20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2430 på: 03. Juli 2008, 13:09 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2431 på: 03. Juli 2008, 13:16 »
http://nufcblog.com/2008/07/03/transfer-news/another-argentine-signs-for-newcastle/

Har vi signert Pablo Aimar? Let this be true!
Det er bare bullshit. Hele artikkelen stammer fra en brukerkommentar i en annen artikkel...

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2432 på: 03. Juli 2008, 13:19 »
Shit. Håper i det minste vi er etter han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2433 på: 03. Juli 2008, 15:24 »
Det jeg leser ut av statistikken er at Gutierrez sannsynligvis er en hurtig, teknisk spiller, som ofte blir taklet hardt av motstanderen. Han trekker kanskje en del innover, derav en god del skuddforsøk, selv om han ikke virker videre treffsikker. Jonas er nok en typisk dribleving, en artist som ikke er redd for å prøve, og som ikke er redd for å feile.

Om du ikke er nest sist på ballen hele tiden, så betyr ikke det at du ikke er en kreativ spiller. Det er like så viktig å være tredje sist på ballen, som å være sist og nest sist. Jeg tipper Jonas vil få oss til å rive oss i håret i frustrasjon en del gang, og hoppe i taket når han lykkes. Litt sånn som Martins.
Jeg gleder meg uansett til å se denne karen i aksjon.

Denne keeperfyren tviler jeg på at vi er ute etter. Given blir, Harper blir, Forster blir, håper også at Krul blir. Da er jeg ganske sikker på at alle keeperrykter er bare tull.

Pablo Aimar er jeg noe usikker på, men skal vi fortsette å spille 4-3-1-2, så kan han fort komme til nytte. Kanskje vil det være fint for Jonas med en landsmann, men igjen, det kan også føre til at de to holder seg mye alene sammen, og at det gjør integreringen vanskeligere. Geremis språkkunnskaper og lederegenskaper kan sikkert komme til nytte også neste sesong. Selv om han ikke er god nok til å spille.

Jeg håper nestemann inn er en spiss eller en ny Butt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2434 på: 03. Juli 2008, 15:32 »
Mye tyder på at Johnny Evans kan bli neste spiller inn. Ihvertfall det som skrives på forum rundt omkring. I følge folk med gode kontakter skriver Evans under på en kontrakt neste uke. Det snakkes om en 12-måneders låneavtale med opsjon på kjøp.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2435 på: 03. Juli 2008, 17:18 »
Mye tyder på at Johnny Evans kan bli neste spiller inn. Ihvertfall det som skrives på forum rundt omkring. I følge folk med gode kontakter skriver Evans under på en kontrakt neste uke. Det snakkes om en 12-måneders låneavtale med opsjon på kjøp.

Isåfall en glimrende avtale. Evans har like mye potensial som Taylor, og dette kan fort bli et godt stopperpar i årene framover.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2436 på: 03. Juli 2008, 17:25 »
Johnny Evans er meget bra, like stort talent som Taylor. Men uansett, med eller uten Evans inn, så trenger vi en rutinert forsvarssjef som kan styre fireren, være en klippe og kunne lære Taylor og evt Evans eller andre. Det er derfor Richard Dunne hadde vært så perfekt :(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2437 på: 03. Juli 2008, 17:27 »
Taylor, Evans, Faye og Dunne ser jeg for meg som den optimale løsningen. Bare så synd det antakeligvis ikke vil skje.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2438 på: 03. Juli 2008, 20:10 »
I følge Guardian er vi også ute etter Anton Ferdinand. Nok et stort stoppertalent, men som det blir sagt her har vi mer bruk for den erfarne "læremesteren"!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2439 på: 03. Juli 2008, 20:25 »
Han er 23 da. Jeg anser ikke det som et talent. For all del, han er ung. Men ikke noe talent.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2440 på: 03. Juli 2008, 20:28 »
Håper vi holder oss unna Anton Ferdinand, han sliter voldsomt med å prestere stabilt i PL. Dessuten sliter han mye med skader.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2441 på: 03. Juli 2008, 20:38 »
Kom te å tenke på en liten ting te... Jonas hadde "bare" 5 assists i forrige sesong, men det betyr kanskje også at mange fete innlegg blei kløna til!? Kanskje han hadde 40-50 fete innlegg, men at Guiza og co. ikke klarte å ekspedere alle? Eller hur?
Ja heia gutta!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2442 på: 03. Juli 2008, 20:44 »
Kom te å tenke på en liten ting te... Jonas hadde "bare" 5 assists i forrige sesong, men det betyr kanskje også at mange fete innlegg blei kløna til!? Kanskje han hadde 40-50 fete innlegg, men at Guiza og co. ikke klarte å ekspedere alle? Eller hur?

Guiza hadde vel 27 mål eller noe sånt, så veldig mye kløning har det neppe vært fra hans side!  Så da tror jeg mere på at Jonas har vært mye 3 sist på ballen.
sunt pueri pueri puerilia tractant

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2443 på: 03. Juli 2008, 23:26 »
Litt utenom topic..JA vet det.Men legger den inn her fordet.Ronaldo er i topp form om dagen....:

:D :P http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/italien/article2820847.ab

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2444 på: 04. Juli 2008, 00:04 »
Litt utenom topic..JA vet det.Men legger den inn her fordet.Ronaldo er i topp form om dagen....:

:D :P http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/italien/article2820847.ab

Håpet det var Cristiano Ronaldo jeg nå da. Den "ekte" Ronaldo er care  :P