20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2130 på: 17. Juni 2008, 03:42 »
Noen som vet om Ivan Klasnic har signert en ny kontrakt for Werder Bremen eller har skrevet under for en ny klubb? Hvis ikke, så står han uten kontrakt 1.juli, og det må jo være en grei spiller å få inn i vår syltynne stall! Kom på dette når jeg så scoringen hans på tv'en i stad... ;)

Han forlater klubben..On May 14, 2008 Werder Bremen confirmed that Klasnic is leaving the club, despite the club's effort to keep the player

Om han  er klar for en  klubb eller ikke er en annen sak.Men er han ikke det så mener jeg han er absolutt en spiller som vi burde prøve å hente.Spess når han er gratis ;)

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2131 på: 17. Juni 2008, 08:56 »
Middlesbrough and Newcastle want to sign Fulham striker Steven Davis, who would prefer to make his loan period at Rangers permanent. (The Times)

Oliver Kapo could be on his way out of Birmingham City, with Wigan and Newcastle both interested in signing the midfielder. (The Times)

Newcastle have told Liverpool and Aston Villa they want £9m for winger James Milner. (Daily Mirror)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2132 på: 17. Juni 2008, 11:28 »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2133 på: 17. Juni 2008, 13:44 »
http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=15475&zone=1&parentzone=0

På vei til newcastle i følge han selv :P

Jeg danser rundt i gledesrus, han og Steven Davies tar oss til helt nye høyder....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Emre(*)

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2134 på: 17. Juni 2008, 13:47 »
Arsene Wenger var på tribunen og fulgte tyrkia-tsjekkia.. Han fortalte sin beundring for arda turan.. Det spekuleres nå også at arsenal er interessert i arda, tror det skal bli vanskelig for oss å signere denne gutten..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2135 på: 17. Juni 2008, 14:45 »
Danny Guthrie isteden for James Milner er helt latterlig! Da svekkes laget for faen!!! De £7 millionene betyr INGENTING.... >:(

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2136 på: 17. Juni 2008, 15:05 »
Emre og Milner ut,  Guthrie  inn.

med den midtbanen vi sitter igjen med, skal vi få kjempe hardt om å berge plassen neste år.

Men tar det som en selvfølge at det kommer inn nye spiller hvis Milner blir solgt, men om det blir spillere av Turan og Arashavins kaliber er jeg mer usikker på.

Salg av Milner er forsåvidt greit for en fin sum, han har ikke utviklet seg som man hadde håpet, og ser ikke for meg at han blir bedre i Newcastle enn hva han er idag.     Men skal han selges, må det selvfølgelig hentes inn en fullgod erstatter.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2137 på: 17. Juni 2008, 16:04 »
Tror vi skal ta ting med en stor klype salt. Er fortsatt 2 og en halv månd igjen av overgangsvinduet og jeg tviler på at Keegan har større ambisjoner enn at en spiller som Guthrie skal kunne gå inn på et førstelag. Jeg tror vi kommer til å gjøre flere gode signeringer senere i sommer.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2138 på: 17. Juni 2008, 16:35 »
Slapp av folkens. Guthrie kommer inn som en del av rekrutteringen av unge spillere. Han vil aldri gå rett inn på A-laget. Det at Guthrie kun er 21 år, gjør at det knyttes svært liten risiko til et slikt kjøp. Jeg er for at vi kjøper Guthrie, først og fremst fordi han er ung og engelsk. Blir Blatters plan om 6+5 en realitet, kommer vi til å ha en enorm fortjeneste ved et eventuelt salg.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2139 på: 17. Juni 2008, 16:41 »
http://nufcblog.com/2008/06/17/transfer-news/man-city-rival-newcastle-for-arshavin/

En fyr som kommenterer at det vil komme " some BIG news " fra SJP i morra. Selvsagt skal man ikke tro så veldig på bare en fyr, men slikt er alltid spennende  ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2140 på: 17. Juni 2008, 16:54 »
Slapp av folkens. Guthrie kommer inn som en del av rekrutteringen av unge spillere. Han vil aldri gå rett inn på A-laget. Det at Guthrie kun er 21 år, gjør at det knyttes svært liten risiko til et slikt kjøp. Jeg er for at vi kjøper Guthrie, først og fremst fordi han er ung og engelsk. Blir Blatters plan om 6+5 en realitet, kommer vi til å ha en enorm fortjeneste ved et eventuelt salg.

Milner er bare et år eldre og allerede en etablert god spiller. Milner har snart 200 ligakamper(172 i øyeblikket) i karrieren, og det er ganske sensasjonelt for en 22 åring!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2141 på: 17. Juni 2008, 16:55 »
Akkurat det legger jeg like mye i, som når roblee tidligere i denne tråden sier at "endelig er turan i boks".
Legg for øvrig merke til at denne DMAG ikke har latt høre fra seg igjen.

Sjansen for at denne fyren vet noe som ingen andre vet er minimal, og jeg gidder ikke engang håpe på at det stemmer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2142 på: 17. Juni 2008, 17:38 »
football.fr skriver at forhandlinger mellom PSG og Newcastle om en overgang for Diane vil starte i løpet av de neste dagene.

Noen som har sett noe av denne Diane i det hele tatt?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2143 på: 17. Juni 2008, 18:24 »
http://www.dailymotion.com/video/x2oemy_best-of-amara-diane

En liten best of video,   forteller ikke så mye, men fint driv på han ved ett par anledninger.
Kjenner ellers ikke så mye til han.
sunt pueri pueri puerilia tractant

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2144 på: 17. Juni 2008, 18:35 »
Vet ikke om jeg skal le eller grine når vi blir linka til bunnrusk som Gunthrie og Davies.Håper vi for guds skyld IKKE får dem :-\.Håper det ikke er noe  dette!.

Amara Diane har jeg ingen anelse om.Men spennende er det!.