20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2460 på: 04. Juli 2008, 16:46 »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2461 på: 04. Juli 2008, 17:13 »
sendte inn tips til db tidligere idag hehe

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/04/540027.html

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2462 på: 04. Juli 2008, 17:37 »
Ciljan hadde vært et ypperlig kjøp! Tviler ikke på at han er bedre enn alle våre nåværende sentrale midtbanespillere. Han har CL erfaring, erfaring fra viktige landskamper. Ikke minst har han gode ferdigheter, en sinnsyk motor og jeg tror han bare vil bli bedre og bedre! Så jeg håper virkelig vi henter han nå
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2463 på: 04. Juli 2008, 18:16 »

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2464 på: 04. Juli 2008, 18:39 »
Skal vi først hente en nordmann, så ville jeg mye heller sett Tarik i svart og hvitt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2465 på: 04. Juli 2008, 19:19 »
Er 3 unge norske spillere jeg kunne tenkt meg i NUFC fra neste sesong, og de er hhv. Ciljan,Reginussen og Elyounoussi.
Får vi EN av de vil jeg bli MEGET glad :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2466 på: 04. Juli 2008, 19:49 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3776408,00.html

Dunne har signert ny kontrakt med City....så da kan vi nok bare glemme han. Synd, for jeg tror han ville vært et meget bra kjøp for oss.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #2467 på: 04. Juli 2008, 20:25 »
Skjelbred ville nok ikke vært så dumt nei, syns han har et meget stort talent, og det hvirker som han utvikler seg veldig fort.
Er han ikke Newcastle fan også? :P
Live The Dream, Newcastle United!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2468 på: 04. Juli 2008, 20:32 »
Bare han ikke tar en Hæstad i første kampen :P

-mvh sørlendingen-
Ja heia gutta!

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #2469 på: 04. Juli 2008, 20:39 »
Skjelbred  er en spiller jeg har veldig tro på at kunne gjort det bra i PL  :)

Hadde vært en flott spiller å fått inn på vår midtbane..Utrolig løpskapasitet :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2470 på: 04. Juli 2008, 21:30 »
Skal Ciljan først til England, så er nok Newcastle den desidert beste klubben - sportslig sett. Newcastle er en klubb som alltid ønsker å underholde sitt publikum ,og Ciljan med sin eminente teknikk og løpsstyrke vil absolutt kunne ha noe å gjøre på Newcastles midtbane.

MEN, skal vi ha Ciljan må vi betale. Ganske sikker på at vi må opp i en £4-5 mill allerede for hans tjenester. Signerer han ny kontrakt med RBK må vi nok opp i £6-7. Er langt ifra sikker på at Mike Ashley vil punge ut såpass mye for en såpass ukjent spiller som Per Ciljan Skjelbred.

Som RBK-supporter vil jeg nødig se Ciljan dra, men det kommer til å skje, før eller siden, og da vil jeg heller se han i Newcastle enn i noen annen klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2471 på: 04. Juli 2008, 21:55 »
MYE heller ha Larsson for omtrent samme pris enn Ciljan. Igrun ganske opphause, synest eg. At han løper som ett olja lyn 90 min hver kamp skal han ha for, men noe strålende teknisk spiller har eg aldri sett på han som.

Konklusjon: Nei takk !

PS: Mye mer for Elionoussy, som eg absolutt ikke kan stave  :D

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2472 på: 04. Juli 2008, 22:10 »
MYE heller ha Larsson for omtrent samme pris enn Ciljan. Igrun ganske opphause, synest eg. At han løper som ett olja lyn 90 min hver kamp skal han ha for, men noe strålende teknisk spiller har eg aldri sett på han som.

Konklusjon: Nei takk !

PS: Mye mer for Elionoussy, som eg absolutt ikke kan stave  :D
Skal man utsette noe på Ciljan som potensiell United spiller, så er det ikke teknikken som er problemet. Han har et fantastisk driv med ball og er meget god teknisk. Fysikken derimot, har et langt stykke igjen. Men han er ung og det kommer seg.

Konklusjon: Ja takk!
Walking in a Keegan wonderland!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2473 på: 04. Juli 2008, 22:15 »
Hva er galt med fysikken til Ciljan?? At han er 175cm og veier 70kg(a wild guess) skal da ikke hindre han i å gjøre det bra i pl! Det finnes da mange spillere som er på samme størrelse og som er like lette i kroppen som Per! Han spiller ikke på kraft og han vil heller aldri gjøre det, så la han nå heller spille på sine styrker og da er fysikken hans topp!

Teknikken er selvsagt ikke noe problem heller....den er eminent! Og jeg tror han har balltempoet i seg også, basert på hva jeg har sett av han i CL.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2474 på: 04. Juli 2008, 22:22 »
Ja, fysikken blir kanskje ikke noe enormt problem, selvom det er en fordel å ha noen kg når man skal spille mot beista som lusker rundt på britiske baner. Modric ville vel kanskje fått det tøft i sumobryting mot Ciljan...  :D