20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2190 på: 19. Juni 2008, 01:45 »
Arshavin hadde vært rått å fått.Pure class den spilleren der!.Såklart må vi hente han hvis vi kan få han.Jeg hadde hoppa i taket av glede om vi hadde fått han hvafall :)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2191 på: 19. Juni 2008, 09:01 »
Regner med at det kommer til å skje mye spennende på tranfermarkedet når EM er over.
Er veldig spent på hvem som kommer til!!

Ut ifra det Russland har gjort i EM og hva enkelte russiske klubblag presterer i europacupen,
bør Keegan & co absolutt se østover...!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2192 på: 19. Juni 2008, 09:23 »
Man City bruker de blodrøde pengene til Chinawata (el ka han heter) og tilbyr Ronaldinho 300Mill i året!! £180.000 (rundt 1,8 mill) i uka. Vår overbetaling for å få Luque blir som musepiss i havet i forhold!
Herre min jeg er glad vi har en mer edruelig eier (i allefall når det kommer til økonomisk styring)!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2193 på: 19. Juni 2008, 10:07 »
Jeg tar gjerne både Turan og Ashavin.
Vi trenger midtbanefolk om både Milner og Emre drar + at Barton får lang ferie.
At Milner drar for 7-9 mill synes jeg er greit. Om vi kjøper Turan kan både han og Duff spille venstre OG høyre.
I tillegg har vi Zoggy på venstre, og Geremi kan være back-up på høyre.

Om Milner først skal dra synes forresten at vi kan kjøre han til Villa, og ta Carew med tilbake.
Med Carew som "ryddegutt" slik at kjappfotene kunne boltret seg.. Kunne blitt gøy...  :) (hverfall offensivt..)

Turan ---- sinnsyk god def midtbane ----  Zoggy
-------------  Arshavin -----------------------------
---------- Owen/Martins ---- Carew ------------

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2194 på: 19. Juni 2008, 10:27 »
Om vi kjøper Turan kan han spille venstre og høyre og Duff kan spille KUN venstre da høyrefoten hans er mest for å stå på.

Fikset posten din :)

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2195 på: 19. Juni 2008, 10:51 »
Om vi kjøper Turan kan han spille venstre og høyre og Duff kan spille KUN venstre da høyrefoten hans er mest for å stå på.

Flott!  :)
Men husker godt at Duff spilte høyre noen få ganger i Blackburn, samt at han bla har spilt CL-kamp for Chelsea der.
Han har også scoret flere mål med høyrefoten, så den kan brukes den også...

Se hva som bla står om han på Wikipedia:
"Duff became one of the most feared wingers in Europe. With pace, accurate crossing and impressive finishing combined with his much improved versatility, such as an ability to play on the right-wing...."
"Another individual effort came against Lazio in a 4-0 win at the Stadio Olimpico. Receiving the ball on the left wing, he dribbled past four defenders before slotting the ball in at the far post with his right foot"

Når det gjelder jobben med å få inn nye fjes (som MANGE er opptatte av) er det riktig at det er lang tid igjen, og at mye skjer etter EM.
Faktum er likevell at ting skjer, og nå ser det ut til at Dunn blir i ManCity, Arda tiltrekker seg mye oppmerksomhet etter fin figur i EM,
samt at Wenger vistnok nå kaster sine øyne på Arshavin da Hleb ser ut til å forsvinne til Barca....

Og tiden går.....

RHCP14

• Gjest
« Svar #2196 på: 19. Juni 2008, 12:53 »
Arshavin var sygt bra i dag, men har vi råd til å ha en slik en luksus spiller på laget ??? Ikke i penger , men i arbeid defansivt på banen ? Tror han passer mye bedre inn i spania eller italia, så er vel prisen skutt opp i skyene og nå. Jeg sier , NEI TAKK. Må heller bruke mye penger på en defensiv midtbanespiller.

Merkelig oppsummering å si nei takk til en slik klassespiller, pga at vi trenger spillere i andre posisjoner.   Blir nok mer enn bare 1 signering iløpet av sommeren. En offensiv playmaker er vel det vi har aller mest behov for, ettersom det ikke eksisterer en eneste slik spiller i newcastle idag. En spiller med fint blikk for spillet, geniale pasninger og samtidig målteft sier ihvertfall ikke jeg nei takk til

Einig! Dessuten så spilte Arshavin nedtrukken spiss og ikkje offansiv midtbane, mot Sverige. Digger å se at spisser ikkje bruker unødvendig mye krefter deffansivt og heller bruker maks offansivt. Kuyt og dei derre fuglehundene kan berre springe så mye dei vil. Det er etter mi meining overvurdert. Vertfall om ein spiller mot gode spillere. Dei vil lett spille rundt to halsende spisser. Zlatan har skjønt det :)...og Arshavin. Tipper han ville ha deltat meir deffansivt om han hadde blitt satt opp som offansiv midtbanespiller i Newcastle. Kjøp også Zhirkov! Deilig å se han komme spurtende fra djupet og være med på kvart eineste angrep. Sånne spillere passer Newcastle :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2197 på: 19. Juni 2008, 13:07 »
Flott!  :)
Men husker godt at Duff spilte høyre noen få ganger i Blackburn, samt at han bla har spilt CL-kamp for Chelsea der.
Han har også scoret flere mål med høyrefoten, så den kan brukes den også...

Hehe, han har spilt kamper for Newcastle på høyresiden også, men min mening er i alle fall at det kun bør være en kriseløsning. Høyrefoten hans er ikke veldig god.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2198 på: 19. Juni 2008, 13:30 »
Dei fleste russerane spela i Russland. Hent alle sammen! ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2200 på: 19. Juni 2008, 13:35 »
Dei fleste russerane spela i Russland. Hent alle sammen! ;D

vel det blir jeeevli dyrt.......

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2201 på: 19. Juni 2008, 13:38 »

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2202 på: 19. Juni 2008, 15:05 »
Arshavin, Turan, V.D.Vaart og Engelar,   mye klasse i disse linkene.

Får vi bare en av disse spillerene er jeg stor fornøyd ;D
Får vi alle, så vinner vi jo ligaen, og det tror jeg ikke jeg er i stand til å takle, gud hjelpe da hadde jeg blitt ekkel å omgås med for alle andre enn toon supportere :P

V.D.Vaart  har jeg null tro på at vi får.
De tre andre har jeg ett ørlite håp om at vi kan snappe en av!   Får jeg velge så blir det Arshavin, men hvis det er noe i linkene til Arsenal så blir det nok en hard kamp.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2203 på: 19. Juni 2008, 15:41 »
Om vi skal hente Arshavin, så skal han spille der Owen har spilt , skal da Owen sitte på benken med 1 mill i ukelønn ?? Hvorfor skal vi hente en spiller der vi allerede har gode spillere, det er slik Newcastle er drevet di siste 15 årene, der vi bare har øst ut penger for spisser for å bligjøre, ja, mange av dere her inne. Hvor mye har vi vunnet ?? INGENTING ! (Nå synes jeg at jeg var saklig her:) ) Selvfølgelig Arshavin er en klassespiller, kjempegøy om han hadde komt til oss, men vi spilte bra di siste kampene i fjor, med owen der og martins, pluss Viduka(Må nok erstattes). Så hvorfor forandre på det ? Vi trenger 1 klassestopper, backup på backene, 1 def midbane, Apphia fra Fenerbace, kansje ein ving eller to og ein targetman. Artig å lese at vi er linket med langemann på Holland, han har vært bra i Em, men alltid en fare å kjøpe "one hit wonders" spillere.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2204 på: 19. Juni 2008, 15:51 »
Om vi skal hente Arshavin, så skal han spille der Owen har spilt , skal da Owen sitte på benken med 1 mill i ukelønn ?? Hvorfor skal vi hente en spiller der vi allerede har gode spillere, det er slik Newcastle er drevet di siste 15 årene, der vi bare har øst ut penger for spisser for å bligjøre, ja, mange av dere her inne. Hvor mye har vi vunnet ?? INGENTING ! (Nå synes jeg at jeg var saklig her:) ) Selvfølgelig Arshavin er en klassespiller, kjempegøy om han hadde komt til oss, men vi spilte bra di siste kampene i fjor, med owen der og martins, pluss Viduka(Må nok erstattes). Så hvorfor forandre på det ? Vi trenger 1 klassestopper, backup på backene, 1 def midbane, Apphia fra Fenerbace, kansje ein ving eller to og ein targetman. Artig å lese at vi er linket med langemann på Holland, han har vært bra i Em, men alltid en fare å kjøpe "one hit wonders" spillere.

Og hva er galt med å putte Owen med 1 mill i ukelønn fram som ren spiss, der han er aller best og vi får utnyttet ferdighetene hans?  Og få inn en spiller som er perfekt for en slik rolle inn.  Tror nok laget er tjent med å ha sine beste spillere spillende på de plassene de passer best.     Selv om Owen spilte godt i en periode i slutten av sesongen, så er som jeg ser det eneste grunnen til at Owen skal spille der mangel på alternativer.
sunt pueri pueri puerilia tractant