20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2175 på: 18. Juni 2008, 23:25 »
Arshavin.. Kjøp kjøp!!!!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2176 på: 18. Juni 2008, 23:35 »
Arshavin var sygt bra i dag, men har vi råd til å ha en slik en luksus spiller på laget ??? Ikke i penger , men i arbeid defansivt på banen ? Tror han passer mye bedre inn i spania eller italia, så er vel prisen skutt opp i skyene og nå. Jeg sier , NEI TAKK. Må heller bruke mye penger på en defensiv midtbanespiller.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2177 på: 18. Juni 2008, 23:36 »
Jo lenger tid det går, jo mindre sannsynlig tror jeg det er at vi får Arshavin. Vi har vært linket i evigheter, men etter prestasjoner som idag tror jeg storklubbene hever seg på, og da er det kjørt... Enkelt og greit. Og ja Tommen, laget skriker etter en slik spiller.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2178 på: 18. Juni 2008, 23:39 »
Vi har KUN midtbanespillere som kan jobbe heim over. Man må score mål også!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2179 på: 18. Juni 2008, 23:39 »
Arshavin var sygt bra i dag, men har vi råd til å ha en slik en luksus spiller på laget ??? Ikke i penger , men i arbeid defansivt på banen ? Tror han passer mye bedre inn i spania eller italia, så er vel prisen skutt opp i skyene og nå. Jeg sier , NEI TAKK. Må heller bruke mye penger på en defensiv midtbanespiller.
Det der må være det dummeste jeg har lest på en god stund. Skal vi kun ha spillere som jobber defensivt? Hvem skal skape noe offensivt? Hvem mener du skal spille i den offensive midtbanerollen?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2180 på: 18. Juni 2008, 23:42 »
Selvfølgelig trenger vi spillere som Arshavin. Han og Arda er vel det beste vi kan håpe på?

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2181 på: 18. Juni 2008, 23:45 »
Selvfølgelig trenger vi spillere som Arshavin. Han og Arda er vel det beste vi kan håpe på?

Arshavin og Turan er nok absolutt noe av det beste vi kan håpe på ja! La oss alle krysse fingrene og be aftenbønnen! :D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2182 på: 18. Juni 2008, 23:46 »

Arshavin og Turan er nok absolutt noe av det beste vi kan håpe på ja! La oss alle krysse fingrene og be aftenbønnen! :D

Sleng på Aimar, Shorey og Gomis der så lukter det  krutt av laget. Vil si Arshavin og Turan er de mest urealistiske av alle på listen, men heller ikke umulige å få.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2183 på: 18. Juni 2008, 23:48 »

Merkelig oppsummering å si nei takk til en slik klassespiller, pga at vi trenger spillere i andre posisjoner.   Blir nok mer enn bare 1 signering iløpet av sommeren. En offensiv playmaker er vel det vi har aller mest behov for, ettersom det ikke eksisterer en eneste slik spiller i newcastle idag. En spiller med fint blikk for spillet, geniale pasninger og samtidig målteft sier ihvertfall ikke jeg nei takk til
sunt pueri pueri puerilia tractant

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2184 på: 19. Juni 2008, 00:01 »
Blir meget overrasket om Arshavin  havner i Newcastle. Tipper han er higen på å vinne noen pokaler og spill e-cup.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2185 på: 19. Juni 2008, 00:31 »
Blir meget overrasket om Arshavin  havner i Newcastle. Tipper han er higen på å vinne noen pokaler og spill e-cup.

Tull, han er mett på pokaler og e-cup :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2186 på: 19. Juni 2008, 00:33 »
hva med han der nr 19 på russland, han var og ganske go. var meget go i sist kamp og,tror han spiller i russland...han er en av de spillerne som har overasket meg mest dette em`et...tror han heter pavelishenko elr no :P
Joey Barton 7

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2187 på: 19. Juni 2008, 00:59 »
Pavlyschenko er en meget god spiss ja! Stor sterk, målfarlig, teknisk, god med mann i rygg. Virker veldig komlett. Har sammen med venstreback Zhirkov imponert meg mest av russerne i EM. Tror han spiller i Spartak Moskva hvis jeg ikke tar helt feil, kunne vel være mulig å få lokket han fra kalde russland til kalde newcastle ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2188 på: 19. Juni 2008, 01:02 »
Arshavin går jo RETT inn i rollen Owen har hatt i Newcastle-oppstillinga sistedelen av sesongen. Passer jo helt perfekt der. Turan kan vel forsåvidt også være spennende der. Dersom vi skulle fortsette i den formasjonen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2189 på: 19. Juni 2008, 01:05 »
The Times skriver forøvrig at Emre-overgangen blir litt utsatt, fordi Emre må inn til treukers militæropplegg når han returnerer til Tyrkia. Samme artikkel forteller at Gala har skrudd opp prisen på Turan ytterligere etter EM-prestasjonene hans. Den er nå på rundt 16 millioner pund, og Arsenal skal også ha hevet seg med i kampen.

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article4167051.ece
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida