20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2160 på: 18. Juni 2008, 20:03 »
Ja Samba hadde vært noe!.Jeg liker forsvar spillerne vi er linka til her :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2161 på: 18. Juni 2008, 20:05 »
Samba er helt klart en forsterkning og til den prisen er det bare å cashe ut! Kan allikevel bli vanskelig mot Hughes, de jobbet jo bra sammen i fjor..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

RHCP14

• Gjest
« Svar #2162 på: 18. Juni 2008, 20:42 »
Skjønner ikkje at folk stresser så veldig med å få spillere til klubben. For det første har ikkje Keegan vore kjent for å signere tidlig og for det andre så er det vel berre Tottenham og Chelsea som har signert spillere av betydning til nå.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2163 på: 18. Juni 2008, 20:43 »
Jeg foreslo jo Samba jeg, men måte på til treig og udugelig stopper fantes visst ikke.....

Samba hadde jeg blitt meget glad for, og for £4mill er det jaggu verdt det!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2164 på: 18. Juni 2008, 21:24 »
Jeg vil ha Ronaldinho! Kan ikke la mannen dra til USA heller?!!

Kan verken lokke med europacup eller lite forventningspress. Men, kan lokke med gode arbeidskameraten foran på banen i form av Owen og Martins.

Ronaldinho trenger hvile, så trene seg opp. Deretter selvtillit. Fansen her kan visst gi det!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2165 på: 18. Juni 2008, 22:04 »
Ronaldinho trenger hvile, så trene seg opp. Deretter selvtillit. Fansen her kan visst gi det!

HAHA. Er du ironisk? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2166 på: 18. Juni 2008, 22:04 »
synes det er spennende at vi har bud inne på Arshavin og Turan nå, begge har imponert meg voldsomt (Arshavin nå mot Sverige), blir spennende å se om noe av de dukker opp
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2167 på: 18. Juni 2008, 22:09 »
Arshavin er faen meg vill!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2168 på: 18. Juni 2008, 22:21 »
Arshavin er faen meg vill!

Ja faktisk ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2169 på: 18. Juni 2008, 22:38 »

HAHA. Er du ironisk? :P

Han har et godt poeng. Hvis City kan få han, så er det ikke så forferdelig urealistisk at vi kan få han. Ronaldinho har jo sugd balle i den foregående sesongen, og kommer (nesten) garantert til å bli solgt fra Barca.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2170 på: 18. Juni 2008, 22:41 »
Det var ikke problemet, problemet var bare å tro at en mann som vil forlange enorme lønninger, og som er en etablert verdensstjerne skal få mye tid på seg hos fansen til å prestere. Det skjer ikke.
Dessuten, Ronaldinho er en spiller dagens ledelse styrer lett unna.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2171 på: 18. Juni 2008, 23:02 »
Det var ikke problemet, problemet var bare å tro at en mann som vil forlange enorme lønninger, og som er en etablert verdensstjerne skal få mye tid på seg hos fansen til å prestere. Det skjer ikke.
Dessuten, Ronaldinho er en spiller dagens ledelse styrer lett unna.

Greit å dempe den der ja Eilertsen 8)
Da vil jeg mye heller ha en sulten Aimar, det hadde vært helrått! Arshavin viser i dag at han er en klassespiller. Han er av internasjonal klasse når det gjelder driv, pågangsmot og ikke minst fart. Hvis vi skal gi litt ekstra for en spiller i sommer så synes jeg det bør være Arshavin. Rett og slett fordi han er anvendelig på mange plasser pluss at han har en innstilling som ikke kan slå feil i NUFC!

Spiller nummer 2 verdt å bruke penger på burde være Engelaar! Han er akkurat hva vi trenger og jeg tror faktisk vi kan få han. Ingen av storklubbene i England er vel per dags dato interessert i å styrke denne plassen så jeg tror vi absolutt hadde hatt en mulighet til å hente denne giganten som nå har vist at han absolutt holder nivået!

Jeg sitter og håper at vi har jobbet hardt bak kulissene av dette mersterskapet. Vi må ikke glemme at det er utrolig mange gode spillere som ikke spiller EM. Vi ble blandt annet linket til en viss peruviansk beck/ving tidlig denne våren. HAN hadde vært perfekt!!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2172 på: 18. Juni 2008, 23:07 »
http://www.caughtoffside.com/2008/06/18/newcastle-united-nearing-fantastic-11m-signing/7433.html

Er mange linker mellom oss og Arashavin nu, hadde vært sinnsykt deilig å fått han:) 

Tror ikke det er så mange nye som blir interessert i han selv om han skulle fortsette å imponere i EM, for vil tro de fleste store klubbene vet hva han står for etter UEFA Cup seieren!!
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2173 på: 18. Juni 2008, 23:10 »
Arshavin sa vel også i vinter at han ville til oss. Håper for all del vi prøver å få tak i han...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2174 på: 18. Juni 2008, 23:13 »
En signering ligger i luften !