20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 802490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1815 på: 02. Juni 2008, 13:58 »
Helt enig i din oppsummering, kø1.
Stallen er farlig tynn akkurat nå, og den skriker etter fortsterkninger. Foreløpig vil jeg ikke kvitte meg med noen før vi har fått noen spillere inn først.
Det som også er spesielt, er hva King Kev sa for noen mnd siden, da han proklamerte at han var ute etter spillere som allerede hadde bevist seg i PL, som han visste kunne gå inn i laget og heve det med en gang. Nå tyder jo mye på at han blir tvunget til å se på andre alternativer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1816 på: 02. Juni 2008, 14:30 »
Moro at det skjer no!! Og Turan ville vært en herlig signering!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1817 på: 02. Juni 2008, 16:06 »
Går rykter om at Pandev er på vei til Tottenham nå :\, faen hvor jeg hater spuds!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1818 på: 02. Juni 2008, 16:23 »
Ramos er faen meg genial. Det er han vi skulle hatt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1819 på: 02. Juni 2008, 16:34 »
Ramos er faen meg genial. Det er han vi skulle hatt.

Hehe det var det eg sa det!  ;)

Men uansett, glad vi har Keegan! Men vi bør skjerpe oss snarast.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1820 på: 02. Juni 2008, 16:37 »
Ramos har jo også en klubb som overhodet ikke sparer på pengene må en huske!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1821 på: 02. Juni 2008, 16:48 »
Nytter ikkje å bare kjøpe og kjøpe spillere, dem må også kunne spille sammen.
Newcastlesupporter siden 1992

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1822 på: 02. Juni 2008, 17:05 »
pandev ønsker selv å bli i lazio
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1823 på: 02. Juni 2008, 17:38 »
Må innrømme at jeg deler folks bekymring mht denne transfersommeren.

Signalene som kommer ut fra St.James's Park er nå at vi må stramme inn lønnskostnadene, dvs det eneste hardtslående virkemiddelet vi faktisk har hatt i kampen om nye spillere. Forøvrig tror jeg ikke Ashley er forberedt på å bruke noe i nærheten av hva vi fikk inntrykk av når Keegan kom til klubben. Om man har fulgt med i media kan man se at Keegan har blitt stadig mer og mer forsiktig med tanke på sommeren. Han startet med at vi SKULLE ha 4-5 topp kvalitetsspillere da han kom, + noen unggutter. Iløpet av våren har han lagt stadig mer trykk på at laget som er her egentlig er godt nok allikevel, og at det kanskje kan bli vanskelig å forsterke i sommer allikevel. Årsaken er ganske grei, dempe forventninger så mye som overhodet mulig, sannsynligvis grunnet pengemangel og dårlig mottakelse fra de spillerene vi har gjort fremstøt på.

En ting som er positivt dog er at vi kvitter oss med spillere som er overflødige. Emre og Duff er gode eksempler om de skulle gå igjennom. Skulle vi også klare å kvitte oss med Smith hadde det vært fantastisk. Milner kan også gå for min del, forutsatt at vi får nok for han. Viktig å poengtere at vi trenger bedre erstattere til alle disse dog, hvis ikke er det direkte uforsvarlig med den allerede tynne stallen.

Mener uansett vi bør ha sikret oss noen spillere før EM, men det ser vel ikke ut til å være tilfellet. Etter EM er det glimrende muligheter til å gå i fella og kjøpe overprisede spillere og one hit wonders
« Siste redigering: 02. Juni 2008, 18:58 av Duck »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1824 på: 02. Juni 2008, 17:50 »
Hvis vi så mye som får på plass en avtale om en overgang før EM begynner, så er jeg fornøyd. Om spilleren signerer og gjennomgår legesjekk først 30. juni eller 1. juli er ikke så farlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1825 på: 02. Juni 2008, 18:35 »
Og da kan vi glemme Gomis. Han har i dag skrevet under på en ny 4-års avtale med St.Etienne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1826 på: 02. Juni 2008, 18:39 »
Såpass. Har St. Etienne råd til det?
Jaja, han forsvinner vel om et halvår da, til en mye større klubb, for dobbelt så mye som det har vært snakk om i sommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1827 på: 02. Juni 2008, 19:20 »
står at vi har senket lønnsutgiftene med £100.000 per uke etter at Emre også har dratt, og hvis vi får solgt vekk Smith i tillegg, så bør vi ha nok mulighet til å kapre gode spillere på en økonomisk forsvarlig måte.

Fabrizio Collicini eller hvordan faen det staves virker som et veldig bra kjøp. La oss kjøpe han, Crouch og en offensiv midtbane så kan det bli bra.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1828 på: 02. Juni 2008, 19:24 »
Veldig bra at vi stramma inn på lønnsbudsjettet og har ein klar politikk. Eg trur eg Ashley og Keegan veit kva dei driv med. Men akkurat dei siste rykta om kven vi er linka til er eg meir skeptisk til...

Og eg er einig at vi kan selja Duff og Smith, men ikkje før vi har fått inn desse omtala 5 stk som skal gå rett inn på laget og heva oss, som Keegan eingong uttalte. Og det vil koste. Uansett rutine eller talent. Dagens marked er sjukt, og alle pressar opp prisane...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1829 på: 02. Juni 2008, 20:03 »
Bekymra for mitbana vår. Den må forsterkes.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]