp på topp 8 å ligge der å kjempe litt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2602 på: 12. Juli 2008, 12:34 »
for noe forbanna piss. er så skuffa at jeg har lyst gråte. faen for et kjøp og 3 mill pund!! Utrolig! Hvordan i all verden kan vi nærme oss topp 4 med å kjøpe søppel fra de!! faen nå er jeg dypt skuffa over king kev!

Når ble topp 4 et mål for Newcastle? Du kan ærlig talt ikke forvente at vi skal konkurrere med Arsenal, Chelsea, ManU og Liverpool?

Jo fortere folk skjønner at vi er et lag som de siste årene har vært heldige om vi i det hele tatt har kommet blandt de 10 beste, jo bedre er det.

Ang. Guthrie er jeg godt fornøyd! Husk at fra og med neste år skal vi ha hele 7 spillere på benken. Perfekt at vi får inn en engelsk midtbane spiller som har fremtiden forran seg, i tillegg har han nok av PL erfaring så han er et sikkert kort kontra mange andre unge spillere. Jeg er sikker på at det kommer flere spennende kjøp i sommer, det er vi avhengige av. Men jeg er per i dag MEGET fornøyd med de to spillerne vi har hentet!

Skrev jeg at newcastle er topp 4 klubb da..? skrev hvordan skal vi NÆRME oss topp 4 om vi kjøper skum  topp 4 klubbene ikke vil ha. syns da en klubb som newcastle bør sikte litt høyere!

Tror du Arsenal tenker; Faen at vi kjøpte Fabregas! Barca solgte han, det betyr at han ikke er god nok for dem. Vi må sikter høgere enn som så.    Tror du det ??   Om vi hadde prøvd å få Danny gratis, så ville vi ikke fått han. Men 2-3 mil £ er faktisk litt penger, så uansett om han ikke er god nok for Pool akkurat nå, så er han ett stort talent. Tror ingen her inne ville blitt fordøyd om vi hadde solgt Tozer eller Carroll for småpeng. Men hvorfor det, dei er jo ikke god nok til å starte for oss ??!!

Vi kunne sikkert gjort som B'burn å hente spillere som Fowler som alle hvet kan spiller PL, og han ville sikkert hvert billigere enn Danny, men har det noen mening? Nei ! Kanskje vi også skulle tatt opp kampen med Start om å hente Myggen ! Da hadde det blitt CL om noen år på SJP !!!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2603 på: 12. Juli 2008, 13:12 »
Barcelona solgte ikke Fabregas. Han var 16 år. Arsenal fikk han mot en kompensasjon, akkurat som Pique som de akkurat kjøpte tilbake.

Litt herlig å se at Keegan satser på litt engelske spillere også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2604 på: 12. Juli 2008, 13:36 »
Fra Bolton sin Vitalfootball-side.

While Guthrie showed promise at times, the idea that he was the 'next Steven Gerrard` owed more to scouse hyperbole rather than any realistic assessment of the player`s abilities. He lacked end product and although his energy and enthusiasm couldn`t be doubted, he tended to waste most of it running around in circles. His ability to carry the ball was negated by a head-down approach that often led to him running out of pitch. Maybe in time he will become an effective Premiership performer, but there is much work to do if that is to be achieved. We wish him well.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2605 på: 12. Juli 2008, 15:06 »
då va danny i boks..spennenes ;)
Joey Barton 7

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2606 på: 12. Juli 2008, 15:49 »
Fra Bolton sin Vitalfootball-side.

While Guthrie showed promise at times, the idea that he was the 'next Steven Gerrard` owed more to scouse hyperbole rather than any realistic assessment of the player`s abilities. He lacked end product and although his energy and enthusiasm couldn`t be doubted, he tended to waste most of it running around in circles. His ability to carry the ball was negated by a head-down approach that often led to him running out of pitch. Maybe in time he will become an effective Premiership performer, but there is much work to do if that is to be achieved. We wish him well.

Det sier jo seg selv at han ikke er et ferdig produkt og det er ingen tvil om at han har mye å lære, men når det er sagt så er han kun 21 år og har god tid til å ta med seg lærdom og erfaring.
"although his energy and enthusiasm couldn`t be doubted, he tended to waste most of it running around in circles". Dette er jo noe av det enkleste å lære, er jo kun å sette seg på "skolebenken" og lære seg taktikk slik at han kan bruke sin energi og gode kondisjon når det er mest behov for det. Kan Keegan og co lære han dette tror jeg vi vil få en hyggelig overraskelse.

Til sist vil jeg si at det å sammenligne med Gerrard er muligens for drøyt, han er jo tross alt en av verdens beste midtbanespillere. Men også Gerrard brukte tid på å utvikle seg. Uansett syns jeg Guthrie virker som et spennende prospect, han har alle muligheter for å lykkes her om han bare viser gode holdninger og får tillit, og det tror jeg han får.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2607 på: 12. Juli 2008, 16:30 »
Gerrard var jo en som visste hva målsetting og hardt arbeid virkelig har å si. Gerrard har jo aldri vært et talent, men med beinhard jobbing har han blitt en spiller av rang. Tror uansett at Guthrie aldri kommer til å bli av Gerrard klasse, da hadde Liverpool behold han selv. Guthrie var rett og slett ikke god nok for Liverpool. . Nå håper jeg snart vi får inn noen spillere som kan styrke førstelaget betraktelig. . Vi er forsatt en av de største klubbene i England selv om ikke tabellen tilsier det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2608 på: 12. Juli 2008, 16:40 »
Guthrie var rett og slett ikke god nok for Liverpool.
Merkelig når man har midtbanespillere som Gerrard, Mascherano og Alonso!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2609 på: 12. Juli 2008, 17:01 »
Gerrard var jo en som visste hva målsetting og hardt arbeid virkelig har å si. Gerrard har jo aldri vært et talent, men med beinhard jobbing har han blitt en spiller av rang. Tror uansett at Guthrie aldri kommer til å bli av Gerrard klasse, da hadde Liverpool behold han selv. Guthrie var rett og slett ikke god nok for Liverpool. . Nå håper jeg snart vi får inn noen spillere som kan styrke førstelaget betraktelig. . Vi er forsatt en av de største klubbene i England selv om ikke tabellen tilsier det.

Hallo!! Gerrrard aldri vært noe talent? Må være noe av det sykeste jeg noensinne har hørt!! Gerrard debuterte på a-laget til Liverpool som 18-åring. Selvfølgelig er/var Gerrard noe fullstendig utenom det vanlige! Hardt arbeid er alltid en forutsetning for fotballspillere på dette nivået, og Gerrard har vært i Liverpool omtrent hele livet. Har også hørt at han slet litt som 13-14 åring pga at han vokste litt sent, men herregud....når du debuterer så tidlig som 18 åring på dette nivået, ikke kom å si at et sinnsykt talent ikke ligger i bunn! Hardt arbeid er noe man smører på med.

For å nå toppen kreves selvfølgelig både talent og hardt arbeid...men man kan ikke bare lære seg å dundre ballen mot mål som Gerrard gjør, lære seg et målinnstinkt a la Shearer, alle kan heller ikke kun trene seg til en god fysikk, det er altfor mye som kommer fra naturen sin side.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM